Goedemiddag Seizoentjes,
Ben hier enkele dagen niet geweest, maar mijn computer liet het afweten. En manlief had het te druk er even naar te kijken. Nu had hij wel tijd en het euvel is verholpen.
Mijn paasboom staat in bloei, er hangen ook subtiele lichtjes in. En gisteren nadat alles gedweild was, heb ik het thematafeltje " winter" afgebroken en alles in de box winter getopt en mijn box met lentespulletjes naar benden gehaald. En dus heb ik thematafeltje veranderd in een lentetafeltje. Probleempje was dat de lentetafel lente moest uitstralen en geen Pasen. Maar dat is me goed gelukt. Toen ik het manlief liet zien, vond hij het na een paar kleine aanpassingen, dat doet hij altijd, iets veranderen, het heel erg mooi.
Er staat een vaasje met ( nep) tulpen op, 2 kleurrijke konijntjes, 2 lentegnomen, een houten plaatje waar Spring op staat in verschillende kleuren, een stenen gans en 3 schaapjes + dan natuurlijk een grotere theelichthouder en zijn kleine broertje. Die theelichthouders had manlief gekozen en ze zij n ook heel mooi. Enfin , de living straalt echt wel lente uit.
De boodschappen zijn al gedaan door manlief en terwijl heb ik de volledige strijk gedaan. Die mag een nachtje luchten.
Straks even gaan wandelen met Matice. En er verder een rustige dag van maken als alle HH gedaan is, gewoon overal even stofzuigen , alles is gisteren gedweild
Zo, dikke knuffel voor jullie allemaal. En geniet van de dag.