Heimwee naar Rumsfeld - Cheney - Weinberger? Betere verpakking maar de inhoud ...?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wellicht wordt dat allemaal "ontaarde" kunst. Geen Ex, geen Imp, Trumpessionisme wordt dan wellicht een nieuwe kunstvorm. (Wel ietwat te barok naar mijn smaakfrits1955 schreef: ↑18 feb 2025, 10:17Daar is Trump volop mee bezig-hij heeft zichzelf benoemd tot grote baas van de prestigieuze cultuurinstelling "The Kennedy Center" in Washington. De programmatie moet nu volledig omgegooid worden- afwachten wat dat zal geven- countrysterren en de "In the Navy" kwelende veteranen van YMCA misschien.
https://www.kennedy-center.org/whats-on/calendar/frits1955 schreef: ↑18 feb 2025, 10:17Daar is Trump volop mee bezig-hij heeft zichzelf benoemd tot grote baas van de prestigieuze cultuurinstelling "The Kennedy Center" in Washington. De programmatie moet nu volledig omgegooid worden- afwachten wat dat zal geven- countrysterren en de "In the Navy" kwelende veteranen van YMCA misschien.
Ha ja, wel, daar heb ik nu eens geen probleem mee, zie.
't is niet waar, zeker, wat zal het volgende zijn, het in ere herstellen van de KKK?De verschillen tussen het IIIde Rijk en America First nemen geregeld af.
Dat durven we NOG niet, maar met "grote denkers" uit "deep down" zijn we toch al op de goeie weg

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.