welkom in een knus hoekje 6
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
lekker warm weertje, de deur heeft hier een hele tijd open gestaan,
zo kon de zon en warmte binnen komen en ook frisse lucht,
na de noen afscheid gaan nemen bij begrafenisondernemer,
was triestig, denk dat hij door het OCMW gegraven werd,
geen overlijdensbrieven, geen gedenkprentje echt niks,
een half uurtje om te groeten en dan gaan uitstrooien op begraafplaats,
verder niks je kon terug naar huis; nooit zo iets meegemaakt;
naar de buurvrouw geweest een tasje thee gaan drinken
en over van alles gepraat, zelf over politiek, en wat ons allemaal te wachten staat;
en hopen dat morgen nog zo goed weertje is, genieten ervan,
grtjs van krakje,

zo kon de zon en warmte binnen komen en ook frisse lucht,
na de noen afscheid gaan nemen bij begrafenisondernemer,
was triestig, denk dat hij door het OCMW gegraven werd,
geen overlijdensbrieven, geen gedenkprentje echt niks,
een half uurtje om te groeten en dan gaan uitstrooien op begraafplaats,
verder niks je kon terug naar huis; nooit zo iets meegemaakt;
naar de buurvrouw geweest een tasje thee gaan drinken
en over van alles gepraat, zelf over politiek, en wat ons allemaal te wachten staat;
en hopen dat morgen nog zo goed weertje is, genieten ervan,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

na dez middag kinesist .Straks komt er iemand om viooltjes in de bloembakken te zetten .Ze heeft gisteren de bloembakken afgewassen en nieuwe aarde erin gedaan .De aarde was al een paar jaar gebruik ik vind het spijtig dat ik het zelf niet kan doen .Die fietser dat die val veroorzaak heeft weet niet wat ongemak dat ik nu heb .Nog enkele weken geduld en dan hopen dat ik snel weer op mijn eigen zijn .Ben de buren wel enorm dankbaar dat ze me helpen maar toch snak ik eraan om terug mijn eigen troggel zelf de doen .Nu zal ik wel straks kunnen genieten van mijn bloembakken alsook van mooie weer .Dus zeg ik geniet nu maar van dat weer want dat blijft niet duren .groetje
-

hopelijk geniet iedereen van deze mooie zonnige dagen want het blijft niet duren het is nog geen lente of zomer in feite .Toch raar hoe te mensen zijn bij goed of slecht weer afijn ja de verpleging was eens vroeg hier .Dus kan ik nu even buiten komen alhoewel het moeilijk ga met een voet in gips waar je amper moogt op steunen en twee polsen in gips.Ook even geen wandelingen voor de viervoeters maar ze kunnen in de tuin rondlopen zeker met dit goed weer .Vooral eentje die ga regelmatig in de zon even liggen .Mijn terras is weer opgefleurt door de viooltjes dat iemand gisteren geplant heeft .Alsook opgekuist aangenaam om buiten te komen .Straks proberen een was op te zetten zodat straks die komt het kan ophangen .dus geniet er maar van deze mooie dagen
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
wat een zalige warme dag, met beetje frisse wind hier,
mijn voordeur heeft een halve dag open gestaan
zodat de zon langs deur en venster binnen kon,
zo kon in genieten van de warme zon op mijnlichaam,
en mijn hondje lag en het midden van de deur,
kon zo de straat in oog houden en de warmte van de zon,
volgende week misschien gedaan en terug kouder,
ja is nog geen lente en zeker geen zomer,
voor de tuin en bloemen is het nog te vroeg,
toch geniet ervan, grtjs van krakje,
bekske kan geloven dat je niet kunt gaan als je met alles in het gips ligt,
al goed dat je diertjes in de tuin kunnen lopen,
zal lang duren eer alles weer goed is, toch geef ik je veel moed daarvoor,

mijn voordeur heeft een halve dag open gestaan
zodat de zon langs deur en venster binnen kon,
zo kon in genieten van de warme zon op mijnlichaam,
en mijn hondje lag en het midden van de deur,
kon zo de straat in oog houden en de warmte van de zon,
volgende week misschien gedaan en terug kouder,
ja is nog geen lente en zeker geen zomer,
voor de tuin en bloemen is het nog te vroeg,
toch geniet ervan, grtjs van krakje,
bekske kan geloven dat je niet kunt gaan als je met alles in het gips ligt,
al goed dat je diertjes in de tuin kunnen lopen,
zal lang duren eer alles weer goed is, toch geef ik je veel moed daarvoor,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

geniet maar van deze mooie dag .Volgende week zullen er weer veel klagers zijn over het weer en wat helpt dat totaal niks het nemen zoals het komt .We mogen blij zijn dat we hier alles hebben eten ,drank ,en kleding voor ieder seizoen .Kortom we hebben het hier nog niet zo slecht en ja klagen is gemakkelijk maar wat helpt het .Er zijn mensen ook hier dat het veel moeilijker hebben zelfs met eten enz .Dus wees dankbaar met het weer wat we krijgen en denk eens aan de mensen die een reden hebben om te klagen .Sorry ik wilde het even kwijt dus geniet om het even hoe groetje
-

azijn die geur is na 20 minuten weg en echt stinken vind ik niet en het is super gemakkelijk en kost amper iets heb mijn terras ontgroent voor iets meer dan 6 euro .MAAR JA ieder doet wat hij wil .Tegen de winter terug azijn gieten dan is het goed om te winter te starten .Zodat het niet te groen is voor het volgend jaar in maart .Er is zoveel dat je niet mag gebruiken voor het milieu.ik wens iedereen nog een gezellige dag groetje .
-

gisteren dierenarts voor eentje ze is gezond maar het geen ze gedaan heeft zal nog terugkomen dus naar de klachten zien die de viervoeter klachten geeft .Maar ze eet terug en dat is dus in orde .Kwam door de pijn volgens de dierenarts vandaag controle van de huisarts en nog meer dan twee weken geduld .Dan de revalidatie afwachten geduld is een mooie deugd zei mijn grootvader altijd .Ook afwachten voor maandag wie ze sturen voor boodschappen .Het zo een rare vreemde naam die ik nog nooit gehoord heb of gelezen .Mijn gedacht is dat het geen belgische is .Volgens dat de buur denk is het ook zo iets . normaal dat hier al jaren nog 1 keer moeten komen dus kan ik geen afscheid van haar nemen .Zoals ze maandag zei volgende week afscheid nemen en daarna ze ergens anders werken .Dus afwachten wie ze gestuurd zullen hebben maandag zie er echt tegenop door die vreemde naam .Heb niks tegen vreemde maar hun manier van kleden enz steek me tegen .Hopelijk kan ze goed nederlands praten denk wel van wel .Maar ik vind dat ze de mensen op de hoogte mochten zetten wie ze sturen .Zo het kunnen vragen maar dan nemen ze het me kwalijk denk ik .De zon komt al goededag zeggen dus geniet groetje