In de Vier Seizoenen reeks 38 Lente 2025
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Heerlijk weertje vandaag maar toch beetje koud. Gaan vandaag een blazer halen. Ik mis er een in mijn garderobe.
Moeten toch naar moeder.
Outfit is al gekozen maar mist die blazer omdat april grillen heeft.
Fijne dag seizoentjes
Heerlijk weertje vandaag maar toch beetje koud. Gaan vandaag een blazer halen. Ik mis er een in mijn garderobe.
Moeten toch naar moeder.
Outfit is al gekozen maar mist die blazer omdat april grillen heeft.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Even komen vertellen dat manlief, ik en natuurlijk Matice voor 5 dagen naar Texel vertrekken. De auto is reeds geladen.
Ik wil iedereen al bedanken voor de prachtige kaartjes die ik al mocht ontvangen en met de mooie wensen.
Echt hartverwarmend.
Ik wens jullie allemaal een prachtige week.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede zonnige morgen allemaal,
Het wordt weer een mooie dag zo te zien
geniet van wat kan en hou jullie gezond
clive geniet van de zeelucht en de wind
maak er een leuke week van
Sterkte en beterschap aan de zieken
mijn kaarsje brandt voor jullie allemaal
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Clive: geniet van jullie reis.
Al naar de winkel geweest, kunnen terug verder voor 1 week.
Zonnetje schijnt mooi, maar toch beetje fris. In de namiddag zal het beter zijn. Had gisteravond voor alle zekerheid de citroenboom terug binnen gezet. Deze morgend was het hier o °. Het was ook een beetje mistig.
Gisteren in het nieuws gezien dat chocolade , en dus ook paaseieren zo duur zijn. Het prijsverschil met vorig jaar is groot. Eigenlijk koop ik nooit chocolade , alleen met Sinterklaas en Pasen.
Tot morgen, iedereen.
-
Gisteren naar Brugge. Blaser is in the sjakos. Was nog niet in de collectie en meteen 10% korting. Beige met een horizontale roestbruine streep die een beetje blinkt. Moet die terug brengen om de mouwen in te korten na de trouw. Kreeg 'n lat chocolat en ze boden ook koffie aan maar moeder die extreem viesgezind was, ging koffie zetten zei ik tegen de verkoopster. Ja, haar oren zijn gelijk Lilly's. Negeer maar. Ze heeft ook 32 spieren haar oor om je te negeren.
Meteen discussie. Ach ja. Moet ze verslijten.
Naar de bio winkel geweest voor 'n spelt cake. Die ondanks te hoge prijs voor cacaobonen, Anjelier,best meeviel. Hebben al de helft ervan binnen gespeeld.
Morgen gaat ventje naar het oogcentrum en 'old skool rocker' vriend Stefaan gaat hem voeren. Ventje ging te voet gaan maar is bang om tijdens de terugkeer 'n draaing te hebben. Kan Stefaan direct weten hoe gruwelijk zo'n operatie is.( Die wil het ook) Ventje vreest om te niezen. Hopelijk gaat alles goed. Moet wel want het is direct het slechte oog. Ventje is nog rap om pellets en ik ga 'n sterke man/vrouw nodig hebben om Rika te voeden. Beetje de buren ambeteren. Moet kunnen.
Er gaat zich 'n seizoentje amuseren in Nederland. Stel het daar goed en vergeet de nieuwe collectie blond Amsterdam niet.
Fijne dag seizoentjes.
Gisteren naar Brugge. Blaser is in the sjakos. Was nog niet in de collectie en meteen 10% korting. Beige met een horizontale roestbruine streep die een beetje blinkt. Moet die terug brengen om de mouwen in te korten na de trouw. Kreeg 'n lat chocolat en ze boden ook koffie aan maar moeder die extreem viesgezind was, ging koffie zetten zei ik tegen de verkoopster. Ja, haar oren zijn gelijk Lilly's. Negeer maar. Ze heeft ook 32 spieren haar oor om je te negeren.
Naar de bio winkel geweest voor 'n spelt cake. Die ondanks te hoge prijs voor cacaobonen, Anjelier,best meeviel. Hebben al de helft ervan binnen gespeeld.
Er gaat zich 'n seizoentje amuseren in Nederland. Stel het daar goed en vergeet de nieuwe collectie blond Amsterdam niet.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
De dag nogal draaierig begonnen.
Plannen bijgesteld.
Het is beter nu.
Ga nog even van het zonnetje genieten buiten.
Beetje onkruid wieden.
Amuseer jullie op Texel als je nog niet vertrokken bent, Clive
Ik wou dat ik daar ook eens naartoe kon gaan.
Als ik nu zo een super dappere, geëmancipeerde oma was dan ging ik alleen met mijn auto zeker...
Toevallig ben ik eerder een bange oma die niet graag rijdt.
Pech dan maar.
Hier had het gevroren deze nacht en de chauffage was aangeslagen vannacht.
Een aangenaam namiddag en avond verder aan allen.
Plannen bijgesteld.
Het is beter nu.
Ga nog even van het zonnetje genieten buiten.
Beetje onkruid wieden.
Amuseer jullie op Texel als je nog niet vertrokken bent, Clive
Ik wou dat ik daar ook eens naartoe kon gaan.
Als ik nu zo een super dappere, geëmancipeerde oma was dan ging ik alleen met mijn auto zeker...
Toevallig ben ik eerder een bange oma die niet graag rijdt.
Pech dan maar.
Hier had het gevroren deze nacht en de chauffage was aangeslagen vannacht.
Een aangenaam namiddag en avond verder aan allen.
-
Vandaag E-day voor ventje. Zijn slecht linkeroog wordt gedaan. Vriend en mede old skool rocker Stefaan komt ventje halen en brengt hem ook weer terug. Weet Stefaan meteen hoe het gaat. Moeten eerst druppels in zijn oog door zijn verpleegster. ( ik) En daarna mag ik 4 maal daags druppelen. Er is een schets bij hoe ik dat moet doen.
Gimly is natuurlijk weer onwel.
Diene kater is toch 'n echt stress keun. Ik moet overmorgen een van de buren vast scheren om een zak pellets in Rika te gooien. Wateronharder is ook al bijgevuld. Ventje sprak met overbuurvrouw en rara, die had het nog 5 keer slechter. Hun hond Nero zullen ze moeten laten inslapen. Zijn kanker is terug en uitgezaaid.
Nieuws over het dak: Op 22 april komen ze het doen. Ventje zijn ogen zijn dan gedaan. 't zal hier stoffig zijn en weer stress voor Gimly. Deze keer heeft mijn boeket bloemen het niet lang volgehouden. Ze mag in de vuilbak. Lilly is al buiten geweest en is nu weer binnen en wilde deze ochtend een aaike van me. Kreeg daar 'n ferme kopstoot van haar en daarna moest ze aan mijn lippen ruiken. Vanochtend nog een nat neusje erbij. Gisteren heeft ze nieuwe soort abdij kaas gekregen. Haar voorkeur gaat uit naar Pere Joseph caractere. En ze moet elke avond haar kwart sneetje kaas hebben. Anders is het niet wel. Ze eet dat dan op in de zetel op ventjes plaats.
Ik mag vandaag scampi diabolique maken. De kookroom is gehaald maar ventje is mijn galetten met karamel vergeten. 'k ga wel een keer naar den Adil. Of ik denk aan mijne lijn en eet geen. Er is toch nog speltcake. We hebben er een nieuw winkeltje bij: daar waar bisto Tom was en daarna die lounge die nooit van de grond kwam
. Ga daar eens gaan neuzen. Adil beweert dat zij zijn gazetten en boekskes gestolen hebben. Hij heeft aangifte gedaan en er komt nu een bewakingscamera.( zegt hij)
Willen jullie allen zo vriendelijk zijn vandaag een kaarsje te branden( of een duim, deze niet in brand steken!) voor een succesvolle operatie? Bij voorbaat bedankt.
