NACHTUILTJES(12)2024
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Paspoortcontrole vanmorgen voor ik hier binnen raakte.
't was allemaal in orde zeker want nog maar eens op de "login" drukken en 'k mocht binnen.
Mijn W is vanmorgen om 5u wakker geworden, zweten, overal pijn en in sneltempo naar het kleinste kamertje.
Ondertussen al een paar rollen toiletpapier nodig gehad
.
En OH WEE als mannen iets mankeren hé
Nu had hij net gisterenavond beloofd verse croissantjes te halen vanmorgen.
't is een potteke yoghurt geworden en om 8u ben ik dan maar zelf naar de bakker gefietst
Menu : 't zal een spaghetti worden (die ik eerder deze week gemaakt heb) voor mij alleen denk ik.
Paspoortcontrole vanmorgen voor ik hier binnen raakte.
't was allemaal in orde zeker want nog maar eens op de "login" drukken en 'k mocht binnen.
Mijn W is vanmorgen om 5u wakker geworden, zweten, overal pijn en in sneltempo naar het kleinste kamertje.
Ondertussen al een paar rollen toiletpapier nodig gehad
En OH WEE als mannen iets mankeren hé
Nu had hij net gisterenavond beloofd verse croissantjes te halen vanmorgen.
't is een potteke yoghurt geworden en om 8u ben ik dan maar zelf naar de bakker gefietst
Menu : 't zal een spaghetti worden (die ik eerder deze week gemaakt heb) voor mij alleen denk ik.
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Toch goed geslapen na al doe emotie die ik niet meer gewend ben.
Ik was van plan Annelien's cadeau aan Christa mee te geven maar ze wil het niet. Nu als ik dat occasioneel kan aanleggen en naar die foto's kijken of aan gasten tonen oke maar ik mg er niet aan denken dat ik 's morgens om 7u nog in mijn bed lig en die foto's al staan te draaien, vind ik onnodige verspilling!
allez, weer rust, op naar de 85!
Ik was van plan Annelien's cadeau aan Christa mee te geven maar ze wil het niet. Nu als ik dat occasioneel kan aanleggen en naar die foto's kijken of aan gasten tonen oke maar ik mg er niet aan denken dat ik 's morgens om 7u nog in mijn bed lig en die foto's al staan te draaien, vind ik onnodige verspilling!
allez, weer rust, op naar de 85!
Ivette
-
Ivette, je kunt dat ding toch gewoon in- en uitschakelen als jij het wil, af en toe eens een uurtje foto's kijken op dode momenten of om foto's te laten zien aan je bezoek is het ook leuk.
Alhoewel ik moet eerlijk zijn die van mij is ook in een kast beland na een jaartje.
Is er iemand onder jullie die het boek "WIL" van Jeroen Olyslaegers al gelezen heeft ?
Wat vond je ervan ?
Alhoewel ik moet eerlijk zijn die van mij is ook in een kast beland na een jaartje.
Is er iemand onder jullie die het boek "WIL" van Jeroen Olyslaegers al gelezen heeft ?
Wat vond je ervan ?
Oud maar niet Out
-
Bedankt Rietjes voor de tip. Ik ben vanmiddag gaan kijken bij iemand die ook zo'n ding heeft, die mensen zetten dat op en af met een knop zoals een TV, ze kijken als ze goesting hebben dat is toch al beter, nu nog weten hoe ik dat ding moet aan en uit zetten want dat een ganse dag laten draaien, daar kom ik zot van!
Christa brengt zondag een kabel met een kattenkop mee, nu heb ik de stekker uitgetrokken!
Wordt vervolgd...
Christa brengt zondag een kabel met een kattenkop mee, nu heb ik de stekker uitgetrokken!
Wordt vervolgd...
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Voilà we zijn terug gestart met een spiksplinter nieuwe maand ..En wat voor maand , de kortste en ook de maand waar er eindelijk meer licht zal zijn.. We herleven precies . .
Rondom mij zijn het allemaal witte tapijten dat ik zie .. En mijn balustrade is weer melkglas . Met fijne glinstertjes , swarkovski kan hier gerust mooie tekeningen proberen na te maken ...
En wat de dag verder brengt, e wel dat weet ik nu niet .. In elk geval zal mijn dag weer goed gevuld geraken zoals altijd.
De "wasmachien" is het werk aan het doen , dat menig huisvrouwen vroeger dit manueel moest doen . Mijn "beddeke" is gemaakt . . swiffer is al door de living/keuken gezoefd.. Straks met de vuilnis emmer ledigen en naar de garage brengen .. En even weg en weer naar de plaatselijke winkel , belegde broodjes bestellen voor deze avond .. en ... en ...
Oma-C ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar opletten hier en daar zijn er gladde plekken ..
Hallo Bekske
Oejse Rietjes , uw W. ziekjes , olalala oppassen geblazen dat je het ook niet krijgt .. Er zijn zoveel zieke mensen niet te doen, ook kinderen . Dit laatste wist mijn dochter te vertellen.
Eerlijk Ivette ik ken dat zo'n foto kader, maar zou het ook niet moeten hebben . Maar ja de moderne tijd hé ..
Dag Joke bezige bij heb ik al opgemerkt
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: varkenshaasje met prinsesbonen en natuuraardappeltje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Goeie morgen
Koud maar mooi, best te doen buiten en ik kan het weten want 'k ben al naar de mark geweest.
Nieuwe maand en nieuwe Regering.
Van het eerste weten we dat het 28 dagen zal duren; wat het tweede betreft een groot
.
Een extra rol toiletpapier, wat honger lijden en 't probleem lijkt al opgelost bij W.
't zal dus eerder een mini-voedselvergiftiging geweest zijn dan griep denk ik.
Dee blinde vinken van donderdag staan onder verdenking, die van mij had ik maar half opgegeten omdat het me niet smaakte. Ze waren niet van mijn gewone beenhouwerij.
Of had hij teveel gesnoept de dag voordien want die pot met drop was veel te vlug leeg.
Koud maar mooi, best te doen buiten en ik kan het weten want 'k ben al naar de mark geweest.
Nieuwe maand en nieuwe Regering.
Van het eerste weten we dat het 28 dagen zal duren; wat het tweede betreft een groot
Een extra rol toiletpapier, wat honger lijden en 't probleem lijkt al opgelost bij W.
't zal dus eerder een mini-voedselvergiftiging geweest zijn dan griep denk ik.
Dee blinde vinken van donderdag staan onder verdenking, die van mij had ik maar half opgegeten omdat het me niet smaakte. Ze waren niet van mijn gewone beenhouwerij.
Of had hij teveel gesnoept de dag voordien want die pot met drop was veel te vlug leeg.
Oud maar niet Out
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
januari voorbij en februari opent met vriesnacht en zon,
ook een nieuwe regering komt eraan, wat ze brengt zal afwachten zijn,
mijn enigste kleindochter word morgen 16 jaar,
ze vraagt spaghetti als menu, toch zou graag 2 maal van willen eten,
dus maak ik dit vandaag dan kan ze morgen op haar verjaardag nog eens eten,
en een stukje taart die ze graag lust dat heeft ze gevraagd voor haar verjaardag,:
want maandag gaan ze terug naar hun mama,
hopen dat februari beter weer zal brengen dan al die nattigheid,
geniet van die zon want ze geeft achter glas toch warmte af,
grtjs van krakje,

