In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Jongste zoon zit inmiddels op de fiets naar school
Oudste moet om 8 uur weg.
Daarna maar eens de stofzuiger door de kamer halen en wat was in de machine doen
Zonnebloemetje, genieten van jullie nieuwe auto
An, inmiddels weer een beetje opgeknapt?
Adam, staat er niet ergens op hun website iets van contactgegevens?
Marieteke, inmiddels al wat verbetering met je ogen?

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Jongste zoon zit inmiddels op de fiets naar school
Oudste moet om 8 uur weg.
Daarna maar eens de stofzuiger door de kamer halen en wat was in de machine doen
Zonnebloemetje, genieten van jullie nieuwe auto
An, inmiddels weer een beetje opgeknapt?
Adam, staat er niet ergens op hun website iets van contactgegevens?
Marieteke, inmiddels al wat verbetering met je ogen?

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Op hun site staat een klantenservice pagina . Misschien heb je daar iets aan ?
https://help.accor.com/s/?language=nl_NL
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Daar gaan we weer, een nieuwe dag en wat zal die ons brengen . Dat weten we deze avond dan wel weer.
Ik wens jullie een super dagje toe
Ook hier belemmert de mist mijn zicht .. Och , twee meeuwen zitten samen op de nok van het dak bij de buren . Een beeld dat ik nog maar zelden gezien heb. Zo even keuvelend, ik vraag me nu af of die door de mist kunnen kijken .Tenslotte komen ze van de zee .
De grote vogels zijn echt wel kalm zo te zien . Die rusten op de takken van de bomen .De kleinere vliegen er lustig op los.. Het roodborstje die op het beneden appartement gaat eten , komt me hier telkens bezoeken op de balustrade.
Windmolentje draait af en toe zachtjes ..
En verder ben ik uitverteld wat de natuur betreft..
Mijn babbel met de buren, bezoek aan de plaatselijke winkel heb ik ook al achter de rug ..
Dus we vliegen er hier direct in ons HH .. Want deze namiddag ga ik op bezoek bij kleindochter . Die is vandaag 24 jaar geworden .
Hé hé Zonnebloemetje je hebt je al uw droogkast terug ! Amai dat gaat vlug bij jullie .. Als er bij mij iets moet herstelt worden dat duurt toch wel langer hoor.. Ik ben blij voor je .. Inderdaad dat is een gemis .
En ja mijn gebitje is nog ok , ik kan er weer een jaar tegen .. E wel dat vispannetje was om vingers en duimen af te likken .. Ik ga die traiteur naam onthouden .. Voor herhaling vatbaar. Ik kijk nog even naar die verlichting onderaan de auto .. Moet zeggen dat is een super idee geweest van Picske*. De stoep is er ook nog , en die is ook zichtbaarder .. Inderdaad uw ventje is een krak in zo'n dingen .. ongelooflijk. Hij heeft me ook al dikwijls geholpen met raad en daad.
Inge jij zult intussen uw slaap inhalen .. Hopelijk kan je nog enkele uren goed doorslapen.
An ben je al wat minder zombie ? . . Ik hoop het voor u. Wat verder lees ik dan dat je oppasdag hebt .. fijn dat te lezen .
Hallo Michiel , fijn je weer even te lezen .. Tja het moet niet altijd een boek zijn hé .. Fijne dag zeggen kan al wonderen doen . En eerlijk ik heb ook niet altijd tijd om veel te schrijven . Bijzonderste is dat we de dagen kunnen vullen en genieten van de kleine dingen ..
Oei Adam2 ik zou je graag kunnen helpen , maar ik weet niet hoe . . Typisch om te verkopen vind je iedereen . Maar owee als je een klacht wil indienen
Succes in je zoektocht
Hallookes Remie, het is altijd fijn u te lezen . Wens je alvast een fijne dag toe , met alles wat je wil en kan doen .Hopelijk ben ik nu niemand vergeten . Zo ja het is onbewust en wens iedereen een fijne dag toe .
toedeloe
menu: dat wordt macaroni met hesp en kaas
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Michieldvd
Idd Remie dat heeft z'n redenen!Remie schreef: ↑21 jan 2025, 06:30
Tja Michiel, als we er zo allemaal over gaan denken kunnen ze de tent hier beter sluiten lijkt mij..!
Ook van uw kant komt toch ook maar weinig of geen respons op berichten die hier gepost worden, tenminste... hier via deze sub-topic, merk ik er persoonlijk althans ook niet echt veel van..!
Tip:
Is opbouwend bedoeld: Persoonlijk zou ik daar dan maar eens mee beginnen om wat meer respons te krijgen.
Van mezelf weet ik dat ik het enkele malen heb geprobeerd om u in beweging te krijgen, maar dat lukte niet echt... zal ook zo z'n redenen wel hebben denk ik dan maar......[/size][/color][/i]
Ik ben met goede bedoelingen langs gekomen.
Ik heb eerder uitgelegd dat ik geen grote babbelaar ben. Bovendien nog een Limburger, wat traag van aanpak. En als ik al eens iets neerpen en er komt geen reactie dan is het voor mij ook gedaan.
Niet iedereen is als de hollanders die zo welbespraakt zijn en hun gedacht zeggen he. En ik ben er niet van gediend dat uitgerekend jij gaat zeggen hoe ik mij moet gedragen.. Het is al zo een kleine groep en dan gaan ze mekaar onderling nog wat de les gaan spellen.
Goede morgen
Zonnebloemetje en jadi, dank om regelmatig iets tegen mij te zeggen.
Zaal dus niet langer nodig meer zijn. Ik geef er de brui aan.
Ik heb geen zin in discussies in de eigen groep. Kan ik missen als kiespijn.
Tschüss
Het was me een genoegen jullie te leren kennen op mijn manier dan.
-
Hé hé die puzzel takje herkende ik onmiddellijk. Ik ben benieuwd wat ik er zal van terecht brengen .. Dank Remie
-
Michieldvd schreef: ↑21 jan 2025, 10:48
Goede morgen
Zonnebloemetje en jadi, dank om regelmatig iets tegen mij te zeggen.
Zaal dus niet langer nodig meer zijn. Ik geef er de brui aan.
Ik heb geen zin in discussies in de eigen groep. Kan ik missen als kiespijn.
Tschüss
Het was me een genoegen jullie te leren kennen op mijn manier dan.
Jammer Michiel , wens je verder dat alles je goed gaat in het leven
-
Sorry Michiel, het is zeker niet mijn bedoeling geweest om u in een kwaad daglicht te plaatsen vanaf mijn kant.Michieldvd schreef: ↑21 jan 2025, 10:48Het was me een genoegen jullie te leren kennen op mijn manier dan.
'k Ben/was nogal onbedacht te werk gegaan zie ik achteraf nu, was op die manier zeker niet de bedoeling, schaam me diep..!
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Michiel , ik lees helemaal niet dat Remie jou de les leest . Hij geeft alleen maar een goedbedoelde tip .
Maar goed , dit is ook maar een forum he ? Ik zou er nou ook niet al te zwaar aan tillen .
Er zijn toch wel ergere dingen in de wereld tegenwoordig waar men zich druk om zou moeten maken
Laten we het hier dan maar alles 'pais en vree' houden toch ?