Fijne dag seizoentjes
Vandaag E-day voor ventje. Zijn slecht linkeroog wordt gedaan. Vriend en mede old skool rocker Stefaan komt ventje halen en brengt hem ook weer terug. Weet Stefaan meteen hoe het gaat. Moeten eerst druppels in zijn oog door zijn verpleegster. ( ik) En daarna mag ik 4 maal daags druppelen. Er is een schets bij hoe ik dat moet doen.
Gimly is natuurlijk weer onwel.
Nieuws over het dak: Op 22 april komen ze het doen. Ventje zijn ogen zijn dan gedaan. 't zal hier stoffig zijn en weer stress voor Gimly. Deze keer heeft mijn boeket bloemen het niet lang volgehouden. Ze mag in de vuilbak. Lilly is al buiten geweest en is nu weer binnen en wilde deze ochtend een aaike van me. Kreeg daar 'n ferme kopstoot van haar en daarna moest ze aan mijn lippen ruiken. Vanochtend nog een nat neusje erbij. Gisteren heeft ze nieuwe soort abdij kaas gekregen. Haar voorkeur gaat uit naar Pere Joseph caractere. En ze moet elke avond haar kwart sneetje kaas hebben. Anders is het niet wel. Ze eet dat dan op in de zetel op ventjes plaats.
Ik mag vandaag scampi diabolique maken. De kookroom is gehaald maar ventje is mijn galetten met karamel vergeten. 'k ga wel een keer naar den Adil. Of ik denk aan mijne lijn en eet geen. Er is toch nog speltcake. We hebben er een nieuw winkeltje bij: daar waar bisto Tom was en daarna die lounge die nooit van de grond kwam
Willen jullie allen zo vriendelijk zijn vandaag een kaarsje te branden( of een duim, deze niet in brand steken!) voor een succesvolle operatie? Bij voorbaat bedankt.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-

Aan allen een aangename vrijdag,
en op naar het weekend....
Dit weekend wordt de klok weer verzet.... een uur vooruit...
Vervelend voor kindjes, zieken en ouderen
die veel medicatie moeten nemen o.a...
M-M veel sterkte voor uw ventje, en ja... goed de druppeltjes
ijn het oog doen nadien.. voor de genezing... succes!
Sterkte aan al wie het kan gebruiken...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
MM: succes voor ventje, de duimen staan hier omhoog.
Terug van dagje shoppen. Manlief had zin om eens naar de stad te gaan, en zo gezegd, zo gedaan. Is altijd eens plezant. Vond het wel frisjes buiten.
Toen we terug keerden naar de auto, was er een man die riep naar ons, bleek om de echtgenoot van beste vriendin. Nadien kwam vriendin er ook bij, die was net in een winkel. Een leuke verrassing, even bijgepraat.
In de brievenbus zat er een "rare" brief , manlief moest erom lachen, maar volgens mij is het een vroege aprilgrap. Volgens de brief komen ze gratis de septische put ruimen, om nadien de inhoud op het dorpsplein te injecteren, zodat volgend jaar het gras en de bloemen terug volop groeien en bloeien. En dan te bedenken dat het dorpsplein NU vol mooie paasbloemen staan. Heel raar, dus een aprilgrap volgens mij. Als je je septische put gratis wil laten ruimen, moet je dat melden aan de gemeente. Ik denk dat er veel mensen dat gaan geloven.
Tot morgen, iedereen.
-
Vandaag controle oog. Best dat ventje gevoerd werd want hij was effen van zijn stokje aan het draaien. Vandaag gaan we weten of het gelukt is maar ze konden al zeggen dat het er goed uitzag. Vandaag 4 x 2 druppels en ventje zegt dat ik telkens bulls eye doe. De schelp moet hij nog 3 nachten blijven dragen. Hij was best wel moe ( denk van die extra oogverdoving, ten slotte komt dat toch in de bloedbaan.) Hij moet vandaag dan nog maar een dutje gaan doen terwijl ik naar de slager stap. Ventje zou graag tot aan de chinees gaan, dan hebben we geen afwas. Hebben afbakbrood in huis gehaald en deze keer sla ik de kranten over. Volgende weekend zal ik ze toch moeten overslaan omwille van dat burgerlijk huwelijk.
Anjelier: dat is wel vroeg om een 1 april grap uit te voeren. Doen ze dat de dag zelf niet?
Zus Ventje belde maar die was vergeten dat zijn oog gedaan werd. 't was om te zeggen dat ze vandaag in het ouderlijk huis gingen werken. Hopelijk komt haar schoonzoon Mathias af en dochter. Ze is al heel goed bevriend aan het raken met de ouders van Mathias. Maar zei ventje: dat ze vandaag niet weer een excuus verzinnen om maar niet te moeten gaan. Vooral Mathias blinkt daar in uit in excuses.
Neef moet zijn kostuum nog gaan kiezen en zus ventje moet mee.
Allez, hij is 30 en kan dat niet zelf.
Ze zijn op zoek naar een grotere woning en ik denk dat er aan gezinsuitbreiding gaat gedaan worden. Justine zei wel dat het maar bij ene ging blijven....maar ik denk dat het weer kriebelt. Enfin, ze doen maar.
Ventje is op. 't zal wekker zetten zijn om te druppelen.
Fijne dag seizoentjes
Vandaag controle oog. Best dat ventje gevoerd werd want hij was effen van zijn stokje aan het draaien. Vandaag gaan we weten of het gelukt is maar ze konden al zeggen dat het er goed uitzag. Vandaag 4 x 2 druppels en ventje zegt dat ik telkens bulls eye doe. De schelp moet hij nog 3 nachten blijven dragen. Hij was best wel moe ( denk van die extra oogverdoving, ten slotte komt dat toch in de bloedbaan.) Hij moet vandaag dan nog maar een dutje gaan doen terwijl ik naar de slager stap. Ventje zou graag tot aan de chinees gaan, dan hebben we geen afwas. Hebben afbakbrood in huis gehaald en deze keer sla ik de kranten over. Volgende weekend zal ik ze toch moeten overslaan omwille van dat burgerlijk huwelijk.
Anjelier: dat is wel vroeg om een 1 april grap uit te voeren. Doen ze dat de dag zelf niet?
Zus Ventje belde maar die was vergeten dat zijn oog gedaan werd. 't was om te zeggen dat ze vandaag in het ouderlijk huis gingen werken. Hopelijk komt haar schoonzoon Mathias af en dochter. Ze is al heel goed bevriend aan het raken met de ouders van Mathias. Maar zei ventje: dat ze vandaag niet weer een excuus verzinnen om maar niet te moeten gaan. Vooral Mathias blinkt daar in uit in excuses.
Neef moet zijn kostuum nog gaan kiezen en zus ventje moet mee.
Ze zijn op zoek naar een grotere woning en ik denk dat er aan gezinsuitbreiding gaat gedaan worden. Justine zei wel dat het maar bij ene ging blijven....maar ik denk dat het weer kriebelt. Enfin, ze doen maar.
Ventje is op. 't zal wekker zetten zijn om te druppelen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-

Goede zonnige zaterdagmorgen allemaal,
Ik had gisteren ook die ellende met de rode driehoek
Niet binnen te geraken... ik heb de boel afgezet
en een kwartiertje later weer opgestart
en toen lukte het wel om binnen te geraken....
Iedereen had prijs zo te lezen....
maar één moderator alleen kan dat niet bijhouden
al die stomme "temu" inbrekers..... velen reclameren...
ja, maar wie wil (kan) moderator worden???
ik niet meer op mijn leeftijd...
M-M veel sterkte aan je ventje, zeg hem niks te heffen
of te sleuren, maar dat zullen ze in de kliniek ook wel
gezegd hebben denk ik, en niet in het oog wrijven...
't heeft z'n tijd nodig maar het komt goed
anjelierken, een leuke aprilgrap maar te vroeg hé
Ik wens jullie allen nog een zonnig weekend geniet ervan.!
Veel sterkte aan de zieken.... en moed aan wie het nodig heeft