In de Vier Seizoenen reeks 37 Winter 2024-2025
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Vanmorgen dan toch maar naar de dokter gereden.
Het was inderdaad glad op de baan.
Bloeddruk heeft ze wijselijk niet genomen.
Ik had gezegd dat ik heel bang was in het naar daar rijden.
Voor de rest mag ik een maand stoppen met de nieuwe medicatie.
Daarna één voor één voorzichtig heropstarten om de boosdoener te ontmaskeren.
Verder heb ik vandaag absoluut geen goesting om nog iets uit te spoken in het HH.
MJ je kaartje was er vandaag en Wilde Eend dat van jou ook.
Waarom dank aan beiden.
Er was zelfs een tweede kaartje van een ex-collega.
Ik ben dus niet alleen met kaartjes problemen.
MJ ik weet niet meer of ik er jou één stuurde.
Het probleem van twee MJ en R koppels is sinds de zomer van de baan.
De andere MJ is overleden, nu is R. nog alleen.
Ik heb zo ook nog een hele tijd een C&H koppel gehad, maar daar is de H van één koppel niet meer onder ons.
Zal toch maar eens in de strijkkamer binnen stappen...
Aan allen nog een rustige namiddag en fijne avond.
Het was inderdaad glad op de baan.
Bloeddruk heeft ze wijselijk niet genomen.
Ik had gezegd dat ik heel bang was in het naar daar rijden.
Voor de rest mag ik een maand stoppen met de nieuwe medicatie.
Daarna één voor één voorzichtig heropstarten om de boosdoener te ontmaskeren.
Verder heb ik vandaag absoluut geen goesting om nog iets uit te spoken in het HH.
MJ je kaartje was er vandaag en Wilde Eend dat van jou ook.
Waarom dank aan beiden.
Er was zelfs een tweede kaartje van een ex-collega.
Ik ben dus niet alleen met kaartjes problemen.
MJ ik weet niet meer of ik er jou één stuurde.
Het probleem van twee MJ en R koppels is sinds de zomer van de baan.
De andere MJ is overleden, nu is R. nog alleen.
Ik heb zo ook nog een hele tijd een C&H koppel gehad, maar daar is de H van één koppel niet meer onder ons.
Zal toch maar eens in de strijkkamer binnen stappen...
Aan allen nog een rustige namiddag en fijne avond.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede namiddag iedereen,
De zon is weggegaan op de middag en het is donker
alsof er buien klaar zitten
en het is koud... bbrrr
Even theetijd om wat op te warmen want ik was even
buiten om de vuilzakken aan te vullen op het terras
Sterkte Helena, ja niemand heeft beloofd dat ouder worden
leuk zal zijn....ik vraag me dikwijls af waarom iedereen dat wil
Beterschap en moed....
Nog een gezellige dag, hou het warm en aangenaam
een fijne avond en slaapwel voor later, tot morgen...

De zon is weggegaan op de middag en het is donker
alsof er buien klaar zitten
Even theetijd om wat op te warmen want ik was even
buiten om de vuilzakken aan te vullen op het terras
Sterkte Helena, ja niemand heeft beloofd dat ouder worden
leuk zal zijn....ik vraag me dikwijls af waarom iedereen dat wil
Beterschap en moed....
Nog een gezellige dag, hou het warm en aangenaam
een fijne avond en slaapwel voor later, tot morgen...

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Goede avond nog eventjes...
Ik wou efkes wilde eend bedanken voor haar kaart
die op 30/12 verzonden is
en niet tevoet gekomen is
Hartelijk dank en hou je zo gezond mogelijk.....
en nu ga ik de brandverzekering betalen
moet ook gebeuren....
Slaapwel allemaal tot morgen...
Ik wou efkes wilde eend bedanken voor haar kaart
die op 30/12 verzonden is
Hartelijk dank en hou je zo gezond mogelijk.....
en nu ga ik de brandverzekering betalen
Slaapwel allemaal tot morgen...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wakker gemaakt door Gimly dit net als ik gisteren pijn aan zijn poepke had. te harde ontlasting. Verdorie erg vervelend. Veel te weinig vezeliname, i know,en veel te weinig vloeistof. En aangezien we de hele tijd water en 0,0% bier drinken.+nauwlijks fruit en groenten......
We gaan ons moeten herpakken.
Gisteren afspaak met zus ventje onder voorbehoud de 7de. Ze vermoed dan nog 1 of 2 keer de boel doorlopen en het is klaar om op de markt gezet te worden. Laat ons hopen....
Buren zijn dan gisteren met hondjes uit vakantie gekomen. Ik miste wel de K9 brigade want als er nu iemand aan de deur kwam, merkten we het niet. En buurman zijn eerste werk is helpen met die nieuwe thermostaat.
De oude dvd speler uit Engeland, werkte aan geen kanten niet meer en na die jaren trouwe dienst, heeft ventje gisteren deze van wijlen mijn vader aangesloten. Vanmorgen viel ik bijna over de oude die hij gewoon aan de kant had neergezet.... wie wilde er ook al weer geen 'rommel" meer?
'k zal die straks in de bak voor het containerpark zetten. voorlopig staat die op tafel waar er voorlopig alleen hetgene staat dat er volgens ventje moet staan/liggen.
Vandaag wilde ik alle kerstversiering weg doen. maar we zullen zien. ik moet ook nog een bord van Lilly uit de gang halen en in de week steken.
Allez, aangezien de Pc vannacht een update heeft gedaan en ik heel mijn taakbalk kwijt ben, deze er terug in steken.
Lilly die buiten zat, sjeesde rap binnen.Een keer zonder mopperen deze keer. Haar kaken gaan te koud hebben om open te doen.
Geen idee wat we gaan eten. maar deze keer gaan er alleszins groenten bij klaargemaakt worden hoor!
Ik heb ook nog 2 blikken erwten staan en met dit weer.... snert! de bedoeling was zondag hutsepot te eten maar voor vandaag geen idee.
Straks weer naar moeder bellen en Rika is juist aangegaan. Maandag dan bellen voor haar eerste onderhoud.
Zo, Ik ga een kopje koffie zetten en daarna zie ik wel.
Fijne dag seizoentjes
Wakker gemaakt door Gimly dit net als ik gisteren pijn aan zijn poepke had. te harde ontlasting. Verdorie erg vervelend. Veel te weinig vezeliname, i know,en veel te weinig vloeistof. En aangezien we de hele tijd water en 0,0% bier drinken.+nauwlijks fruit en groenten......
We gaan ons moeten herpakken.
Gisteren afspaak met zus ventje onder voorbehoud de 7de. Ze vermoed dan nog 1 of 2 keer de boel doorlopen en het is klaar om op de markt gezet te worden. Laat ons hopen....
Buren zijn dan gisteren met hondjes uit vakantie gekomen. Ik miste wel de K9 brigade want als er nu iemand aan de deur kwam, merkten we het niet. En buurman zijn eerste werk is helpen met die nieuwe thermostaat.
De oude dvd speler uit Engeland, werkte aan geen kanten niet meer en na die jaren trouwe dienst, heeft ventje gisteren deze van wijlen mijn vader aangesloten. Vanmorgen viel ik bijna over de oude die hij gewoon aan de kant had neergezet.... wie wilde er ook al weer geen 'rommel" meer?
Vandaag wilde ik alle kerstversiering weg doen. maar we zullen zien. ik moet ook nog een bord van Lilly uit de gang halen en in de week steken.
Allez, aangezien de Pc vannacht een update heeft gedaan en ik heel mijn taakbalk kwijt ben, deze er terug in steken.
Lilly die buiten zat, sjeesde rap binnen.Een keer zonder mopperen deze keer. Haar kaken gaan te koud hebben om open te doen.
Geen idee wat we gaan eten. maar deze keer gaan er alleszins groenten bij klaargemaakt worden hoor!
Ik heb ook nog 2 blikken erwten staan en met dit weer.... snert! de bedoeling was zondag hutsepot te eten maar voor vandaag geen idee.
Straks weer naar moeder bellen en Rika is juist aangegaan. Maandag dan bellen voor haar eerste onderhoud.
