In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, de zon is er , al liggen de platte daken er wat wit bij . Maar het wordt een mooie dag
Intussen zijn mijn duracell batterijtjes al ferm aan het draaien .. Al een babbel gedaan met de vrouw uit de buurtwinkel. Dag Allemaal , krant en sandwiches & kaas is binnen. Bedje netjes gemaakt , balustrade ontdaan van de "drets" dit woord in een ander hoekje gelezen .. Ik kende dat niet
O ja haartjes gewassen, want deze namiddag ga ik op stap . Koffie klets houden met Zonnebloemetje en Picske* ..♥
Goede morgen Remie, ik wens je het allerbeste wat mogelijk is .. Wauw, toen ik uw puzzel zag moest ik aan een schilder denken Vanbelleghem die schildert altijd boerenpaarden en heel oude boerderijen. . Ventje was er zot van ..
Hi hi met de tong uw oren likken .. bwueek

Inge ja de dag zal weer mooi zijn, en uw wasgoed zal mooi drogen buiten.
Drenthe mistig , hier licht gevroren maar niet mistig in Diksmuide
O ja juist An " de laatste van maart, en de eerste van april, zend men de zotten waar men wil ". . Was het even vergeten .. De grappenmakers die daar voor in aanmerking komen zijn hier het huis uit . .
Zwaai zwaai Anne_Marie
Zo ik ben het einde van het scrollen
IK wens iedereen een super fijne dinsdag toe
toedeloe
menu: crêpinettes met wortels en een natuur patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zonnige dinsdagmorgen allemaal
efkes rap rap rap , want we vertrekken vroeg naar de Westhoek en onderweg willen we nog efkes langs gaan in een winkel die we passeren en zeker op tijd aankomen om koffieklets te houden met de tofste madam van de Westhoek ...... jadi dus hé
Remie heel veel sterkte voor de komende tijd met je ziekenhuis bezoeken en hopelijk gaat alles goed in de mate van het mogelijke , we denken aan jou
inge een drukke dag op jou planning zo te zien , en geniet van het weer tussendoor
An das een mooie aprilvis die sluierstaart
Bekske hopelijk alles een beetje beter al met jou
Anne-marie ook een fijne dinsdag voor jou
jadi rustig aan hé zodat je batterijtjes niet te rap leeglopen , ha ha ha
en ik heb gisterenavond mij haar gewassen , want met die verandering van dat uur worden wij niet vroeg wakker en ik heb er nogal lang werk aan om mijn haar te wassen
tot zo dadelijk hoor en de terrassen zullen daar ook al aantrek hebben met dat mooi weer
allé ik ben er mee weg want we eten vroeg
voor iedereen nog een gezellige dinsdag
en wij maken er zeker ook een gezellige dinsdag van

efkes rap rap rap , want we vertrekken vroeg naar de Westhoek en onderweg willen we nog efkes langs gaan in een winkel die we passeren en zeker op tijd aankomen om koffieklets te houden met de tofste madam van de Westhoek ...... jadi dus hé
Remie heel veel sterkte voor de komende tijd met je ziekenhuis bezoeken en hopelijk gaat alles goed in de mate van het mogelijke , we denken aan jou
inge een drukke dag op jou planning zo te zien , en geniet van het weer tussendoor
An das een mooie aprilvis die sluierstaart
Bekske hopelijk alles een beetje beter al met jou
Anne-marie ook een fijne dinsdag voor jou
jadi rustig aan hé zodat je batterijtjes niet te rap leeglopen , ha ha ha
en ik heb gisterenavond mij haar gewassen , want met die verandering van dat uur worden wij niet vroeg wakker en ik heb er nogal lang werk aan om mijn haar te wassen
tot zo dadelijk hoor en de terrassen zullen daar ook al aantrek hebben met dat mooi weer
allé ik ben er mee weg want we eten vroeg
voor iedereen nog een gezellige dinsdag
en wij maken er zeker ook een gezellige dinsdag van

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Luitjes, U allen bedankt voor het medeleven i.v.m. mijn ziekte, doet deze mens goed..!
Gisteren weer (goed)gekeurd om de volgende behandeling te kunnen ontvangen, vandaag gaat deze weer gegeven worden door zeer vriendelijk en toegewijde mensen,
voor deze kanjers..!Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Dank je Remie, maar die volle teugen waren op den duur sloten koffie ..
Maar het was weer een namiddag met een gouden randje zeker weten♥
-
Goede morgen iedereen, hier zit ik dan op de top van mijn stoel. Al vroeg uit de veren , blijgezind en vol goede moed ga ik bergen verzetten.
Deze avond ga ik het weten of het een molshoop was of een berg. ..
Gisteren een fijne namiddag gehad en zeker van mijn kant voor herhaling vatbaar. De tijd die vliegt echt voorbij als we samen zijn .
Er is een beetje wind buiten, maar de zon maakt heel veel goed . Het is zalig zo'n weertje.
Zonnebloemetje zoals ik net schreef , het was een namiddagje met weer een gouden randje aan . .Picske* nogmaals dank dat je voor mijn Suzke zo goed zorgde .. Ik voelde me een BV met mijn persoonlijke garagist.
Het gevolg van de uitstap: ik ben niet in te tomen , heb al berg(jes) werk verzet en ga straks verder doen . .
Hallo Bekske elke dag wat beter hoop ik ..
Inge altijd aangenaam als je het wasgoed buiten kan drogen .
Zo ik ben aan de puzzel van Remie gekomen , maar die is voor straks
Wauw al die weetjes.. Ik denk en ik ben er bijna zeker van ,als men mij zou een record moeten laten verbreken dan zou het dat voor tetteren zijn .

