In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Remie

28 jan 2025, 05:47

Afbeelding

Afbeelding

Goeiemorgen Iedereen. Afbeelding

Wist u dat: Als een babygiraf geboren wordt, valt hij meteen twee meter naar beneden op de grond.

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

28 jan 2025, 06:31

zonnebloemetje schreef:
27 jan 2025, 20:28
Remie hopelijk alles goed vandaag met je CT scan
Nu nog effe geen idee..!

Vandaag heb ik een afspraak met de Longarts en de Casemanager om daarvan de uitslag mee te krijgen hoe het op 't ogenblik met de situatie gesteld is Zonnebloemetje.

Bekske

28 jan 2025, 06:33

Afbeelding
ps jadi ik heb niks gezien sorry .voor iedereen een fijne dag en tracht te genieten om het even hoe .groetje zonnebloementje je heb een privebericht

mama-inge

28 jan 2025, 07:30

Goedemorgen en een fijne dag
Waarschijnlijk vandaag de boodschappen doen
En de wasmachine is ook al weer aan het draaien
Volgens de voorspellingen zou het spul naar buiten kunnen

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

jadi

28 jan 2025, 09:22

Afbeelding
Hallo hallo . .. wat een wind ! ! !
Ik kom net van de plaatselijke winkel . Niet te doen, mijn haar is coupe Einstein. De broekpijpen wapperende als vlaggen aan de mast .
Maar het is droog, ook al veel waard, en euch grijs . .
Verder weet ik deze vroege morgen niet te veel te vertellen .
Koken moet ik niet doen vandaag. Voetjes onder tafel met seniorkes van hier het seniorennet. Dat wordt weer lekker eten ,keuvelen, babbelen , en zo onze batterijen opladen zoals de Duracells ..
*Voet is o.k. aan het worden , pillen aan het afbouwen op aanraden van de dokter .. Maar ik ben wel nog heel actief. Draaikop is weg , en pijnstillers zijn ook al verleden tijd ..
Wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: op verplaatsing
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

jadi

28 jan 2025, 09:40

Bekske schreef:
28 jan 2025, 06:33
ps jadi ik heb niks gezien sorry
Bekske ik heb verstuurd met beantwoorden .. In mijn verzonden mails staat het er ..
Maar ik heb het nog eens verstuurd
Hopelijk komt het nu aan
Sorry

Bekske

28 jan 2025, 10:44

jadi ik heb het gelezen en nog iets meer uitleg verstuurd bedank geniet van je dag groetje

An-W

28 jan 2025, 13:20

Ben oppassen vandaag.
Kom jullie allemaal even een heel fijne dinsdag wensen , toedeloe .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

28 jan 2025, 21:02

een goeie avond allemaal

nog efkes in de rapte want ik wil in mijn zetel na een leuke mooie gezellige aangename dag in de Westhoek in goed gezelschap en voor herhaling vatbaar
en dus wens ik iedereen nog een gezellige warme avond toe

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie

29 jan 2025, 05:59

Afbeelding

Afbeelding

Goeiemorgen Iedereen. Afbeelding

Wist u dat: Geen enkele giraf heeft hetzelfde vlekjespatroon!

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Bekske

29 jan 2025, 07:42

Afbeelding

An-W

29 jan 2025, 10:23

Goedemorgen ,
Ik baal toch zo . De eerste verkoudheid is net weg of ik word vanmorgen alweer snotverkouden wakker en met barstende koppijn .
Heb ik geen tijd voor , vandaag 2 belangrijke dingen op het program , dan maar weer paracetamol erin pfff.
Fijne dag allemaal .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

jadi

29 jan 2025, 11:27

Afbeelding
Hallo iedereen,. . . . pauze om een theetje te drinken . De voormiddag is weer eens voorbij gevlogen . Zo heerlijk hier, de zon , een beetje wind .. En de berken zien er zo "scoon" uit .. Hun witte bast schijnt in het zonnetje , de poppetjes in mijn ogen gaan er door dansen ..
Dochterlief nog aan de telefoon gehad. Een babbel gehad, tja over wat anders dan over de kleinkinderen hé ..
Na mijn theetje ga ik dan aan mijn eten beginnen
Remie al weer zo vroeg in de morgen .. Op dit uur sta ik op om pipi te doen, en dan vlug vlug weer tussen de vetlappen zoals jij dat noemt.. Je hebt ons deurtje weer open gedaan , en het "stoveke " opgestookt. Alles oké , weet je al wat meer van de scan ?
Bekske ik heb PB goed ontvangen en gelezen .. dank. En ik heb gedaan wat je me vroeg hoor.
An gisteren oppasdag, altijd een fijn gevoel als je u nuttig kan maken vind ik . Oesje An, je weerstand zit blijkbaar niet goed , weer een verkoudheid .. sterkte meid, verzorg je maar goed.
Zonnebloemetje inderdaad het was super gezellig , de tijd vloog weer zo voorbij ..En zeker voor herhaling vatbaar. En Picske* zo'n gentleman, hij zorgde goed voor mijn (vuil) Suzke, dank hem daarvoor. Maar ik kreeg wel koud toen ik hem zag, in zijn long sleeve en dan nog met de mouwen op gestropt . Ik kreeg kippenvel er van .. brrr . .
Aan iedereen een fijne dag verder, mijn theetje is leeg
toedeloe
menu: menu uit de zondagskrant , macaroni met kipfilet , witloof en kaassaus , gegrild in de oven ..

Remie

29 jan 2025, 15:38

jadi schreef:
29 jan 2025, 11:27
Remie Alles oké , weet je al wat meer van de scan ?
Alles gaat op ’n sukkeldrafje op ’t ogenblik bij mij Jadi..!

De scan gaf weinig of geen veranderingen sinds de vorige. De longarts bestempelde de situatie op dit ogenblik als stabiel. Ook heeft zij goede hoop, mede door de behandelingen die ik nu krijg, het samen misschien nog een tijdje op dit niveau weten te houden.

Morgen ga ik weer voor zo’n behandeling, die ze bij mij voorlopig op de 3 weken houden..! Is wel geprobeerd met tussenpozen van 6 weken (wat bij veel patiënten wel gebruikt kan worden in een situaties als de mijne) maar dat liep faliekant mis bij mij..!

En zo sukkelen we maar verder hè..! Maar niet te vergeten… wel met goeie moed..!

Bedankt. :)

mama-inge

29 jan 2025, 17:50

Fijne avond
Even vlug binnen waaien, want moet zo naar de hondenschool
Gewerkt en vanmorgen nogal slecht geslapen
De rest van de dag wat rustig aan gedaan en in mijn boek gelezen

Remie sterkte weer met de behandeling

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig