In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Alles ging voorspoedig en de kinderen zaten voor 7 uur allemaal in de bus
Die reed dan ook stipt 7 uur bij school weg.
Zonnebloemetje, inderdaad een hele nacht in de bus.
Hopen dat ze wat kunnen slapen, want morgen gaan ze gelijk skiën na het ontbijt
Denk dat ze allemaal knock-out zijn morgenavond
Alles ging voorspoedig en de kinderen zaten voor 7 uur allemaal in de bus
Die reed dan ook stipt 7 uur bij school weg.
Zonnebloemetje, inderdaad een hele nacht in de bus.
Hopen dat ze wat kunnen slapen, want morgen gaan ze gelijk skiën na het ontbijt
Denk dat ze allemaal knock-out zijn morgenavond
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Dit was eerder effe een vraagje van mij Inge.
'k Was toch benieuwd of het een gemengd gezelschap was van jongens en meiden?
-
Voor vanmiddag staat mijn plan alweer vast, dan zijn er verschillende sporten om te kijken op TV waar mijn interesses liggen om die te zien.
Maar straks, als het licht begint te worden, ga ik toch ook vanochtend weer ’n stukje polder doen met ‘t goed gevouwen

Dat moet zeker gaan lukken als ik zo naar de weersverwachting van de komende uren in onze omgeving kijk:

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie daggen toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

*Dit was het zicht , toen ik de lamellen open deed deze morgen . . In mijn ogen verschijnen dan ♥♥
Goede morgen iedereen, ik schrijf nu even op kladblok. Het is zondagmorgen en het forum is blijkbaar niet bereikbaar. Dat kan al eens gebeuren op een zondagmorgen .
De dorpswinkel op het pleintje draait weer overuren . De verse pistoletjes en boterkoeken vliegen de deur uit .. En ook het klein assortiment taartjes en andere koeken . Het is een koude bakker . Maar in het winkeltje kan men er van alles vinden . Van soep tot olie , van rode neuzen en belegd broodjes .. De dame is een lief mens, en er kan al eens een babbeltje af, als er geen volk in de winkel staat..
O ja en wil een tas koffie of iets anders drinken, dat is ook mogelijk in het kleine zaaltje er naast .. Het is er gezellig ingericht . Je mag het wel niet zien als een echte tea room . . En nu ga ik eens zien of we al op het forum kunnen . Ja dus het is nu op de kop 10u .
Inge ik ken dat foto's nemen om de instructies te kunnen lezen . De volgende stap is een bril . .Welkom in de club . Tja uw vrije dag , zal een lange dag zijn om er van te genieten .. Hier zegt de buiten thermometer dat het 0,1°C is.
Uw menu vandaag was iets dat mijn ventje zo graag at . Nu wordt dit hier niet meer klaargemaakt ..
En An het zal wel plezant en aangenaam geweest zijn met de vrienden .
Inge zijn ze al aangekomen in Oostenrijk ? Heb je al berichtje gehad ?
Remie ik ben blij dat je er deugd van had , van uw ritje in de polders.
En Paul Anka bracht me terug naar fijne tijden , dank daar voor. Ik lees dan verder dat je vandaag terug een ritje doet . Geniet er van . Na mijn epistel ga ik de puzzel maken .. Mijn vingers kriebelen al .
Zonnebloemetje kalkoengebraad in champagne saus super super lekker. Zou je geloven terwijl ik het schrijf krijg ik het water in mijn mond ..
O jeetjes als ik hier het venster in de living openzet gaat mijn thermostaat direct van 22°C naar 21°c .Toch zet ik de venster een kwartier open ..
Verder wens ik iedereen een super aangename zondag toe
toedeloe
menu : kippengyros met friet (altijd friet op zondag)
* Zoon heeft geen friteuse en dat met reden . Hij zou TE VEEL gefrituurd eten ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Mijn
tocht(je) heb ik ook weer achter de rug. Het was minder koud dan gisteren, maar wel minder gezellig/fijn om in de polder te zijn omdat het zonnetje nu verstek liet gaan..!

En dan gaat nu mijn aandacht deze dag verder naar wat sportevenementen op TV, zoals het EK schaatsen in Thialf en het Belgische kampioenschappen veldrijden
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Nog niets gehoord van kind.
Maar ze zijn al wel in Oostenrijk
Ze zouden na aankomst, eerst ontbijten op hun logweradres en daarna gelijk de piste op om te skieën (les)
Lunch in een gelegenheid op de piste en daarna nog weer zo'n 2 uur skieën(les)
En daarna nog een hal uur of een uur onder begeleiding van de docenten nog vrij skieën
Hij heeft geen tijd om een berichtje te sturen
Denk dat hij in de loop van de middag of begin van de avond belt
Maar ze zijn al wel in Oostenrijk
Ze zouden na aankomst, eerst ontbijten op hun logweradres en daarna gelijk de piste op om te skieën (les)
Lunch in een gelegenheid op de piste en daarna nog weer zo'n 2 uur skieën(les)
En daarna nog een hal uur of een uur onder begeleiding van de docenten nog vrij skieën
Hij heeft geen tijd om een berichtje te sturen
Denk dat hij in de loop van de middag of begin van de avond belt
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
vandaag zondag en ondanks dat het weekend was , was er blijkbaar toch veel volk op de baan , want in het middagnieuws op tv hebben ze gezegd dat het in de ziekenhuizen in West en Oost Vlaanderen op spoed erg druk was omdat het gevroren was en er waren ijsplekken op de wegen waardoor er heel veel ongevallen zijn gebeurd en in sommige ziekenhuizen waren er tot 40 wachtenden voor verzorging terzelfder tijd op spoed
maar wij zijn vandaag thuis gebleven en dat was goed ook want gisteren was ik teveel in beweging geweest en tegen de avond zakte ik bijna door mijn benen
dus vandaag een beetje rustiger aan gedaan
maar volgende week hebben we het weer nogal druk , dus we zullen wel zien
Remie geen probleem hoor en missen is menselijk
en hopelijk vandaag ook weer van de sport genoten op tv
inge het zal zeker een stukje stiller zijn bij jullie thuis nu dat de kinderen er niet alle twee zijn
jadi de kalkoen was superlekker
en een mooie foto hoor van bij jou
deze middag heb ik gestoofd witloof met hesp en kaassaus klaar gemaakt
en het was echt lekker
voor alle leutertjes nog een gezellige zondagavond verder

vandaag zondag en ondanks dat het weekend was , was er blijkbaar toch veel volk op de baan , want in het middagnieuws op tv hebben ze gezegd dat het in de ziekenhuizen in West en Oost Vlaanderen op spoed erg druk was omdat het gevroren was en er waren ijsplekken op de wegen waardoor er heel veel ongevallen zijn gebeurd en in sommige ziekenhuizen waren er tot 40 wachtenden voor verzorging terzelfder tijd op spoed
maar wij zijn vandaag thuis gebleven en dat was goed ook want gisteren was ik teveel in beweging geweest en tegen de avond zakte ik bijna door mijn benen
dus vandaag een beetje rustiger aan gedaan
maar volgende week hebben we het weer nogal druk , dus we zullen wel zien
Remie geen probleem hoor en missen is menselijk
en hopelijk vandaag ook weer van de sport genoten op tv
inge het zal zeker een stukje stiller zijn bij jullie thuis nu dat de kinderen er niet alle twee zijn
jadi de kalkoen was superlekker
en een mooie foto hoor van bij jou
deze middag heb ik gestoofd witloof met hesp en kaassaus klaar gemaakt
en het was echt lekker
voor alle leutertjes nog een gezellige zondagavond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-