Zo, Ik ga een kopje koffie zetten en daarna zie ik wel.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-

Goedemorgen iedereen,
Nat en glad ligt het buiten, ik zag de krantenman
heel voorzichtig de straat oversteken
Ja er is gestrooid maar als er niet over gereden wordt
dan voel je het bijna niet...
Een fijn weekend allemaal en na zondag kunnen we
weer aan de gewone dagelijkse taken beginnen...
Beterschap en sterkte aan onze zieken....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Deze morgend samen met manlief de diepvriezer uitgewassen. Met z'n 2 is dat vlug gedaan. Ik wacht altijd tot het gevroren heeft, dan kunnen de pakken groenten buiten liggen. In de gesloten diepvries zet ik 3 kookpotten kokend water ( op een onderzetter) en na een kwartiertje is alles gesmolten. Uitwassen en afdrogen en alles kan er terug in.
Spaanse woef had op oudejaarsavond van dochter een groot bot gekregen. Hij mag daar van mij 1 uur op kauwen, niet langer. Als ik hem zou laten doen, eet hij alles in 1 keer op. Is ook niet de bedoeling. Nu heeft hij daar al enkele dagen geniet van. Deze voormiddag geeft ik hem het opnieuw , en hij moest persé naar buiten met het bot. Is terug gekomen zonder bot, zal het wel ergens in de tuin begraven hebben. Ja, daar moet hij nu ook niet meer mee naar binnen komen. Als dat lang in de grond zit, door het vocht , gaat dat helemaal uit elkaar .
Tot morgen, iedereen.
-

Goede namiddag allen, de zon is er toch doorgekomen
maar ze begint weer flauwtjes weg te trekken
Maar het is droog en daar ben ik blij om...
Hier in de straat is ook een dame overleden...
't is zo wat de tijd van het jaar dat oudere en
zieke mensen het niet meer volhouden...helaas.
Je hoort daar meer van.....
Anjelierke, leuk plaatje,
aan van vroeger toen we kind waren... het was genieten op het ijs
Ik wens veel moed en sterkte aan de zieken onder ons....
Ik wens jullie allen een gezellige zaterdag nog en
een mooi weekend, tegen de kou kunnen we ons kleden
de voortdurende regen is meer ambetant
Maak er een aangenaam weekend van,
mijn broodje roep dat het klaar is en het
ruikt hier heerlijk....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Even binnenwippen.
Het is hier heerlijk rustig.
Ik feite had ik beter een wandelingetje gemaakt deze namiddag.
In je eentje ben je moeilijker te motiveren als je geen doel hebt.
Ik zou een kalm wandelmaatje moeten vinden.
Hier gaan ze met Okra alle weken wandelen, maar wel een beetje te ver en te ingewikkeld.
Ik vind dat je in een lus moet wandelen.
Terugkomen op je beginpunt, dat je niet nog eens twee kilometer naar je voertuig moet.
Er zijn hier veel gezinnetjes met jonge kinderen in de buurt bijgekomen zo te zien.
Ofwel zijn de kleinkinderen bij de grootouders op bezoek voor Nieuwjaar met hun kinderen.
Ik heb al een paar keer goesting gehad om te wuiven als ze nogal onbeschaamd binnen kijken...
Tot de volgende iedereen!
Het is hier heerlijk rustig.
Ik feite had ik beter een wandelingetje gemaakt deze namiddag.
In je eentje ben je moeilijker te motiveren als je geen doel hebt.
Ik zou een kalm wandelmaatje moeten vinden.
Hier gaan ze met Okra alle weken wandelen, maar wel een beetje te ver en te ingewikkeld.
Ik vind dat je in een lus moet wandelen.
Terugkomen op je beginpunt, dat je niet nog eens twee kilometer naar je voertuig moet.
Er zijn hier veel gezinnetjes met jonge kinderen in de buurt bijgekomen zo te zien.
Ofwel zijn de kleinkinderen bij de grootouders op bezoek voor Nieuwjaar met hun kinderen.
Ik heb al een paar keer goesting gehad om te wuiven als ze nogal onbeschaamd binnen kijken...
Tot de volgende iedereen!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Oma C : fijn dat jouw kaartje al aangekomen is
Goed op tijd hé , dat mag ook wel eens ..
