In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Goeiemorgen Iedereen.
(Spreuk/Gezegde) Het niet krijgen wat je wilt is soms het beste dat je kan overkomen.
Straks ben ik de eerste uren weer te gast bij het Groene Hart Ziekenhuis (GHZ) in Gouda.
Om 7:30 uur is daar mijn eerste afspraak bij de bloedafname van het Lab.
Om 9:00 uur is mijn volgende afspraak in het ziekenhuis daar..!
Dus deze ochtend kom ik ook weer redelijk gevuld door..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne
Kranten waren mooi op tijd en daardoor was ik ook lekker op tijd klaar en weer thuis.
Ga zo nog wat slapen
En er moet weer wat benzine in de auto, dus ook een ritje Duitsland in de planning
Remie succes in het ziekenhuis
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Kranten waren mooi op tijd en daardoor was ik ook lekker op tijd klaar en weer thuis.
Ga zo nog wat slapen
En er moet weer wat benzine in de auto, dus ook een ritje Duitsland in de planning
Remie succes in het ziekenhuis
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Hou je taai Remie, ik duim voor je! 

En bedank voor de puzzel!

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Verdorie en zelfs in de boom zoals Zonnebloemetje zegt ( Lees Picske*) vind ik ze niet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Dank u wel Annemarie.Anne_marie schreef: ↑06 jan 2025, 06:57Hou je taai Remie, ik duim voor je!
Morgen ben ik ook weer in uw stad te gast, namelijk voor weer een opname van ’n paar dagen… hoop ik dan toch… dat het er (weer) niet meer worden..!
U gaat beter met geld om dan dit manneke als ik zo de puzzel bekijkt.
Bedankt An-W, en veel plezier op uwe werk..!
Voor vandaag heb ik de rotste klusjes weer gehad..!
Nu weer thuis, waar ik trouwens weer verwelkomt werd door
met ’n heerlijke kop
waar ik onderhand ook wel weer aan toe was. Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen.... amai zo'n wind ..Die zwiept hier rond het gebouw . Beangtigend, ik woon dan nog eens langs drie kant bloot .. brrr..Het brengt een gevoel dat er op één of andere moment een raam bij de buren zal liggen .. Dan nog eens niet ver van de zee wonen , is voor wind ook geen voordeel natuurlijk. ..
De takken van de berken en knotwilgen zwiepen heen en weer. De vogels kunnen hun vlucht route bijna niet bij houden . .
Oeps het komt hier op dat moment zo donker . .. tja dus regen krijgen we blijkbaar ook nog vandaag..
Dat was even het weerbericht vanuit de Westhoek.
Geen markt dus, ik ga mijn kerstgerief op ruimen ..
Eerst aan Remie , wil ik hem heel veel succes wensen, ik duim om goede en positieve resultaten..
Everly Brothers ♥
Inge slaapwel hopelijk was de wind geen spelbreker.. En daarna genieten van een kopje thee. En daarna "Duitse benzine" halen ..
An je zal je echt moeten vasthouden aan de takken van de bomen denk ik
Zonnebloemetje ook zoveel wind in Brugge city ? Ik ben blij dat ik vandaag niet buiten moet brr. .
Ik wens iedereen een fijne maandag toe
toedeloe
menu: filetkotelet met euch ik weet het nog niet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie maandagmiddag alweer iedereen
mijn pot verse soep staat te koken en ze ruikt al lekker
ik wil vandaag enkele kleine werkjes doen maar de vraag is of het zal gaan , want met die aandoening van het centraal zenuwstelsel kan ik niet veel doen op één dag en dan moet ik alles heel voorzichtig en traag doen of ik val , maar soit we zullen wel zien
tis hier al gans de dag droog in Brugge maar wel heel veel wind , maar volgens de regenradar zou het over de middag een beetje kunnen regenen , afwachten dus
Remie héél veel succes in het ziekenhuis de volgende dagen , en we zullen zeker duimen dat je weer een beetje beter naar huis kan komen zodat je er weer een tijdje tegen kan , en mooie muziek hoor die uit jou juke box komt

mijn pot verse soep staat te koken en ze ruikt al lekker
ik wil vandaag enkele kleine werkjes doen maar de vraag is of het zal gaan , want met die aandoening van het centraal zenuwstelsel kan ik niet veel doen op één dag en dan moet ik alles heel voorzichtig en traag doen of ik val , maar soit we zullen wel zien
tis hier al gans de dag droog in Brugge maar wel heel veel wind , maar volgens de regenradar zou het over de middag een beetje kunnen regenen , afwachten dus
Remie héél veel succes in het ziekenhuis de volgende dagen , en we zullen zeker duimen dat je weer een beetje beter naar huis kan komen zodat je er weer een tijdje tegen kan , en mooie muziek hoor die uit jou juke box komt