ook een nieuwe regering komt eraan, wat ze brengt zal afwachten zijn,
mijn enigste kleindochter word morgen 16 jaar,
ze vraagt spaghetti als menu, toch zou graag 2 maal van willen eten,
dus maak ik dit vandaag dan kan ze morgen op haar verjaardag nog eens eten,
en een stukje taart die ze graag lust dat heeft ze gevraagd voor haar verjaardag,:
want maandag gaan ze terug naar hun mama,
hopen dat februari beter weer zal brengen dan al die nattigheid,
geniet van die zon want ze geeft achter glas toch warmte af,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Er was hier wandeling van "Voetje voor Voetje Gits" heel veel wandelaars in het zonnetje. Ik onverwacht bezoek: Nik en Els passeerden voor ze bij haar collega op kaasavond gingen. Joepie, ze toonden me op die "kader" de af-en aan knop zodat ik dat kan laten "spelen" en uitdoen als een TV, joepie!
Deze namiddag komen Christa en Luc naar de cross kijken en brengen een verlengdraad mee:komt in orde!

Anna was wat tegendraads, ze wilde haar mantel aanhouden, en haar favoriete wafel bleef lang liggen tot ze die stilletjes opat. Louisa at wel een grote pot fruitpap op.
Zoals voorzien gaat Red Sebastian naar Eurosong. Lies misschien best tweede
Deze namiddag komen Christa en Luc naar de cross kijken en brengen een verlengdraad mee:komt in orde!

Anna was wat tegendraads, ze wilde haar mantel aanhouden, en haar favoriete wafel bleef lang liggen tot ze die stilletjes opat. Louisa at wel een grote pot fruitpap op.
Zoals voorzien gaat Red Sebastian naar Eurosong. Lies misschien best tweede
Ivette