Verder niet veel nieuws hier . Bezig houden : " langzaam rap" zoals Oma C meestal zegt . ///
Ik leef mee met HVT : het huishouden in stukjes doen omdat het anders niet meer gaat en twijfelen bij een aantal pillen die zogenaamd " Moeten " genomen worden maar verdorie zeer ambetante bijwerkingen hebben .. zucht ..
Vandaag scheen een flauw zonnetje maar naar het gevoel was het maar 1 ° .. ja, het is januari maar ik ben de kou niet meer gewoon .

Veel moed aan alle seizoentjes en hopelijk een goede nachtrust .
Verder niet veel nieuws hier . Bezig houden : " langzaam rap" zoals Oma C meestal zegt . ///
Ik leef mee met HVT : het huishouden in stukjes doen omdat het anders niet meer gaat en twijfelen bij een aantal pillen die zogenaamd " Moeten " genomen worden maar verdorie zeer ambetante bijwerkingen hebben .. zucht ..
Vandaag scheen een flauw zonnetje maar naar het gevoel was het maar 1 ° .. ja, het is januari maar ik ben de kou niet meer gewoon .

Veel moed aan alle seizoentjes en hopelijk een goede nachtrust .
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

de meeste zullen wel nog de wol liggen hier een ligt een lichte sneeuwlaag.Achter in de tuin en de croissants zijn bijna gebakken .Daar een lekkere warme chocolade melk er bij en heb mijn ontbijt iets anders dan gewoonlijk .Zo gauw ze afgekoeld zijn smullen zeker .Verder zie ik wel wat de dag met zich meebrengt .Het is rustdag in feite .Maar ik denk om terug lekkere tomaten saus te maken .Heb gisteren balletjes gemaakt maar heb nog gehakt liggen .Afijn ja zal zien zei de blinde de dag is nog jong .Dus voor iedereen het beste groetje
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Hier is het aan het water gieten. Gelukkig geen sneeuw want iedereen weet al dat ik sneeuw haat.
Tot de conclusie gekomen vannacht dat ik nog geen afspraak bij de pedicure heb! Dat gaan we dan regelen, waarschijnkijk dinsdag want ik ben hier maandag niet vanwege een afspraak met Frank. Zus ventje is gaan werken en dus zal ventje weten wat gedaan: zich bezig houden met het "hondje".
Wakker gekomen omdat ik Lilly een haarbal hoorde hebben. Op mijn bruin tapijt naast mijn bed en ze wilde het begraven. Ik zat midden in een rare droom. iets met ruimte reizen maar dan door verschillende dimenties.onderweg pikten we mede reizigers op die daar ook waren en ach ja, wel een wreed verwarrende droom .Een twilightzone van een droom dus. er zaten enkele acteurs in van de serie Stargate en deze van andere waar ik nu niet kan op komen omdat de mist van de droom wegebt. Lilly is ondanks de regen naar buiten.
Moeten deze week nieuwe korrels bestellen en deze keer ga ik die voor zijn maag en darm eruit laten. ik heb de indruk dat hij meer en meer haarballen erdoor krijgt. En omdat Lilly ook van zijn korrels eet, zij ook meer haarballen heeft of de 3 de mogelijkheid is dat proefeten van Just Russel. Onze buurvrouw is er malcontent van en ik heb er nog gehoord. Hun gezonde beesten werden ziek. Er staat wel dat je moet mengen met het bestaande eten in kleine hoeveelheden tot dat je helemaal hun product hebt. En dan pas begint de miserie man!
Enfin, die firma kwam ook voor in die droom. Die psycheledische tijd-ruimte reizen worden door heb gesponserd zeker? En rara: Gimly....heeft zijn derde portie nodig, juist.
Lilly is binnen, was onder het afdakje gebleven maar was toch een beetje vochtig. Ze zal boven wel gaan opdrogen.
Vandaag iets van vlees, geloof slavlinders met krieltjes in de chili-knoflookolie in de oven. Maandag passeren we op de terugweg naar huis een carref. express en daar ga ik wat rauwkost gaan halen of yoghurt of fruit. Ik zal wel zien. Eerst Dr Googlen wat het beste is. heb wel veel zin in spuiten met spekblokjes. Hmm , hoe zou dat komen? Ik heb niet van spruiten gedroomd.