- jadi jazeker hier ook veel wind alhoewel wij er niks van horen of gewaar worden omdat we tussen andere hoge gebouwen wonen en de wind zit juist vanuit de zijkant
An hou je maar goed vast als je buiten gaat met die rukwinden die voorspeld zijn
Anne-marie , halloooo
inge hopelijk moet je niet ver naar Duitsland om te tanken
marietteke alles goed daar bij jou ???
Adam , Michiel Yuna en miesje
hallooooo
en nu mijn soep mixen zodat ventje die kan roeren terwijl ze kookt , want ik kan niet zolang recht blijven staan tot ze goed doorgekookt is
tot later , oeps er begint nattigheid te vallen zie ik op de ruiten

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Michieldvd
Hallo allen,
het is al weer maandag en ook al weer middag. Het weer laat te wensen over maar dan denk ik zo, het is tenslotte nog winter. En ik herinner me nog goed dat we in de jaren stillekes ('60-'70) veel hardere winters hadden met sneeuw en temperaturen van -18°C.
Maar dergelijke winters zullen wel niet terug komen.
Ik heb de neerslag voor vandaag eens bekeken. Het zal weer nat worden en verder in de week heel veel wind en zelfs sneeuw. Als we het al mogen geloven.
https://www.meteo.be/nl/weer/verwachtingen/neerslag
Mijn weekend was vooral gevuld met tv kijken, vooral naar de cross.
Verder heb ik mij nog niet verveeld hoor. Ik lees dagelijks en met plezier de laatste nieuwtjes hier op seniorennet
En voor de rest, mail beantwoorden, wat betalingen in orde brengen, beetje surfen naar hier en daar en af en toe een telefoontje naar de dochters.
En ook af en toe boodschappen doen want er moet wat te eten op de plank komen.
Vandaag houd ik het simpel, wat restjes van gisteren. Dat is mijn probleem, eten klaarmaken voor 1 persoon is niet zo makkelijk. Maar we trekken ons plan.
Nu als de bliksem mijn eten opwarmen en naar binnen werken.
tschüss
het is al weer maandag en ook al weer middag. Het weer laat te wensen over maar dan denk ik zo, het is tenslotte nog winter. En ik herinner me nog goed dat we in de jaren stillekes ('60-'70) veel hardere winters hadden met sneeuw en temperaturen van -18°C.
Maar dergelijke winters zullen wel niet terug komen.
Ik heb de neerslag voor vandaag eens bekeken. Het zal weer nat worden en verder in de week heel veel wind en zelfs sneeuw. Als we het al mogen geloven.
https://www.meteo.be/nl/weer/verwachtingen/neerslag
Mijn weekend was vooral gevuld met tv kijken, vooral naar de cross.
Verder heb ik mij nog niet verveeld hoor. Ik lees dagelijks en met plezier de laatste nieuwtjes hier op seniorennet
En voor de rest, mail beantwoorden, wat betalingen in orde brengen, beetje surfen naar hier en daar en af en toe een telefoontje naar de dochters.
En ook af en toe boodschappen doen want er moet wat te eten op de plank komen.
Vandaag houd ik het simpel, wat restjes van gisteren. Dat is mijn probleem, eten klaarmaken voor 1 persoon is niet zo makkelijk. Maar we trekken ons plan.
Nu als de bliksem mijn eten opwarmen en naar binnen werken.
tschüss
-
Bedankt Jadi.
Dank jullie wel Zonnebloemetje.zonnebloemetje schreef: ↑06 jan 2025, 12:05Remie héél veel succes in het ziekenhuis de volgende dagen , en we zullen zeker duimen dat je weer een beetje beter naar huis kan komen zodat je er weer een tijdje tegen kan , en mooie muziek hoor die uit jou juke box komt
Als uw ventje Picasso nu eens een fotootje hier post van dat mormel waar ze al die tijd gezeten heeft in die boom..?
Weet ik dat gelijk ook voor de volgende keer waar ik dan 't eerste moet gaan zoeken... alvast bedankt Picasso

-

Remie , nog een geluk dat ik die boom al had opgeslagen op mijn pc want met al die wind is hij al bijna omver gewaaid en de poes heeft ondertussen al de benen ( poten ) genomen naar binnen

Bedankt Zonnebloemetje en Picasso, ben ik zeer blij mee, en waarschijnlijk meer Luitjes met mij heb ik zo maar 't ideezonnebloemetje schreef: ↑06 jan 2025, 16:37
Remie , nog een geluk dat ik die boom al had opgeslagen op mijn pc want met al die wind is hij al bijna omver gewaaid en de poes heeft ondertussen al de benen ( poten ) genomen naar binnen