In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie maandagmorgen iedereen
zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte
gisterenvoormiddag hadden we bezoek van Celine en haar vriend en Myla en Elly ook natuurlijk , want ze komen altijd graag eens mee naar hier die sloebers
en ze zagen er precies uit alsof ze moesten meelopen in een modeshow , hun vacht was zo mooi gekamd en zacht , maar ja bij Celine worden ze altijd goed verzorgd net zoals haar 5 paarden
An alweer jou plicht gaan vervullen , veel werkplezier nog
Bekske ook voor jou een fijne maandag vandaag
jadi gelukkig kan je dochter op jou rekenen
en gisteren waren het hier ook frietjes van de Colruyt maar ik had balletjes in tomatensaus maison klaar gemaakt en das ventje zijn lievelingskost
inge oei de kinderen alle twee ziek nu , hopelijk niet erg
Remie we zijn wel ongerust dat we je al zolang niet gezien of gehoord hebben , vlug wat beterschap
allé ik ga verder doen , want we moeten vroeg eten omdat we vroeg moeten vertrekken naar het ziekenhuis want ik heb een afspraak bij de neuroloog voor de uitslag van mijn hersenscan van vrijdag
voor iedereen nog een aangename maandag verder
tot later

zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte
gisterenvoormiddag hadden we bezoek van Celine en haar vriend en Myla en Elly ook natuurlijk , want ze komen altijd graag eens mee naar hier die sloebers
en ze zagen er precies uit alsof ze moesten meelopen in een modeshow , hun vacht was zo mooi gekamd en zacht , maar ja bij Celine worden ze altijd goed verzorgd net zoals haar 5 paarden
An alweer jou plicht gaan vervullen , veel werkplezier nog
Bekske ook voor jou een fijne maandag vandaag
jadi gelukkig kan je dochter op jou rekenen
en gisteren waren het hier ook frietjes van de Colruyt maar ik had balletjes in tomatensaus maison klaar gemaakt en das ventje zijn lievelingskost
inge oei de kinderen alle twee ziek nu , hopelijk niet erg
Remie we zijn wel ongerust dat we je al zolang niet gezien of gehoord hebben , vlug wat beterschap
allé ik ga verder doen , want we moeten vroeg eten omdat we vroeg moeten vertrekken naar het ziekenhuis want ik heb een afspraak bij de neuroloog voor de uitslag van mijn hersenscan van vrijdag
voor iedereen nog een aangename maandag verder
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, deze morgen met veel moeite uit mijn bed geraakt .. Intussen ben ik ook al terug van bij de huisarts.
Ik heb een terugval van jicht, tja dat kan je tegen komen als je insufficiëntie van de nieren hebt ..
Bon dus terug beginnen van af . .. En hopen dat het na 9 dgn over is .. Niet te geloven 30j niks meer, en nu op eens 2x kort na één ..
En ja het zit blijkbaar in mijn genen . Tja dat is oud worden .
Bon ik ga het kort houden en een cool pack op mijn voet leggen ..
Fijne dag allen
toedeloe
menu: noodmenu = macaroni , hesp/Kaas van de iglo
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie namiddag iedereen
zojuist terug thuis van het ziekenhuis en er vallen hier sneeuwvlokken
eerst waren het kleine toen we vertrokken en nu zijn het grote , maar we zitten hier nu gezellig warmpjes binnen onze koffie te drinken voor het venster aan de straatkant en meer moet da nie zijn
jadi oei oei oei weeral last van die ambetante jicht
wat een miserie , en doe zeker maar rustig aan en verzorg je maar goed
hopelijk krijg je hulp van je zoon om de nodige boodschappen te doen als dat nodig zou zijn
spoedig herstel en een grote beterschapsknuffel van mijzelf en van mijn ventje
en nu in mijn zetel voor de tv , want ik ben vandaag al genoeg in beweging geweest en tis hoogtijd dat ik mij placeer met de beentjes omhoog
tot later allemaal

zojuist terug thuis van het ziekenhuis en er vallen hier sneeuwvlokken
eerst waren het kleine toen we vertrokken en nu zijn het grote , maar we zitten hier nu gezellig warmpjes binnen onze koffie te drinken voor het venster aan de straatkant en meer moet da nie zijn
jadi oei oei oei weeral last van die ambetante jicht
wat een miserie , en doe zeker maar rustig aan en verzorg je maar goed
hopelijk krijg je hulp van je zoon om de nodige boodschappen te doen als dat nodig zou zijn
spoedig herstel en een grote beterschapsknuffel van mijzelf en van mijn ventje
en nu in mijn zetel voor de tv , want ik ben vandaag al genoeg in beweging geweest en tis hoogtijd dat ik mij placeer met de beentjes omhoog
tot later allemaal