Kristof was aan het eind van zijn bak hutsepot en dan smaakt die me nooit. idem met lasagne. Dus misschien later deze week hutsepot.
Moet Maandag ook naar de bromfietswinkel naar Mia, die had beloofd me te bellen en een foto door te sturen van hun nieuwe puppy. Ze is ook zo'n vergeethoofd aan het worden.
We kijken vandaag niet langer naar Mac Taylor maar naar het begin van Chicago Fire.
Dat is voor na mijn douche.
Er moet niks geprogrammeerd worden lees ik en dus ga ik nu bonussen ophalen.
En daar hoort een kopje koffie bij.
Fijne dag seizoentjes!
Hier is het aan het water gieten. Gelukkig geen sneeuw want iedereen weet al dat ik sneeuw haat.
Tot de conclusie gekomen vannacht dat ik nog geen afspraak bij de pedicure heb! Dat gaan we dan regelen, waarschijnkijk dinsdag want ik ben hier maandag niet vanwege een afspraak met Frank. Zus ventje is gaan werken en dus zal ventje weten wat gedaan: zich bezig houden met het "hondje".
Wakker gekomen omdat ik Lilly een haarbal hoorde hebben. Op mijn bruin tapijt naast mijn bed en ze wilde het begraven. Ik zat midden in een rare droom. iets met ruimte reizen maar dan door verschillende dimenties.onderweg pikten we mede reizigers op die daar ook waren en ach ja, wel een wreed verwarrende droom .Een twilightzone van een droom dus. er zaten enkele acteurs in van de serie Stargate en deze van andere waar ik nu niet kan op komen omdat de mist van de droom wegebt. Lilly is ondanks de regen naar buiten.
Moeten deze week nieuwe korrels bestellen en deze keer ga ik die voor zijn maag en darm eruit laten. ik heb de indruk dat hij meer en meer haarballen erdoor krijgt. En omdat Lilly ook van zijn korrels eet, zij ook meer haarballen heeft of de 3 de mogelijkheid is dat proefeten van Just Russel. Onze buurvrouw is er malcontent van en ik heb er nog gehoord. Hun gezonde beesten werden ziek. Er staat wel dat je moet mengen met het bestaande eten in kleine hoeveelheden tot dat je helemaal hun product hebt. En dan pas begint de miserie man!
Enfin, die firma kwam ook voor in die droom. Die psycheledische tijd-ruimte reizen worden door heb gesponserd zeker? En rara: Gimly....heeft zijn derde portie nodig, juist.
Lilly is binnen, was onder het afdakje gebleven maar was toch een beetje vochtig. Ze zal boven wel gaan opdrogen.
Vandaag iets van vlees, geloof slavlinders met krieltjes in de chili-knoflookolie in de oven. Maandag passeren we op de terugweg naar huis een carref. express en daar ga ik wat rauwkost gaan halen of yoghurt of fruit. Ik zal wel zien. Eerst Dr Googlen wat het beste is. heb wel veel zin in spuiten met spekblokjes. Hmm , hoe zou dat komen? Ik heb niet van spruiten gedroomd.
Moet Maandag ook naar de bromfietswinkel naar Mia, die had beloofd me te bellen en een foto door te sturen van hun nieuwe puppy. Ze is ook zo'n vergeethoofd aan het worden.
We kijken vandaag niet langer naar Mac Taylor maar naar het begin van Chicago Fire.
Dat is voor na mijn douche.
Er moet niks geprogrammeerd worden lees ik en dus ga ik nu bonussen ophalen.
En daar hoort een kopje koffie bij.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goedemorgen allen, er ligt nog sneeuw
op de buitenslapende auto's,
hoewel het regent.... of is het ijzel ?
Ik kan het niet zien het is nog donker.
Niemand buiten te zien, en ik blijf ook binnen....
'k zie het wel vanachter het glas....
