In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond iedereen
terwijl ik met één oog naar familie kijk op VTM , kijk ik met het andere oog naar mijn laptop om iedereen nog een gezellige avond te komen wensen
vandaag veel boodschappen gedaan en daarna natuurlijk doodmoe in mijn benen , maar gelukkig komt het weekend er aan
oei jadi op een punaise getrapt , dat zal geen deugd hebben gedaan en pas maar op dat je voet niet verzweert , want metaal is daarvoor altijd gevaarlijk als je er een wondje van hebt
inge geniet van je avondje rust op de bank
An nog steeds aan 't snotteren en hoesten , vlug beterschap hoor
Bekske jij kan zeker ook een knuffeltje gebruiken , dus van mij krijg je er virtueel ééntje terug
Remie hopelijk alles goed in de mate van het mogelijke
marietteke alles goed daar bij jou ??????
Michiel , Yuna , Adam , Anne-marie en miesje , ook alles goed bij jullie ??
allé en nu voor de rest van de avond in mijn zetel sè
voor iedereen nog een warme avond verder

terwijl ik met één oog naar familie kijk op VTM , kijk ik met het andere oog naar mijn laptop om iedereen nog een gezellige avond te komen wensen
vandaag veel boodschappen gedaan en daarna natuurlijk doodmoe in mijn benen , maar gelukkig komt het weekend er aan
oei jadi op een punaise getrapt , dat zal geen deugd hebben gedaan en pas maar op dat je voet niet verzweert , want metaal is daarvoor altijd gevaarlijk als je er een wondje van hebt
inge geniet van je avondje rust op de bank
An nog steeds aan 't snotteren en hoesten , vlug beterschap hoor
Bekske jij kan zeker ook een knuffeltje gebruiken , dus van mij krijg je er virtueel ééntje terug
Remie hopelijk alles goed in de mate van het mogelijke
marietteke alles goed daar bij jou ??????
Michiel , Yuna , Adam , Anne-marie en miesje , ook alles goed bij jullie ??
allé en nu voor de rest van de avond in mijn zetel sè
voor iedereen nog een warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Voilà we zijn terug gestart met een spiksplinter nieuwe maand ..En wat voor maand , de kortste en ook de maand waar er eindelijk meer licht zal zijn.. We herleven precies . .
Rondom mij zijn het allemaal witte tapijten dat ik zie .. En mijn balustrade is weer melkglas . Met fijne glinstertjes , swarkovski kan hier gerust mooie tekeningen proberen na te maken ...
En wat de dag verder brengt, e wel dat weet ik nu niet .. In elk geval zal mijn dag weer goed gevuld geraken zoals altijd.
De "wasmachien" is het werk aan het doen , dat menig huisvrouwen vroeger dit manueel moest doen . Mijn "beddeke" is gemaakt . . swiffer is al door de living/keuken gezoefd.. Straks met de vuilnis emmer ledigen en naar de garage brengen .. En even weg en weer naar de plaatselijke winkel , belegde broodjes bestellen voor deze avond .. en ... en ...
An nog altijd aan het snotteren en hoesten .. Het zijn taaie verkoudheden. Hopelijk wordt je vlug beter .. Men zegt altijd drie er voor ben je besmet- drie dagen op - en dan drie dagen af. Of die theorie waar is , dat laat ik in het midden
Inge ook eens aangenaam bankhangen , het is ook een sport .. woeha .. Lezen/internet daar vliegt de tijd mee voorbij.
Zonnebloemetje het piekt een beetje , het is ontsmet en vandaag voel ik het nog een beetje .. Er zit al een speldekop "reufje" op ..
Gelukkig is het weekend en kan je wat meer rust in bouwen . Jij doet toch nog veel hoor . Chapeau dat jij zo'n doorzetter bent.
Hé hé Bekske komt ons de maand februari toejuichen.
Hopelijk is alles oké met Remie . . en zien we hem vlug terug na de nodige rust dat zijn lichaam vraagt..
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: varkenshaasje met prinsesbonen en natuuraardappeltje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
mage uploadGoedemorgen en een fijne dag
Gewerkt, geslapen en nu genieten van het weekend
Zo een boterham eten en daarna met de kinderen de hort op.
Oudste zoon moet naar de kapper
En daarna gaan we bij een technisch iets evenement kijken
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
een goeie zaterdagavond iedereen
vandaag een mooie droge en zonnige dag , dus wat wil een mens nog meer hé als het winter is
mij hoor je niet klagen alhoewel er hier bijna gans de dag een venster heeft open gestaan achteraan en de verwarming is maar halverwege de namiddag aangezet , want het was hier al gans de dag 21° zonder verwarming , maar als ik dan in de zetel zit na de middag mag het een graadje meer zijn
deze voormiddag heb ik een lekkere hutsepot gemaakt en dat smaakte echt goed
en mijn pot was zo groot dat we er nog voor 2 keer hebben die ik in de diepvries heb gestopt
we hebben nog niet lang onze koffie gedronken met een lekker stuk gebak er bij en nu is de vaatwasser aan 't draaien , want deze middag was hij nog niet helemaal vol en na de koffie wel dus
inge op den draai met de kinderen , groot gelijk hoor
jadi ook wit bij jou door de vriezeman , hier ligt het al gans de dag wit aan de achterkant waar er geen zon was en das de noordkant langs achter bij ons
ja ik weet het dat ik eigenlijk te veel wil doen , maar ik wil nog zoveel mogelijk proberen te doen al gaat dat meestal slecht , maar daardoor heb ik dan ook veel meer die pijn doet en de laatste tijd word het er niet beter op
Bekske hopelijk had jij ook een gezellige zaterdag vandaag samen met je beestjes
Remie hopelijk heb je thuis van het veldrijden kunnen genieten gezellig in je zetel , en morgen dan ook hé samen met je vrouwtje , maar hou je maar rustig en naar je lichaam luisteren
An nog steeds in de lappenmand , vlug beterschap
allé ondertussen is het alweer helemaal donker
dus nu nog een beetje met de beentjes omhoog in de zetel en dan onder de douche voordat we ons aan tafel zetten voor het avondeten
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

vandaag een mooie droge en zonnige dag , dus wat wil een mens nog meer hé als het winter is
mij hoor je niet klagen alhoewel er hier bijna gans de dag een venster heeft open gestaan achteraan en de verwarming is maar halverwege de namiddag aangezet , want het was hier al gans de dag 21° zonder verwarming , maar als ik dan in de zetel zit na de middag mag het een graadje meer zijn
deze voormiddag heb ik een lekkere hutsepot gemaakt en dat smaakte echt goed
en mijn pot was zo groot dat we er nog voor 2 keer hebben die ik in de diepvries heb gestopt
we hebben nog niet lang onze koffie gedronken met een lekker stuk gebak er bij en nu is de vaatwasser aan 't draaien , want deze middag was hij nog niet helemaal vol en na de koffie wel dus
inge op den draai met de kinderen , groot gelijk hoor
jadi ook wit bij jou door de vriezeman , hier ligt het al gans de dag wit aan de achterkant waar er geen zon was en das de noordkant langs achter bij ons
ja ik weet het dat ik eigenlijk te veel wil doen , maar ik wil nog zoveel mogelijk proberen te doen al gaat dat meestal slecht , maar daardoor heb ik dan ook veel meer die pijn doet en de laatste tijd word het er niet beter op
Bekske hopelijk had jij ook een gezellige zaterdag vandaag samen met je beestjes
Remie hopelijk heb je thuis van het veldrijden kunnen genieten gezellig in je zetel , en morgen dan ook hé samen met je vrouwtje , maar hou je maar rustig en naar je lichaam luisteren
An nog steeds in de lappenmand , vlug beterschap
allé ondertussen is het alweer helemaal donker
dus nu nog een beetje met de beentjes omhoog in de zetel en dan onder de douche voordat we ons aan tafel zetten voor het avondeten
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Vanmorgen stonden wat achterstallige huishaatklusjes op het program.
Mijn man en ik hadden de taken verdeeld

Ik vlieg er snel van tussen om een broodje te maken ....
Fijne zondag allemaal en toedeloeeee .

Vanmorgen stonden wat achterstallige huishaatklusjes op het program.
Mijn man en ik hadden de taken verdeeld

Ik vlieg er snel van tussen om een broodje te maken ....
Fijne zondag allemaal en toedeloeeee .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Het moet kunnen dacht ik, eens het standaard uur om te eten niet te volgen.
Deze morgen wat langer geslapen, en uitgebreid ontbeten met de zoon. De nodige koffietjes gedronken , vooraf gegaan van een fruitsapje .. Zo'n momenten kunnen ook eens aangenaam zijn .
Op gebied van "kok" zijnde, heb ik me de laatste jaren voorgenomen op zondag een luie kokkin te zijn .. Ofwel iets uit het vuistje te eten op verplaatsing , maar dit is dan eerder naar lente/zomer toe . Of iets op voorhand voorbereiden , opwarmen en dat is het . Soms lukt me dat niet maar dat is dan eerder een uitzondering dan een regel.
Daar het op zondag heel autistisch aan toe gaat , zijn het frieten al jaren lang.. De ene keer zijn het "versche" frieten andere keer dikke diepvries friet.. En daar ik wel eens van verandering hou zou het soms eens fijne frietjes worden ..
Mijn woordzoeker uit de zondagskrant is klaar . . .En wat de zondag verder in petto heeft ? Zelf ik heb het raden naar . .
Hmmm , . . zoonlief begint stilletjes aan wat zenuwachtig te worden . .Dus we zullen maar zorgen dat eten komt. .
Zodat hij stipt om 15u zijn koffietje kan drinken met iets er bij ..
Fijne zondag iedereen
toedeloe
menu : stoofvlees met dikke diepvriesfriet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Michieldvd
Jadi, het water komt mij zowaar in de mond en ik heb nochtans reeds mijn middagmaal naar binnen gewerkt.
Goede middag allen.
Goede middag allen.
-
een goeie zondagavond iedereen
vandaag weer een zonnige , droge en frisse winterdag en zo heb ik het wel graag , alhoewel als de zon er niet was geweest zou het voor mij even goed geweest zijn
en de volgende dag zouden ook iets in die trend zijn volgens het weerbericht
morgenvoormiddag moeten we noodgedwongen eens enkel extra boodschappen doen , want sinds we hier wonen zijn wij toch zo graag thuis
jadi mjammie dat ziet er lekker uit , hier waren het ook frietjes deze middag met kalkoen in roomsaus en bij onze koffie een lekker gebakje van de bakkerij
en zo vroeg ( om 15u ) drinken wij onze koffie nog niet , want het was al 13.45u toen we gedaan hadden met ons middagmaal en we hebben onze koffie maar om 16.30u gedronken , maar ik versta het hoor dat je zoon zijn koffie op tijd wil hebben
An , inge , Michiel , Bekske en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige warme zondagavond verder
en geniet er van

vandaag weer een zonnige , droge en frisse winterdag en zo heb ik het wel graag , alhoewel als de zon er niet was geweest zou het voor mij even goed geweest zijn
en de volgende dag zouden ook iets in die trend zijn volgens het weerbericht
morgenvoormiddag moeten we noodgedwongen eens enkel extra boodschappen doen , want sinds we hier wonen zijn wij toch zo graag thuis
jadi mjammie dat ziet er lekker uit , hier waren het ook frietjes deze middag met kalkoen in roomsaus en bij onze koffie een lekker gebakje van de bakkerij
en zo vroeg ( om 15u ) drinken wij onze koffie nog niet , want het was al 13.45u toen we gedaan hadden met ons middagmaal en we hebben onze koffie maar om 16.30u gedronken , maar ik versta het hoor dat je zoon zijn koffie op tijd wil hebben
An , inge , Michiel , Bekske en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige warme zondagavond verder
en geniet er van

*** Zie het leven van de zonnige kant ***