In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

*foto genomen om 7.13u
Goede morgen iedereen, men zegt toch altijd morgenstond heeft goud in de mond..
Bij het opentrekken van de lamellen in de slaapkamer kreeg ik pardoes de morgenzon in mijn gezicht. Terwijl de vogeltjes hun concert ten beste gaven..
Ik zag ook de witte tarmacdaken , en het uitgestrekt wit tapijt op het weiland.. Hier en daar priemt wel een plukje groen gras er door . .Mijn dag kon al niet meer stuk, alleen aan door al dat moois in de natuur te zien .
Intussen staat mijn kopje zwarte koffie dampend naast mij .. En af en toe doet dit mij herinneren dat we het toch goed hebben hier . . .
Verder ga ik nog mooie momenten aan de dag breien . Maar voor het ogenblik zit ik te wachten op mijn poetsvrouw . Ik weet nu al dat ze goed gezind zal aankomen. En veel te vertellen hebben over haar dochter die voor het ogenblik op skivakantie is met de school.
Verder is het nog stil in ons doodlopend straatje. Het licht brand bij de overburen en in de dokterspraktijk daar is er ook al wemeling
Oesje An nu al spijt van je kort kapsel .. Tja dat kan gebeuren , dat zal je ook geen tweede keer voor hebben .. Geduld ze groeien vlug terug ..
Dank An voor de mooie herinneringsfoto van Remie . . . Jammer dat we niks horen .. Onze gedachten dwalen heel sterk af naar andere tijden met hem ♥
Inge intussen zal je al slapen , ik ga heel stil zijn .. Wil je zeker niet wakker maken .. Maar je weet eens je wakker wordt dat er mooi weer op u staat te wachten
Kiekeboe Zonnebloemetje, hopelijk vandaag een minder drukke dag. En hopelijk kan je wat op adem komen. De boog moet niet altijd gespannen staan.
Bekske ook een fijne dag hoor
Aan iedereen een fijne donderdag. Geniet van het mooie weer
toedeloe
menu: ik weet het nog niet . . Straks op boodschappen
! ! ! ! Ik heb vergeten aan te klikken om het hier te plaatsen .. sorry
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag allemaal
ik ben hier eindelijk want gisteren was ook alweer een drukke dag met de kiné en enkele boodschappen die nodig waren , want we moeten toch eten in huis hebben hé of we verhongeren
en vandaag is ons bed al afgetrokken en de lakens gewassen en gedroogd en ze liggen er al terug op fris gewassen en in de loop van de namiddag gaan we een meubelzaak bezoeken want ik heb eerst op hun website gekeken en we gaan een gepast kastje halen om bij te zetten in het achterste deel van onze inkom om al onze medicatie in te steken , want nu zit dat in een kast in de living en daar is het in de zomer eigenlijk te warm voor de medicatie en in de badkamer is ook geen goeie plaats
inge wat een mooie fotootjes van de honden , en je ziet dat ze ervan genieten in het bos
jadi ik ben steeds meer ongerust over Remie nu dat we al zolang niks meer hebben gehoord van hem
en geniet maar van je terras en van de eerst bloemetjes nu dat het mooi weer is
An oei van jezelf geschrokken ha ha ha , kan gebeuren hé maar gelukkig kan je haar weer bijgroeien
als je wat geduld hebt
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou , vlug beterschap hoor
Ane-marie mooie foto met bloemetjes uit de tuin
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè terwijl we naar het nieuws kijken op VTM
voor iedereen nog een mooie zonnige donderdag verder
tot later

ik ben hier eindelijk want gisteren was ook alweer een drukke dag met de kiné en enkele boodschappen die nodig waren , want we moeten toch eten in huis hebben hé of we verhongeren
en vandaag is ons bed al afgetrokken en de lakens gewassen en gedroogd en ze liggen er al terug op fris gewassen en in de loop van de namiddag gaan we een meubelzaak bezoeken want ik heb eerst op hun website gekeken en we gaan een gepast kastje halen om bij te zetten in het achterste deel van onze inkom om al onze medicatie in te steken , want nu zit dat in een kast in de living en daar is het in de zomer eigenlijk te warm voor de medicatie en in de badkamer is ook geen goeie plaats
inge wat een mooie fotootjes van de honden , en je ziet dat ze ervan genieten in het bos
jadi ik ben steeds meer ongerust over Remie nu dat we al zolang niks meer hebben gehoord van hem
en geniet maar van je terras en van de eerst bloemetjes nu dat het mooi weer is
An oei van jezelf geschrokken ha ha ha , kan gebeuren hé maar gelukkig kan je haar weer bijgroeien
als je wat geduld hebt
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou , vlug beterschap hoor
Ane-marie mooie foto met bloemetjes uit de tuin
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè terwijl we naar het nieuws kijken op VTM
voor iedereen nog een mooie zonnige donderdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond.
Zonnebloemetje, de honden genieten zo van het bos, heerlijk.
Vanmiddag nog met jongste zoon naar de huisarts geweest, we werden gebeld door school.
Ongelukje met gym en de lerares vertrouwde het niet helemaal.
Gelukkig geen gekke dingen, al is het wat gevoelig, maar dat gaat wel weer over.
Eten achter de kiezen, kip met krielaardappeltjes en sla.
Afwas gedaan en nu nog even zitten voor ik straks naar bed ga.
Zonnebloemetje, de honden genieten zo van het bos, heerlijk.
Vanmiddag nog met jongste zoon naar de huisarts geweest, we werden gebeld door school.
Ongelukje met gym en de lerares vertrouwde het niet helemaal.
Gelukkig geen gekke dingen, al is het wat gevoelig, maar dat gaat wel weer over.
Eten achter de kiezen, kip met krielaardappeltjes en sla.
Afwas gedaan en nu nog even zitten voor ik straks naar bed ga.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Annemarie mooie bloemenfoto en Inge wat heb je toch een fotogenieke honden.
Dat is schrikken Inge zo'n telefoontje , maar gelukkig is alles goed .
Z'bloemeke heb je een mooi kastje gevonden ?
Jadi mooie foto van het ochtendgloren .
Bekske ook fijne avond .
Ik ben moe dus nu met de beentjes omhoog en ik ben serieus alweer verkouden pff.
Fijne avond allemaal en voor straks welterusten .

Dat is schrikken Inge zo'n telefoontje , maar gelukkig is alles goed .
Z'bloemeke heb je een mooi kastje gevonden ?
Jadi mooie foto van het ochtendgloren .
Bekske ook fijne avond .
Ik ben moe dus nu met de beentjes omhoog en ik ben serieus alweer verkouden pff.
Fijne avond allemaal en voor straks welterusten .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-

Hallo goede morgen ,
8u zegt de radiostem, het nieuws. . .
Oeps mijn staande klok zeg me ook dat het 8u is
De zon is er al , de weiden liggen groen . Geen zuchtje wind, dat gaat weer een super mooie dag worden
Sorry dat mijn verhaal vandaag wat kort is, maar ik heb een drukke dag voor de boeg
Fijne dag iedereen
toedeloe
menu: ?
-

jadi van harte gefeliciteerd met je verjaardag , en geniet van jou dagje en van een stralend zonnetje vandaag samen met je familie en nog veel jaren in goede gezondheid en ook een dikke proficiat van mijn ventje hé

75 x anjers, en een verrassingsontbijt van de kinderen mijn dag kan al niet meer stuk .
Toeval wou dat zoon een verplichtte verlofdag had, en de dochter maar in de namiddag naar het werk moest..
Ik heb voor jullie een verwenkoffie/thee besteld

♥♥♥
Laatst gewijzigd door jadi op 07 mar 2025, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Jadi, ook van mij hartelijk gefeliciteerd en een mooie dag!

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Jadi:

Fijne middag, nog wat vroeg om al avond te zeggen.
Vanmorgen, na mijn slaapje, zijn man en ik weer met de honden naar het bos vertrokken.
Heerlijk gewandeld.
Na de (late) lunch hadden we een afspraak en inmiddels weer thuis.
Straks eten koken en daarna nog de afwas.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Fijne middag, nog wat vroeg om al avond te zeggen.
Vanmorgen, na mijn slaapje, zijn man en ik weer met de honden naar het bos vertrokken.
Heerlijk gewandeld.
Na de (late) lunch hadden we een afspraak en inmiddels weer thuis.
Straks eten koken en daarna nog de afwas.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
een goeie namiddag iedereen
tis precies lente , zonnig en niet koud en 17°
en er volgen nog enkele lente dagen voordat het dinsdag weer gevoelig kouder zal worden volgens het weerbericht
jadi wat een mooi boeket van de kinderen
en van die verwen koffie hebben wij al geproefd zojuist , bedankt voor de traktatie
inge , anne-marie , Bekske en alle andere leutertjes
geniet nog van het mooi weer en verder nog een fijne vrijdag
tot later

tis precies lente , zonnig en niet koud en 17°
en er volgen nog enkele lente dagen voordat het dinsdag weer gevoelig kouder zal worden volgens het weerbericht
jadi wat een mooi boeket van de kinderen
en van die verwen koffie hebben wij al geproefd zojuist , bedankt voor de traktatie
inge , anne-marie , Bekske en alle andere leutertjes
geniet nog van het mooi weer en verder nog een fijne vrijdag
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***