In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Jadi, met veel genoegen lees ik uw berichtjes en de Belgische taal begrijp ik steeds beter.
Echter wat bedoelt u met "menu: op verplaatsing"?
Groeten en een fijne avond!

Echter wat bedoelt u met "menu: op verplaatsing"?
Groeten en een fijne avond!

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Vanmorgen boodschappen gedaan en straks komt de kapster .
Ik ga voor een wat korter kapsel , ben het langere haar een beetje zat haha .
Vanmiddag misschien een stukje fietsen , het is stralend weer , maar wel nog koud .
Fijne woensdag allemaal .

Vanmorgen boodschappen gedaan en straks komt de kapster .
Ik ga voor een wat korter kapsel , ben het langere haar een beetje zat haha .
Vanmiddag misschien een stukje fietsen , het is stralend weer , maar wel nog koud .
Fijne woensdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Kiekeboe, sorry maar mijn ochtend wandelingetje had voorrang .. Eerst mijn "Suzke" bij de carwash- kleed container zak gedeponeerd- en er naast de glascontainer . Dan via het kerkhof huiswaarts gekeerd.. Ventje intussen aan groeten . . Wat een zacht weertje hé
De buurtkinderen zijn hier "riddertje" aan het spelen en de borstel dient als zwaard .. Gisteren was het tornooi al begonnen, en vandaag volgt blijkbaar het tweede bedrijf.. En blijkbaar is de tractor hun vervoer middel.. grappig wat hebben kinderen toch een rijke fantasie.
Ik heb een emmertje viooltjes mee om het hier wat op te fleuren .. En deze staat ook te pronken op mijn terras
Mooi hé, ik heb die ook al wat water gegeven ze hadden dorst ..
De poppetjes in mijn ogen zijn aan het dansen als ik er naar kijk.
Zo content
met dat geschenk .. ♥
En het rijmt nog ook.
Anne_marie eten op verplaatsing = buitenshuis eten .. Dat kan zowel bij vrienden, of restaurant of frituur (=friethuis) zijn ..
Hallo Bekske vandaag ook weer zo'n mooie lentedag
Inge wasgoed was gisteren bij mij ook droog . Zalig buiten kunnen drogen en het ruikt dan ook zo lekker
Intussen zal jij waarschijnlijk al terug wakker zijn.
An geniet van je misschien fietstochtje , en ja wat korter kapsel is rap gekamd , maar moet ook rapper bijgeknipt worden vind ik
Zonnebloemetje dat is weer een heel drukke dag voor jullie hé ..En dat noemen ze dan nog in pensioen zijn ..Gisteren was het voor mij een dagje met een gouden randje dank je wel. .
Zo en nu ga ik ook eten
Aan iedereen een fijne woensdag namiddag
toedeloe
menu: koeitong met puree gisteren aangekocht bij buurtslager
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Oeps an, toch te kort?
Jadi, was toen inderdaad al weer wakker, meestal ergens tussen 10 en half 11.
Soms wat later en een hele enkele keer tot 12 uur, maar dat laatste vind ik niet heel fijn, want dan kan ik 's avonds weer moeilijk in slaap komen.
Vandaag genoten van het mooie weer en vanmiddag een poosje in de tuin bezig geweest.
Ik wens iedereen een fijne avond
Jadi, was toen inderdaad al weer wakker, meestal ergens tussen 10 en half 11.
Soms wat later en een hele enkele keer tot 12 uur, maar dat laatste vind ik niet heel fijn, want dan kan ik 's avonds weer moeilijk in slaap komen.
Vandaag genoten van het mooie weer en vanmiddag een poosje in de tuin bezig geweest.
Ik wens iedereen een fijne avond
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***