In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
vandaag weer tijd tekort , maar vanaf morgen doe ik het rustig aan , want ik ben gekraakt
onze technieker is vandaag geweest om mijn droogkast mee te nemen die niet meer warm werd
en hij had een reserve droogkast meegebracht , das toch een goeie service hé
en deze voormiddag zijn we ook naar de garage geweest om onze nieuwe auto af te halen en ventje is natuurlijk in de wolken hé , want tis een speciale uitvoering en hij is vandaag al meer in zijn auto gaan zitten dan dat hij binnen is geweest , maar dat was natuurlijk ook om van alles op punt te zetten in het multimedia systeem vooraan in de auto
en morgen hebben we dan in de namiddag bezoek van vrienden
Remie gelukkig ben je niet lang moeten blijven in het ziekenhuis , welkom terug hoor
jadi oei zo'n rugpijn , hopelijk geraak je er weer van af
inge , An , en alle andere leutertjes nog een fijne avond verder
en nu als de bliksem in mijn zetel sè , want ik ben bijna per totale

vandaag weer tijd tekort , maar vanaf morgen doe ik het rustig aan , want ik ben gekraakt
onze technieker is vandaag geweest om mijn droogkast mee te nemen die niet meer warm werd
en hij had een reserve droogkast meegebracht , das toch een goeie service hé
en deze voormiddag zijn we ook naar de garage geweest om onze nieuwe auto af te halen en ventje is natuurlijk in de wolken hé , want tis een speciale uitvoering en hij is vandaag al meer in zijn auto gaan zitten dan dat hij binnen is geweest , maar dat was natuurlijk ook om van alles op punt te zetten in het multimedia systeem vooraan in de auto
en morgen hebben we dan in de namiddag bezoek van vrienden
Remie gelukkig ben je niet lang moeten blijven in het ziekenhuis , welkom terug hoor
jadi oei zo'n rugpijn , hopelijk geraak je er weer van af
inge , An , en alle andere leutertjes nog een fijne avond verder
en nu als de bliksem in mijn zetel sè , want ik ben bijna per totale

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Aankomend dagen mezelf maar echt goed rustig houden, het gaat nu (nog) niet echt zoals we verwacht hadden met me.
Nu was het de afgelopen dinsdag en woensdag nogal mistig wat het weer betrof.
Nu heb ik in de momenten dat de mist heel even iets optrok nog wat plaatje kunnen maken van het uitzicht wat ik deze keer vanuit mijn Erasmus MC hotelkamer had:

Beelden wisselen (2)

Beelden wisselen (10)
Veel meer kun je toch niet doen nadat je geholpen bent dan wachten totdat er groenlicht wordt gegeven om weer naar huis te kunnen. Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie daggen toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen,
Sorry maar het is in speedo style

Podoloog en boodschappen staan op mijn lijstje deze voormiddag.
en nog van alles ..
Niks kunnen bij gelezen
fijne dag allen
dada euch toedeloe
menu: ik weet het nog niet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Leuk weer zo'n speeltje voor uw ventjezonnebloemetje schreef: ↑16 jan 2025, 20:53deze voormiddag zijn we ook naar de garage geweest om onze nieuwe auto af te halen
Volledig elektrische auto nu waarschijnlijk?
Zelf weet ik niets van auto's en heb er ook verder niks mee dan dat ik zo'n ding alleen maar zie al (soms makkelijk) vervoermiddel hoor..!
-
een goeie avond allemaal
deze namiddag bezoek gekregen en het was gezellig
en 't was nodig dat ik het eens wat rustiger aan deed
en morgen ist alweer weekend
Remie onze nieuwe auto is GEEN elektische maar een benzine
want die elektrische auto's zijn zeker NIET milieu vriendelijk als je bedenkt welke schade er al word aangericht aan het milieu om al die batterijen alleen al te maken zonder al de rest , want waar zullen ze mettertijd al die elektriciteit vandaan halen om die allemaal op te laden , en de afgelopen winters melden ze al in het nieuws dat er toen misschien al een tekort van elektriciteit zou kunnen zijn door de koude , en dus is mijn ventje zeker geen voorstander van een elektrische auto
en je had daar wel een mooi zicht op grote hoogte in dat hotel waar je dinsdag logeerde
jadi oeps zo gehaast , ja dat gebeurd hier ook wel eens hoor
wel opletten dat je jezelf niet voorbij loopt hé
inge een rustige avond kan ook eens goeddoen hé gezellig in de zetel
An oei oei oei ben je ziek ?? goed in de warmte blijven en je goed verzorgen hoor , vlug beterschap
marietteke hoe gaat het nu met je ogen , hopelijk al wat beter ???
allé ik ga mij placeren in de zetel voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

deze namiddag bezoek gekregen en het was gezellig
en 't was nodig dat ik het eens wat rustiger aan deed
en morgen ist alweer weekend
Remie onze nieuwe auto is GEEN elektische maar een benzine
want die elektrische auto's zijn zeker NIET milieu vriendelijk als je bedenkt welke schade er al word aangericht aan het milieu om al die batterijen alleen al te maken zonder al de rest , want waar zullen ze mettertijd al die elektriciteit vandaan halen om die allemaal op te laden , en de afgelopen winters melden ze al in het nieuws dat er toen misschien al een tekort van elektriciteit zou kunnen zijn door de koude , en dus is mijn ventje zeker geen voorstander van een elektrische auto
en je had daar wel een mooi zicht op grote hoogte in dat hotel waar je dinsdag logeerde
jadi oeps zo gehaast , ja dat gebeurd hier ook wel eens hoor
wel opletten dat je jezelf niet voorbij loopt hé
inge een rustige avond kan ook eens goeddoen hé gezellig in de zetel
An oei oei oei ben je ziek ?? goed in de warmte blijven en je goed verzorgen hoor , vlug beterschap
marietteke hoe gaat het nu met je ogen , hopelijk al wat beter ???
allé ik ga mij placeren in de zetel voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

Tja... er zijn hele volksstammen die daar dan weer heel andere denkbeelden bij hebben Zonnebloemetje.zonnebloemetje schreef: ↑17 jan 2025, 20:55Remie onze nieuwe auto is GEEN elektische maar een benzine
want die elektrische auto's zijn zeker NIET milieu vriendelijk als je bedenkt welke schade er al word aangericht aan het milieu
-

Goeiemorgen Iedereen.
(Spreuk/Gezegde:) Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56