Maak er een aangename dag van
en hou het allemaal veilig aub...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde eend en MJ, ik heb jullie kaartjes al een paar dagen geleden aangekregen, denk dat ik iedereen zijn kaartjes heb mogen ontvangen waarvoor mijn grootste dank. Mijn kaartenlint is weg, dus heb ik ze allemaal ordelijk op de deur van Matice zijn kamer gehangen aan de buitenkant zodat je ze ziet in de hal. Is beter dan een lint, zei manlief tegen mij.
Gisteren moesten we weg voor een uurtje of 2. En toen we thuis kwamen stond er ons een onaangename en verontrustende verrassing te wachten. Als we weg zijn, gaat Matice nog steeds in zijn bench liggen in zijn kamer. Ik ging hem halen uit de bench en wist meteen dat er iets aan de hand was. En ja hoor, onze arme sloeber had en diarree gehad en had ook moeten spuwen. Hij durfde bijna niet uit zijn bench komen, pas na lieve woordjes om hem gerust te stellen, kwam hij eruit.
Meteen naar de dierenarts van wacht gebeld en we mochten na de uitleg om 17:30H komen. We hadden welgeteld een half uurtje de tijd alles op te ruimen. Beiden handschoenen aan , zijn afwasbaar kussen in de tuin gelegd en daar met de waterslang afgespoten en ik had dan de bench volledig uitgewassen met flink wat dettol. Manlief kwam zeggen , dat het kussen niet meer te redden viel. Ook zijn knuffels waren vuil, die eerst afgespoeld en dan in de wasmachine gestopt. En toen was het hoog tijd om naar de dierenarts van wacht te rijden. We moesten in Schilde zijn. Heel vriendelijke dierenarts. Hij vroeg ons van alles over de eetgewoonten van Matice, we vertelden hem zijn eetgewoontes en zeiden er meteen bij dat hij een gevoelige maag had.
En dat bleek gisteren niets anders te zijn. Onze arme Matice had een darm- en maagontsteking. Hij kreeg 3 spuitjes waarvan 1 voor de pijn. Ik vroeg tamelijk ongerust omdat DA zei dat Matice zijn maag heel gespannen stond, of het mogelijk was dat hij een bloeding of torsie zou doen, maar daar werd ik meteen gerustgesteld. Enfin we kregen dan ook nog zijn medicatie mee, moesten 130€ betalen wat wij heel schappelijk vonden, het was weekend, het was ' s avonds, hij werd volledig onderzocht, hij had dan 3 spuiten gekregen en ik kreeg zijn medicatie ook mee. Vriendelijke DA, het verslag ging hij doorsturen naar onze vaste dierenarts. Na de dierenarts vlug nog naar de dierenwinkel gereden die nog open was en er een nieuw kussen voor in de bench gekocht. Het oude is voor het grof vuil voor het containerpark .
Hij heeft deze nacht rustig geslapen in zijn comfy mand op de slaapkamer. Ik had zijn drinken in de badkamer gezet en het hem getoond waar het stond. Zijn knuffels zijn intussen gewassen en reeds droog.
Zo, een heel relaas, maar het gaat dan ook over Matice
Ik wens iedereen een mooie zondag, wees voorzichtig als jullie naar buiten willen, want ze zeggen net dat het op verschillende plaatsen nog glad is. Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Taartje is reeds gebakken en staat af te koelen. Versieren is voor straks.
Deze namiddag gaan we naar het verjaardagsfeestje van kleindochter.
Hier is het non-stop aan het regenen.
Clive: Dat was een onaangename thuiskomst gisteren . Maar Matice zal zich ook beroerd en ellendig gevoeld hebben, en hij kan er ook niks aan doen.
En inderdaad de prijs bij de DA is heel schappelijk. Toen wij deze zomer met Spaanse woef naar de dierenkliniek gingen ( ook in het weekend), betaalden wij 208€ . Toen ik belde , zei de DA aan de telefoon, dat er een supplement gevraagd werd van 70€ ( omdat het weekend was). Ter plaatse zei ze het opnieuw, toen ik instemde dat het goed was , dan pas werd er naar Spaanse woef gekeken.
Persoonlijk vind ik dat wel veel geld voor dat supplement , maar op dat moment wil je dat je dier verzorgt wordt.
Tot morgen, iedereen.