In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie natte zaterdagmorgen iedereen
hier zoals voorspeld door de weerman op VTM dat er in het westen en das bij ons , heel veel regen zou vallen , en dus is het kletsnat hé , maar tis buiten en das ook voor iets goed
wij hebben lang geslapen maar ik heb al een wasjes gedraaid in de droogkast dat al droog is en dadelijk nog één in de wasmachine doen , en een broodje bakken en verder zien we wel wat de dag brengt
allé ik ga verder doen want ik moet nog langs de badkamer passeren
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdag
en dat zullen wij ook doen
tot later

hier zoals voorspeld door de weerman op VTM dat er in het westen en das bij ons , heel veel regen zou vallen , en dus is het kletsnat hé , maar tis buiten en das ook voor iets goed
wij hebben lang geslapen maar ik heb al een wasjes gedraaid in de droogkast dat al droog is en dadelijk nog één in de wasmachine doen , en een broodje bakken en verder zien we wel wat de dag brengt
allé ik ga verder doen want ik moet nog langs de badkamer passeren
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdag
en dat zullen wij ook doen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, en tja . . het is aan het regenen .. Het was te mooi om waar te zijn gisteren hé ..
Het wordt wat afgezaagd als ik weeral zeg: wat de dag brengt weet ik nog niet ..Maar eigenlijk is het wel zo. .
Maar in de late namiddag naar een babyborrel . . dat is dus de uitstap.
Ik denk dat ik daar één van de oudste zal zijn .. Het jonge moedertje moet tante zeggen tegen mij . .
En verder zien we wel . .
Inge ik lees dat uw "sjoe" (hond bedoel ik) genoten heeft van de les .. Fijn om te lezen . Wat verder lees ik dan, dat ook het weekend voor u is begonnen. Geniet er van .
Hallo An , en zo gaan de dagen voorbij , werken, slapen , genieten en zoveel meer .. Hé hé ik zit ook te wachten tot de wasmachine zegt ik wil er uit . Hang mij uit op het rekje . .
Oeps Zonnebloemetje je wat overpakt zo te lezen .. Pas toch maar op hoor, want jij durft nogal acrobatische toeren uithalen . Allee vind ik dan toch ..
En ja hoor met mij alles goed , de medicatie doet het weeral eens . Wat verder lees ik dan dat je naar de badkamer bent, goed wrijven dat je blinkt hé.. grapjeuuuu...
En aan Remie . . . in gedachten bij u . . sterkte . Zolang niet komen voelt voor ons allen niet goed aan . .
Ik wens iedereen een super fijne zaterdag toe
toedeloe
menu: hutsepot (gisteren namiddag gemaakt)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

Hallo een zonnige zondag gewenst ..
De klokken zijn goed gezind, ze luiden bim bam als een symphonie van euch ja Broeder Jacob dan maar . .
Een zacht windje zegt mijn windmolentje. Droog toont mijn terras aan .En een vergezicht zover mijn ogen kunnen reiken ..Dus ik ben een bezitter van een groot stuk weiland/bos wat mijn zicht betreft
Met een ontbijt van verse pistoletjes en vers gezette koffie is de zondag hier begonnen.
Het wasgoed op het rekje is geplooid, en is mijn HH zo goed als afgerond voor vandaag.
Inge jij hebt het deurtje gesloten
Ik zal het deze morgen maar openzetten ..
Soep of koffie jullie kunnen kiezen

Ik wens iedereen een fijne aangename zondag toe
toedeloe
menu: gehaktballetjes met veel champignons in tomatensaus met friet ..
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Ik kom ook even binnen waaien.
Hier was het vanmorgen grijs en bewolkt, maar inmiddels is het zonnetje hier ook tevoorschijn gekomen.
Vanmorgen stond ik al op tijd naast mijn bed.
Moest naar de hondenschool voor een privéles speuren.
Kruimel vond het geweldig om te doen en is nu moe.
Straks komen vrienden van ons, om hun hond weer op te halen.
Die heeft hier ongeveer 3 weken gelogeerd omdat het slecht ging met zijn moeder en ze daardoor even geen tijd hadden voor de hond
.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Ik kom ook even binnen waaien.
Hier was het vanmorgen grijs en bewolkt, maar inmiddels is het zonnetje hier ook tevoorschijn gekomen.
Vanmorgen stond ik al op tijd naast mijn bed.
Moest naar de hondenschool voor een privéles speuren.
Kruimel vond het geweldig om te doen en is nu moe.
Straks komen vrienden van ons, om hun hond weer op te halen.
Die heeft hier ongeveer 3 weken gelogeerd omdat het slecht ging met zijn moeder en ze daardoor even geen tijd hadden voor de hond
.

-

voor iedereen een gezellige avond en tot later
nu eerst naar de rest van de film kijken van deze namiddag
nog efkes in de rapte want we hebben nog niet lang ons avondeten binnen
inge wat leuk dat jullie kruimeltje zich geamuseerd heeft in de hondenschool
An hopelijk van je fietstochtje genoten vandaag
jadi die verse groentjes zien er wel lekker uit maar ik neem toch maar een koffietje hoor
Bekske al een paar dagen niet gezien , hopelijk alles goed daar
Remie bij jullie ook hopelijk alles een beetje goed en geen slecht nieuws daar
marietteke hoe is het nu met je ogen????????????
Yuna ook al lang niet meer gezien
Michiel , Adam, Anne-marie en miesje
ook een goeie avond
en nu ga ik mij placeren sè voor de tv
voor iedereen geniet nog van jullie avond verder
en morgen ist alweer maandag

inge wat leuk dat jullie kruimeltje zich geamuseerd heeft in de hondenschool
An hopelijk van je fietstochtje genoten vandaag
jadi die verse groentjes zien er wel lekker uit maar ik neem toch maar een koffietje hoor
Bekske al een paar dagen niet gezien , hopelijk alles goed daar
Remie bij jullie ook hopelijk alles een beetje goed en geen slecht nieuws daar
marietteke hoe is het nu met je ogen????????????
Yuna ook al lang niet meer gezien
Michiel , Adam, Anne-marie en miesje
ook een goeie avond
en nu ga ik mij placeren sè voor de tv
voor iedereen geniet nog van jullie avond verder
en morgen ist alweer maandag

