In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Goeiemorgen Iedereen.
Spreuk/Gezegde: Je weet pas hoe goed je geheugen is als je iets probeert te vergeten.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Da's nou weer jammer Adam, hij zal zeker op het ogenblik niet de enige zijn die ziek is.
Beterschap voor uw broer.
Maar jullie hebben gelukkig de dag toch nog weer goed weten in te vullen lees ik.

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Straks boodschappen doen
Zonnebloemetje, het was gisteravond niet heel erg koud meer, wel nat.
Maar aangezien we in een hal les krijgen, hebben we van die regen geen last.
Remie, succes in het ziekenhuis vandaag.
Hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Straks boodschappen doen
Zonnebloemetje, het was gisteravond niet heel erg koud meer, wel nat.
Maar aangezien we in een hal les krijgen, hebben we van die regen geen last.
Remie, succes in het ziekenhuis vandaag.
Hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Remie succes met de operatie vandaag .
Adam , wat jammer dat de Domtoren niet doorgaat , maar wat in het vat zit verzuurt niet .
Inge , succes met de boodschappen .
Jadi is de waterfactuur al opgelost inmiddels ?
Z'bloemeke lekker naar de pedicure .
Hier een oppasdag , voel me nog niet 100 % , maar het 'moet maar '
Fijne dag allemaal .

Adam , wat jammer dat de Domtoren niet doorgaat , maar wat in het vat zit verzuurt niet .
Inge , succes met de boodschappen .
Jadi is de waterfactuur al opgelost inmiddels ?
Z'bloemeke lekker naar de pedicure .
Hier een oppasdag , voel me nog niet 100 % , maar het 'moet maar '
Fijne dag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Ik kom net van bij de dokter . . Na 30j steekt een familiekwaaltje zijn voelshorens weer eens uit ..
Heel pijnlijk, reumatische ontsteking mijn voet . Ik ben dus mankend . En toch ga ik met de nodige medicatie en pijnstilling naar het dorpsrestaurant. Wat ik normaal te voet doe zal nu éénmalig met de auto gebeuren. Ik heb al een berichtje naar mijn buurman gestuurd , of hij een plaatsje vrij wil houden voor mij.
En nu maar hopen dat het vlug beter wordt ..
Zonnebloemetje jullie dagen zijn ook goed gevuld. Vandaag doe ik geen boodschappen. Voel me wat zombie door de pijnstilling en met de auto rijden is dan niet aangeraden
Inderdaad voetbal, ik had daar iets over gehoord van mijn zoon . . Tja en als je dan langs ginder moet zijn .
Ik hoorde op de radio dat Lunch Garden in de Blauwe Toren zal blijven .. Die in Kortrijk gaat weg.. En we zijn al zo dun bezaait met fijne lekkere eetketens
Remie we duimen hoor man . Uw spreuk van vandaag past deze keer heel goed bij mij ..
Adam gelukkig viel je niet in een zwart gat door de ziekte van uw broer.. Spoedig herstel trouwens voor je broer .
Hallo Inge ook voor u een fijne dag hoor
An ja ja ik heb die gisteren dan maar direct betaald .. En moet je weten ik kreeg vandaag een papieren exemplaar .. Dus we leven op hoop dat alles nog opgelost zal geraken .. zucht .. Nu is het uitkijken naar april of dit ook zo zal zijn ..
Vanavond zult je niet moeten zoeken naar de schaapjes om te slapen. Denk dat je zo wie zo direct zult vertrokken zijn na de oppasdag
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
menu : dorpsrestaurant
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

Luitjes..!Oogarts wist me achteraf te vertellen dat het heel goed gelukt was! Maar de patiënt die nog net voor mij geholpen was had 't zelfde te horen gekregen. Hij had dus volgens mij altijd hetzelfde riedeltje om alles en iedereen gerust te stellen.
Vooralsnog zie ik al reikhalzend uit om geholpen te kunnen worden aan het 2e oog (20 feb.) waarvan de lens ook hoognodig aan vervanging toe is..!
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag alweer iedereen
vandaag al een wasje gewassen en gedroogd in de droogkast , en ook een lekker koekenbroodje gebakken en ondertussen een lekkere koffie gedronken nadat ventje naar de apotheek was geweest aan de overkant van de straat , en deze namiddag dan naar de pedicure om nieuwe voetjes
, want als je ouder word is dat zeker geen luxe vind ik om regelmatig je voeten te laten verzorgen en ventje vind dat ook
Remie alles goed verlopen daar in het ziekenhuis
blij dat het meegevallen is en je zal veel beter kunnen zien
jadi ai ai ai een pijnlijke voet , en onze voeten hebben we nog zoveel nodig hé
hopelijk helpt de nodige medicatie en ondertussen zal je je een beetje moeten stil houden vrees ik
vlug beterschap hoor
en ik heb ook al gehoord dat de lunch garden in de " blauwe toren " blijft , maar deze in Sint Kruis zou niet blijven volgens de laatste berichten op fb
An , nog niet helemaal in orde , opletten dat je niet hervalt
inge veel boodschappen plezier vandaag
Adam, oeps vlug beterschap voor je broer hoor , maar er zijn nu heel veel zieken zo te horen
allé ik ga aan het middag eten beginnen
gebakken filet americain met een lekker sausje , puree en een gemengd slaatje
voor iedereen smakelijk straks

vandaag al een wasje gewassen en gedroogd in de droogkast , en ook een lekker koekenbroodje gebakken en ondertussen een lekkere koffie gedronken nadat ventje naar de apotheek was geweest aan de overkant van de straat , en deze namiddag dan naar de pedicure om nieuwe voetjes
jadi ai ai ai een pijnlijke voet , en onze voeten hebben we nog zoveel nodig hé
hopelijk helpt de nodige medicatie en ondertussen zal je je een beetje moeten stil houden vrees ik
vlug beterschap hoor
en ik heb ook al gehoord dat de lunch garden in de " blauwe toren " blijft , maar deze in Sint Kruis zou niet blijven volgens de laatste berichten op fb
An , nog niet helemaal in orde , opletten dat je niet hervalt
inge veel boodschappen plezier vandaag
Adam, oeps vlug beterschap voor je broer hoor , maar er zijn nu heel veel zieken zo te horen
allé ik ga aan het middag eten beginnen
gebakken filet americain met een lekker sausje , puree en een gemengd slaatje
voor iedereen smakelijk straks

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Dat zal de komende tijd zich moeten bewijzen, maar het is in ieder geval wel de bedoeling.zonnebloemetje schreef: ↑23 jan 2025, 12:15
Maar nu is 't dat zeker nog niet..!
-
een goeie namiddag en avond samen
zojuist terug thuis van de pedicure en onze voetjes zijn weer picobello in orde
en er begint wat nattigheid te vallen , en dus is ventje al terug naar beneden om de vuilzak klaar te zetten tegen morgenochtend
Remie , mjammie dat zien er lekkere stroopwafels uit en die taart ziet er ook lekker uit als er maar geen rozijnen in zitten , want rozijnen lust ik niet
en een koffietje sla ik nooit af , want dat smaakt altijd
met een beetje geduld zal je wel beter en helderder kunnen zien en als je tweede oog ook geopereerd is zal dat nog beter zijn
en die dokters kunnen natuurlijk ook wel eens een tegenslag hebben en das dan pech hebben hé
want van mij is er in mijn tweede oog een verkeerde lens geplaatst en daardoor zie ik er echt wel slecht op en er kan niks meer aan gedaan worden om het te verbeteren , en das echt wel tegenslag hebben , maar soit er zijn ergere dingen in 't leven
voor iedereen nog een gezellige avond verder

zojuist terug thuis van de pedicure en onze voetjes zijn weer picobello in orde
en er begint wat nattigheid te vallen , en dus is ventje al terug naar beneden om de vuilzak klaar te zetten tegen morgenochtend
Remie , mjammie dat zien er lekkere stroopwafels uit en die taart ziet er ook lekker uit als er maar geen rozijnen in zitten , want rozijnen lust ik niet
en een koffietje sla ik nooit af , want dat smaakt altijd
met een beetje geduld zal je wel beter en helderder kunnen zien en als je tweede oog ook geopereerd is zal dat nog beter zijn
en die dokters kunnen natuurlijk ook wel eens een tegenslag hebben en das dan pech hebben hé
want van mij is er in mijn tweede oog een verkeerde lens geplaatst en daardoor zie ik er echt wel slecht op en er kan niks meer aan gedaan worden om het te verbeteren , en das echt wel tegenslag hebben , maar soit er zijn ergere dingen in 't leven
voor iedereen nog een gezellige avond verder

nogmaals een goeie avond iedereen
ik heb het de laatste dagen nogal druk en weinig tijd voor mijn pc gehad
en dus ben ik gisteren toch wel ons miesje haar verjaardag vergeten zeker hier in het k&t huisje
dus miesje van harte een dikke proficiat met jou verjaardag ( wel één dag te laat , sorry )
en een welgemeende verjaardagsknuffel van mij en mijn ventje ( picasso* )

ik heb het de laatste dagen nogal druk en weinig tijd voor mijn pc gehad
en dus ben ik gisteren toch wel ons miesje haar verjaardag vergeten zeker hier in het k&t huisje
dus miesje van harte een dikke proficiat met jou verjaardag ( wel één dag te laat , sorry )
en een welgemeende verjaardagsknuffel van mij en mijn ventje ( picasso* )