Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 4999 berichten 549.707 keer gelezen Reageer
Fred1950 02 mar 2025, 22:11 14.341 berichten
Wil. schreef: ↑
02 mar 2025, 21:39
....

Zo kennen we, Fred. Wanneer de argumenten allemaal opgebruikt zijn, dan maar een potje schelden.
.....
Ik hoef hier geen argumenten tegen aan te gooien. Iemand die vindt dat een land moet doodbloeden en een oorlog moet voortzetten is in mijn ogen inderdaad krapuul.

En aangezien ik je zo een beetje ken , ben ik er van overtuigd dat je die ideeën niet zelf hebt uitgevonden , maar ergens hebt opgepikt. Dat maakt het nog erger dan wat het al is. Besef je wel wat je uitkraamt , ben jij een havik die landen wilt veroveren en/of domineren ? "Mijn God , waarom heb je mij geschapen tussen dergelijke beestenboel." :(
    Citeer
    Wil. 02 mar 2025, 22:45 24.095 berichten
    Fred1950 schreef: ↑
    02 mar 2025, 22:11
    Ik hoef hier geen argumenten tegen aan te gooien.

Per toeval ken ik er nog zo ene die een paar dagen geleden zei dat Zelensky een dictator is. Twee dagen later zegt hij: 'Heb ik dat gezegd? Ik herinner me daar niks van.' en zonder er argumenten tegenaan te gooien, draaide hij zich om →→→ RAM-geheugen, Fred.
    Iemand die vindt dat een land moet doodbloeden en een oorlog moet voortzetten is in mijn ogen inderdaad krapuul.
    Hoe dachten je ouders of grootouders over de oorlog tegen Duitsland en de bombardementen op de steden? Of verzonnen die ook wat goedpraterij over de bezetter en werkten ze als "V-Mann" , klikspanen voor de nazi's?

Laatst gewijzigd door Wil. op 02 mar 2025, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
      Citeer
      Wil. 02 mar 2025, 22:48 24.095 berichten
      Ware grootheid meet men niet met de lintmeter:

Afbeelding
        Citeer
        voorn 03 mar 2025, 08:42 Antwerpen 5.848 berichten
        Zou Trump wel weten dat zijn wens Canada bij US te voegen dat hij het hele Gemeene Best tegen zich keert waar Charles III nog altijd koni,g is.
          Citeer
          Wil. 03 mar 2025, 15:48 24.095 berichten
          Nu Trump bewezen heeft dat hij niet te vertrouwen is, stelt er zich een enorm probleem: alle 'intelligence' die wordt verzameld door de Britten en de Fransen werd voorheen gedeeld met de Amerikanen. Maar hoe zeker is men nu nog dat Trump en Elon die gegevens niet doorspelen aan de Russen? Wat met de undercover agenten die in Rusland actief zijn? Zijn ze nog zeker van de noodzakelijke discretie met kerels als Trump?
            Citeer
            Fred1950 03 mar 2025, 19:42 14.341 berichten
            Wil. schreef: ↑
            02 mar 2025, 22:48
            Ware grootheid meet men niet met de lintmeter:

....
            Neen , maar de lange latten vinden hem toch zo een koddig en aaibaar beertje .... :D
              Citeer
              Wil. 04 mar 2025, 10:28 24.095 berichten
              "Trumponomics" is van start gegaan. De tariffs beginnen vandaag.
              Indien de beurs deze zet van Trump niet apprecieert, dan zullen 100.000den Amerikanen hun beleggingen zien achteruitgaan. Dan wil ik nog wel eens zien hoe zijn kiezers daarop gaan reageren. Over een half jaar gaan we de uitwerking ervan goed kunnen vaststellen.
                Citeer
                Fazal 04 mar 2025, 13:18 3.133 berichten
                voorn schreef: ↑
                04 mar 2025, 10:31
                Als Canada de stroom een week afsluit is dit voor de USeen economische ramp
                Mocht Canada dat riskeren, dan valt Trump gegarandeerd het land binnen.
                En wees er maar zeker van dat hij geweld niet zal schuwen.
                Trump is als een klein kind dat als het zijn/haar goesting niet krijgt, het kot op stelten zet.

Hij is in wezen ook een dictator, maar ook, en vooral dàt, zal hij, zoals gewoonlijk, hardnekkig ontkennen. In feite is hij al zo erg als Poetin, in ieder geval voor wat (on)betrouwbaarheid betreft.
                  Citeer
                  Wil. 05 mar 2025, 14:02 24.095 berichten
                  Trump en Elon: een Siamese tweeling.

'het volk' lust Elon niet en wreekt zich op zijn Tesla laadstations:

"♪ Burn, baby, burn! - Burn that mother down ♫" - - - Trammps

image.png
                  image.png (279.13 KiB) 1276 keer bekeken
                    Citeer
                    twistenopdemaan 05 mar 2025, 16:23 922 berichten
                    Trump kan de hulp aan Oekraïne niet stoppen aangezien deze goedgekeurd is door het congres. Hij kan het enkel tijdelijk op hold zetten. De media mag zich toch eens fatsoenlijk informeren voordat ze deze onzin ligt te verkopen. Het congres bepaalt dit en als Trump dat anders wil, wel dan zal hij zich voor de rechtbank mogen verantwoorden!
                    Spinnst du oder was
                      Citeer
                      Odulleke 05 mar 2025, 17:19 525 berichten
                      Gisteren zegde een Amerikaanse econoom dat de door Trump opgelegde invoertaksen als een boomerang gaan terugkomen. Wie gaat die verhoogde taksen betalen? De Amerikaanse consument gaat de dupe zijn.
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.