Goede morgen seizoentjes,
Gimly & Lilly zitten buiten. Gisteren ook en het was Gimly die ik moest binnenroepen. Het drinkfonteintje maakt lawaai. Toch even door ventje laten naar kijken. Vandaar dat Gimly waarschijnlijk buiten is voor 't water. Ventje heeft gisteren gedroomd dat ze de stelling aan het zetten waren. Maar op het hoekje moest er nog materiaal van werken opgeruimd worden. De link met zijn droom is dan rap gelegd.
Helena, je doet me watertanden met je rabarber. Ik lust dat graag en dan rauw. Ventje weigert voorlopig planten en bloemen te kopen. Dat dak is prio. Dat ze dan maar rap hier zijn. Gedaan is gedaan. Wat er ook moet is dat (lelijk woord) huis op de markt zetten. 't had er al dees maand op moeten staan.

Dat het hopelijk in maart op de mart gaat voor ventjes zus in April weer onderzoeken heeft en dan zeker geen zin heeft om zich daar mee bezig te houden.Ook voor Frank werkt het op diens zenuwen. Hij was verleden week bij moeder voor haar voeten. 't was nog vroeg en er was nog niet genoeg licht. Er is daar 'n koepel omdat dit oorspronkelijk een orangerie was. maar die onderste plaat van gewapend glas is nooit gekuist. Toen de bovenste plaat barstte door hitte ( 'n warme hete zomer) hebben ze dus daar zo'n koepel in kunsstof gezet maar diene die dat gezet heeft, kuistte natuurlijk dien onderste plaat niet af want 't mocht nie geweten zijn dat 'em daar was. ( in 't zwart dus) Frank bood aan om dat te komen kuisen. Nu, dan of nooit zeker?
Er ligt hier weer 'n haarbal Zit geen gras bij dus 't is weer ene van Gimly. Vind dat dan zo sneu voor hem. En ventje sakkert dan over de toestand van dat linoleum dat hier ligt. Totaal afgeleeft. Ik heb geopperd dat ventje beter 'n breekmes zou pakken en delen van dat lino wegsnijden en verwijden. Mischien dat de vloer op zavel eronder wel nog te redden valt? We zullen zien na dat dak. Tweede prio zijn zijn ogen. Als het lukt hoeft hij geen bril meer te dragen, alleen 'n leesbrilletje. Op den trouw zal hij er dus heel anders uitzien. En ik moet dringend 5 kilo afvallen.
Die lactulose helpt niet goed. Dan maar de grote middelen inzetten. Een pilleke pakken. En ajuinsoep maken.Daar heb ik al lang goesting in.
Seffens het gordijn open doen en de lamp weeral opladen via usb.Ge hebt er maar twee dagen plezier van. Liever iets op batterijen dan. Ventje heeft "the one ring" als tafel lamp gevonden maar dat is dan weer warmwit. en ik heb liever koudwit.
Beterschap voor de zieken.
Fijne dag seizoentjes.