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Zonnebloemetje, ligt er al een laagje sneeuw?
Hier komende nacht natte sneeuw/ regen met kans op gladheid.
Doe mij dan maar een goede laag sneeuw.
Hier nog steeds een ziekenboeg.
Kinderen zijn wel naar school geweest, waren vanmorgen redelijk fit, maar achteraf gezien hadden ze beter thuis kunnen blijven.
Kakken weer helemaal in.
Wens iedereen een fijne avond.
Ik ga zo tv kijken.

Hier komende nacht natte sneeuw/ regen met kans op gladheid.
Doe mij dan maar een goede laag sneeuw.
Hier nog steeds een ziekenboeg.
Kinderen zijn wel naar school geweest, waren vanmorgen redelijk fit, maar achteraf gezien hadden ze beter thuis kunnen blijven.
Kakken weer helemaal in.
Wens iedereen een fijne avond.
Ik ga zo tv kijken.

-
een goeie dinsdagmorgen iedereen
hier nog bijna niemand langs geweest vandaag , jullie zijn toch niet ingesneeuwd zeker
rond 4.30u deze morgen was er een fijn laagje sneeuw op de auto's die hier voor de deur geparkeerd staan maar verder nog niks en toen we rond 8.30u uit ons bed kwamen lag alles wit buiten
ja das echt wel eens mooi als het in 't stad sneeuwt , want wij waren altijd de buiten gewoon
inge gisterenavond is die sneeuw niet blijven liggen en het heeft ook niet lang gesneeuwd toen
en is er bij jullie sneeuw gevallen vannacht ?????
An veel oppasplezier vandaag
hieronder enkele fotootjes van een goed uur geleden vanop ons terras aan de achterkant van het gebouw met een stukje besneeuwd Brugge
voor iedereen nog een fijne dinsdag verder
tot later

hier nog bijna niemand langs geweest vandaag , jullie zijn toch niet ingesneeuwd zeker
rond 4.30u deze morgen was er een fijn laagje sneeuw op de auto's die hier voor de deur geparkeerd staan maar verder nog niks en toen we rond 8.30u uit ons bed kwamen lag alles wit buiten
ja das echt wel eens mooi als het in 't stad sneeuwt , want wij waren altijd de buiten gewoon
inge gisterenavond is die sneeuw niet blijven liggen en het heeft ook niet lang gesneeuwd toen
en is er bij jullie sneeuw gevallen vannacht ?????
An veel oppasplezier vandaag
hieronder enkele fotootjes van een goed uur geleden vanop ons terras aan de achterkant van het gebouw met een stukje besneeuwd Brugge
voor iedereen nog een fijne dinsdag verder
tot later

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Beetje laat hier, maar was een beetje haasten vanmorgen.
Jongste zoon moest voor controle naar het ziekenhuis, met een half jaar weer terug komen en waarschijnlijk is dat de laatste keer dat hij dan op controle moet.
Zag er allemaal mooi uit volgens de arts.
We zien nog maar een kleine afwijking als hij niet fit of extreem moe is.
Nu even bijkomen met een kop thee.
Het was druk op de weg, want ook hier een laagje sneeuw.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Beetje laat hier, maar was een beetje haasten vanmorgen.
Jongste zoon moest voor controle naar het ziekenhuis, met een half jaar weer terug komen en waarschijnlijk is dat de laatste keer dat hij dan op controle moet.
Zag er allemaal mooi uit volgens de arts.
We zien nog maar een kleine afwijking als hij niet fit of extreem moe is.
Nu even bijkomen met een kop thee.
Het was druk op de weg, want ook hier een laagje sneeuw.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***