Ook voor U Remie een "fraaie " dag .. Bij mij is "fraaie" een dialect woord en betekent brave . . Maar ik begrijp heus wel wat je bedoelt hoor. .
JOEPIE ! ! ! ! ! . . . VOORUIT MET DE GEIT . . . . ! ! ! ! . . . we stappen in gedachten en virtueel met je mee naar de volgende behandeling ... GEEF ER EEN LAP OP ! ! ! ♥ ♥♥
An ook voor u een fijne woensdag, geniet van de dag
Zo mijn lijstje is weer eens tot het einde gescrold. Er rest me nog alleen aan iedereen een fijne woensdag toe te wensen
toedeloe
menu: spaghetti op zijn Provençaals à la Jadi
Deze avond ga ik het weten of het een molshoop was of een berg. ..
Gisteren een fijne namiddag gehad en zeker van mijn kant voor herhaling vatbaar. De tijd die vliegt echt voorbij als we samen zijn .
Er is een beetje wind buiten, maar de zon maakt heel veel goed . Het is zalig zo'n weertje.
Zonnebloemetje zoals ik net schreef , het was een namiddagje met weer een gouden randje aan . .Picske* nogmaals dank dat je voor mijn Suzke zo goed zorgde .. Ik voelde me een BV met mijn persoonlijke garagist.
Het gevolg van de uitstap: ik ben niet in te tomen , heb al berg(jes) werk verzet en ga straks verder doen . .
Hallo Bekske elke dag wat beter hoop ik ..
Inge altijd aangenaam als je het wasgoed buiten kan drogen .
Zo ik ben aan de puzzel van Remie gekomen , maar die is voor straks
Wauw al die weetjes.. Ik denk en ik ben er bijna zeker van ,als men mij zou een record moeten laten verbreken dan zou het dat voor tetteren zijn .
Ook voor U Remie een "fraaie " dag .. Bij mij is "fraaie" een dialect woord en betekent brave . . Maar ik begrijp heus wel wat je bedoelt hoor. .
JOEPIE ! ! ! ! ! . . . VOORUIT MET DE GEIT . . . . ! ! ! ! . . . we stappen in gedachten en virtueel met je mee naar de volgende behandeling ... GEEF ER EEN LAP OP ! ! ! ♥ ♥♥
An ook voor u een fijne woensdag, geniet van de dag
Zo mijn lijstje is weer eens tot het einde gescrold. Er rest me nog alleen aan iedereen een fijne woensdag toe te wensen
toedeloe
menu: spaghetti op zijn Provençaals à la Jadi
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
deze voormiddag een pot wafeldeeg ineen geflanst en dan naar mijn afspraak bij Celine om mijn nageltjes te laten doen en natuurlijk een beetje blijven plakken en koffieklets gehouden en de hondjes en de poesjes wilden ook wat aandacht en dus was het al na 13u toen we thuis waren
en dan rap het middag eten klaar gemaakt in snelservice stijl , maar het was lekker
en na de middag wat gerust want het was nodig , want ondertussen waren de lakens van ons bed gewassen en gedroogd en er weer op gelegd en dan in de late namiddag onze koffie gedronken en dan nog de wafeltjes gebakken
dus nu juist ons avondeten binnen en dadelijk nog onder de douche
jadi wij vonden het ook leuk hoor en we breien er binnenkort een vervolg aan hé
en ik zie dat jou duracelletjes weer volledig opgeladen zijn , dus das goed hé
inge ai ai de wekker zoooo vroeg bij jou
Remie veel succes hoor met je behandelingen en hopelijk gaat alles goed
en wat een interessante weetjes weeral , leuk
Bekske hopelijk niet te veel pijn meer
An een fijne avond nog
voor alle leutertjes geniet nog van jullie avond
en dat zullen wij ook doen hoor
en morgen weeral een drukke voormiddag met o.a. een afspraak bij de kinesist en nog enkele nodige boodschappen

deze voormiddag een pot wafeldeeg ineen geflanst en dan naar mijn afspraak bij Celine om mijn nageltjes te laten doen en natuurlijk een beetje blijven plakken en koffieklets gehouden en de hondjes en de poesjes wilden ook wat aandacht en dus was het al na 13u toen we thuis waren
en dan rap het middag eten klaar gemaakt in snelservice stijl , maar het was lekker
en na de middag wat gerust want het was nodig , want ondertussen waren de lakens van ons bed gewassen en gedroogd en er weer op gelegd en dan in de late namiddag onze koffie gedronken en dan nog de wafeltjes gebakken
dus nu juist ons avondeten binnen en dadelijk nog onder de douche
jadi wij vonden het ook leuk hoor en we breien er binnenkort een vervolg aan hé
en ik zie dat jou duracelletjes weer volledig opgeladen zijn , dus das goed hé
inge ai ai de wekker zoooo vroeg bij jou
Remie veel succes hoor met je behandelingen en hopelijk gaat alles goed
en wat een interessante weetjes weeral , leuk
Bekske hopelijk niet te veel pijn meer
An een fijne avond nog
voor alle leutertjes geniet nog van jullie avond
en dat zullen wij ook doen hoor
en morgen weeral een drukke voormiddag met o.a. een afspraak bij de kinesist en nog enkele nodige boodschappen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***