TRUMP wordt een goede president
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Trump stelt hoge importtarieven voor Mexico met een maand uit, Mexico ontplooit 10.000 soldaten aan grens met VS
Spinnst du oder was
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Tja ... als gekken het voor het zeggen krijgen ...
Daar mankeert iets aan hun EQ en aan hun bevattingsvermogen voor ethiek en hun besef van "juist of fout" ... En zoals ik al vele keren schreef , het wordt bijzonder hoog tijd dat het mensdier eens muteert naar een hogere levensvorm .... 
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Over gekken gesproken - gezeten naast de genocidale slachter Netanyahu verkondigde Trump dat de VS de Gazastrook zouden overnemen en ontwikkelen tot de Côte D'Azur van het Midden-Oosten.De Palestijnen moeten volgens Trump maar oprotten naar andere landen.Voor die zulthoofden hier die denken dat dit nog altijd draait om Hamas...neen, het gaat hier 100% om etnische zuivering. The lunatics have taken over the asylum...
-
Allé vooruit ! Panamakanaal , Groenland .... Canada ? Misschien stelt hij nog voor om de NAVO vestiging in Brussel op te kopen
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Meanwhile in the US...
Een groot deel van de Trump maatregelen werden ondertussen geblokkeerd door diverse rechters vanwege flagrant ongrondwettelijk - het Hooggerechtshof zal uiteindelijk moeten beslissen hoe het verder moet of mag. Verder heeft Trump zijn staart ingetrokken qua tariefmuren richting Canada en Mexico.
Een groot deel van de Trump maatregelen werden ondertussen geblokkeerd door diverse rechters vanwege flagrant ongrondwettelijk - het Hooggerechtshof zal uiteindelijk moeten beslissen hoe het verder moet of mag. Verder heeft Trump zijn staart ingetrokken qua tariefmuren richting Canada en Mexico.
-
Hij zou misschien nog het Hooggerechtshof kunnen afschaffen.frits1955 schreef: ↑10 feb 2025, 12:57Meanwhile in the US...
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Nief bazen nief wetten. Tesla's worden al gemeden. Die dikke V 8 dra ook, enkel die een handelsregister hebben mogen nog zoiets kopen of anders veel wegentaks.
En toch zul je de VS nodig hebben voor hun soldaten.
En toch zul je de VS nodig hebben voor hun soldaten.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk