Goede ( vroege) morgen seizoentjes,
Dat ik hier al ben, is niet verwonderlijk. Ik zat in de schommelstoel der gedachten aka piekermolentje.
Bovendien lag Lilly niet aan mijn voeten en lag ze naast ventje.
Zoals ik gisteren al eerder schreef was mijn gedacht ook al dat het aan het besturingssysteem kon liggen, Oma C. Sommige dingen ondersteundt "Microschoft" zoals Ventje zegt niet: kijk naar naar hun "skype". Op 1 April de boeken toe. Je moet maar een ander video praat programma nemen. En in de tijd van de bakbeesten van Towers: Plug and pray ipv Play.
In ieder geval ben ik blij dat dit hier blijft. Nu ik tijdelijk afwezig ben van FB wegens mijn bezigheden voor Alphanovel. Alphanovel is nu mijn Prio zoals bij ventje zijn dak op 1 en op 2 zijn oogoperaties.
Dat plantje....aheum... vandaag nog 1 kans want bloemenzaak open op zondag. Had een gesprek met Suus om haar te bedanken voor haar kadootje. 4 paarse kaarsen. Ze zijn zo mooi van kleur dat het haast zonde is om ze op te branden. En maandag stuurt ze dan ook nog eens badsponzen op. Komt ook toe mijn pyjama met knopen en een setje voor de meisjes. Maar in de folder mooi, online? Ziet het er toch anders uit.In het echt gaan we maandag weten. Heb nog zo'n voorbeeld: petrolblauw. Zag er op de foto exact uit zoals mijn trui. Toegekomen toch nèt niet en ventje die de was deed zei dat groen shirtje.... Die had ie moeten ophangen maar omdat het een T-shirt is lap onze sukkelende droogkast in. Best dat Tada nog bestaat...

En het onder mijn trui moet.
Moeder bood spontaan aan om haar een paar keer gebruikte droogkast te laten brengen door Mia.

Maar dat moet dan 1 omhoog. En de oude moet opgehaald worden door 't grof vuil.Dat ge zelf naar benden moet sleuren en aan de voordeur zetten als ze 1 keer gratis komen. Tuutje is te klein. 'K heb ze vriendelijk bedankt maar neen. We hebben al 1 op 't oog die voldoet aan onze eisen. Zou er een zijn met zo'n sensor die het kastdroog maakt. Heb je het dus direct uit te nemen en te plooien. Zonder al te veel kreuken. Maar hier dus niet. De mand(en) blijven staan tot ventje gaat plooien met hulp van Lilly.
Enfin. Vandaag kleimasker leggen en douche nemen. Moet nog eens zien dat ik een douchekapje vind want morgen naar de kapster.
1 opname vastleggen: Mystery 101. Anders is er niets op TV. ( in ons geval stof.

)
Gimly eet weer veel. Maar gisteren gezien dat Lilly zijn restjes opeet. ( haar teljoor staat in de gang) Ze wilde hem gisteren weer titsen. Ja, hij is 14, wordt een 15 en zij wordt 3. Hij is al hoogbejaard ( in de 80) en zij gaat rond de 30 zijn in mensenjaren. Mocht Gimly ons ontvallen dan geen kitten meer zei ventje. We worden er niet jonger op. Moesten ze ons alle twee ontvallen dan halen er eentje uit 't asiel. Bij Lilly en een nieuw kitten, kan het 2 kanten op: ofwel bemoedert ze het ofwel stoot ze het af. Nu is ventje haar favoriet. Maar als we een avond boterham eten, ben ik haar nummer 1. Ze moet het in de zetel hebben. Ventje kan dan ophoepelen denkt ze. Nu tijd voor mama en kaas.
Zo, ik ga verder doen. Boot Boerderij afgewerkt ( kuikens) Straks foodstylist maar nu een stukje doorschrijven.
Fijne dag seizoentjes