Goedemorgen en een fijne dag.
Ik gooi de deur hier weer open vanmorgen.
Werk gedaan, gelukkig nog droog.
Want inmiddels is het wat vies met harde wind en regen.
De vakantie is weer voorbij voor de kinderen en gelukkig zijn ze weer opgeknapt van de griep.
Dus straks weer naar school.
Ik gooi de deur hier weer open vanmorgen.
Werk gedaan, gelukkig nog droog.
Want inmiddels is het wat vies met harde wind en regen.
De vakantie is weer voorbij voor de kinderen en gelukkig zijn ze weer opgeknapt van de griep.
Dus straks weer naar school.
-
een goeie natte maandag middag al bijna weer
mijn pot verse soep staat te koken en we hebben ondertussen ook al een koffie gedronken met wat lekkers er bij
het regent in Brugge en ik zie regelmatig een paraplu voorbij komen
ik heb ook al naar mijn huisarts gebeld en heb voor deze namiddag een afspraak gekregen , want ik zit opeens een beetje overal met huiduitslag die erg jeukt en de vraag van 1 miljoen is natuurlijk waardoor ik dat heb gekregen , ikzelf denk misschien door iets van medicatie die ik neem , want volgens die bijsluiters kan je eigenlijk van de meeste medicatie huiduitslag krijgen , maar ja wie ben ik hé want ik ben geen dokter en tis maar een idee want dit heb ik nog nooit gehad
allé nu verder doen aan het middageten
tot later

mijn pot verse soep staat te koken en we hebben ondertussen ook al een koffie gedronken met wat lekkers er bij
het regent in Brugge en ik zie regelmatig een paraplu voorbij komen
ik heb ook al naar mijn huisarts gebeld en heb voor deze namiddag een afspraak gekregen , want ik zit opeens een beetje overal met huiduitslag die erg jeukt en de vraag van 1 miljoen is natuurlijk waardoor ik dat heb gekregen , ikzelf denk misschien door iets van medicatie die ik neem , want volgens die bijsluiters kan je eigenlijk van de meeste medicatie huiduitslag krijgen , maar ja wie ben ik hé want ik ben geen dokter en tis maar een idee want dit heb ik nog nooit gehad
allé nu verder doen aan het middageten
tot later

Hallo, ik ben al vroeg op stap geweest .. Het was droog, het was zacht buiten. . Er waren niet veel marktkramers . . Dan maar eens de winkelstraat doorlopend .. Zo te zien zijn het weer allemaal snoepkleurtjes voor deze Lente/zomer..
Ik heb een witte mooie bloeze op de kop kunnen tikken .. .Eigenlijk ging ik binnen voor jeans broeken maar vond mijn gedacht niet ..
In Action nog eens gaan flaneren , en lavendel theelichtjes meegebracht ..
En een melkglas ei met veldbloemen en vlinders op .. Dat is voor Pasen dan.
Net gezien op de kalender dat Pasen laat valt 20 april.
Bij het naar buiten komen begon het ferm te regenen . .
An ja soep daar zeg ik ook nooit nee tegen .. slurp slurp
Gisteren was het ideaal weer om te fietsen .. Toch in de Westhoek bedoel ik. Hier ook tegen de middag beginnen regenen
Inge Kruimeltje een privé les gekregen . Fijn dat hij het zalig vond . .Mijn God ik herinner me dat nog , dat je dat vertelde van jullie logéétje .. Ik dacht nog amai 3 weken, en nu lees ik dat die 3 weken al voorbij zijn.. Met een zucht gaat alles zo vlug voorbij .Intussen is de dagelijkse routine ook weer gestart lees ik dan wat verder
Oeps Zonnebloemetje huiduitslag , tja dat kan van alles zijn natuurlijk. Ander wasproduct, iets gegeten dat je anders niet eet , andere medicatie.. en ga zo maar verder . Hopelijk wordt dit opgelost door de huisarts .. Ik duim .
Ik wens iedereen een fijne namiddag toe
toedeloe
menu: kipfilet van de markt met gratin patatjes van de markt ..Wat een luxe geen vuile keuken ..
-
Goedemorgen en een fijne dag
6 uur ging de wekker omdat kind eruit moet voor school, maar ik had weinig zin om op te staan en hijzelf wou ook niet uit bed.
Inmiddels het ontbijt achter de kiezen en man is net terug van werk, die eet nog een boterham en gaat dan richting bed.
Wat huishoudelijke klusjes en ik heb ook het q en ander aan boodschappen nodig.
6 uur ging de wekker omdat kind eruit moet voor school, maar ik had weinig zin om op te staan en hijzelf wou ook niet uit bed.
Inmiddels het ontbijt achter de kiezen en man is net terug van werk, die eet nog een boterham en gaat dan richting bed.
Wat huishoudelijke klusjes en ik heb ook het q en ander aan boodschappen nodig.