Maar goed , dit is ook maar een forum he ? Ik zou er nou ook niet al te zwaar aan tillen .
Er zijn toch wel ergere dingen in de wereld tegenwoordig waar men zich druk om zou moeten maken
Laten we het hier dan maar alles 'pais en vree' houden toch ?

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Michieldvd
Remie, 't is oke hoor. Ik was een beetje, hoe zegt men dat ook weer....op m'n pik getrapt.
Maar dat duurt nooit lang, zeker niet als de mensen hun excuses aanbieden. Dank daarvoor.
Dat was iets tussen ons 2 voor de duidelijkheid en is nu opgelost.
Ik wil ook niet in de clinch liggen met mensen die zich in uw toestand bevinden. Dat wil ik met niemand eigenlijk.
Nog een goede avond allen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
morgen kom ik wel langs om meer te schrijven , maar het was hier een drukke dag en nu ben ik bekaf , dus wens ik iedereen een gezellige warme avond
en geniet er van , want dat zullen wij ook doen

morgen kom ik wel langs om meer te schrijven , maar het was hier een drukke dag en nu ben ik bekaf , dus wens ik iedereen een gezellige warme avond
en geniet er van , want dat zullen wij ook doen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Goeiemorgen Iedereen.
Spreuk/Gezegde: Alles wat je ontvangt maar niet waardeert, verdien je niet.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-