In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

03 apr 2025, 07:36

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Bekske

03 apr 2025, 08:56

Afbeelding
zonnebloemetje ik moet nog 14 dagen geduld hebben voordat ik iets weet ben wel met revalidatie begonnen voor de rest dat zal ongeveer 5 maanden zijn dan afwachten wat het binnen 14 dagen zal zijn om daar mee ook te beginnen .En dat door een onvoorzichtige fietser dat ik nu zo op sukkel ben om te zwijgen over mijn andere klachten afijn ja geniet van het mooie weer iedereen groetje

mama-inge

03 apr 2025, 09:47

Goedemorgen en een fijne dag
Wat raar en rommelig begin van de ochtend
Man belde vanuit werk, dar de auto niet wou starten, dus vlug uit bed en de kleren aan om daar heen te gaan.
Was ik daar bijna, belde hij, dat het niet meer nodig was, dat ik kwam, want de auto deed het weer (iets met de sleutel ofzo)
Dus weer naar huis.
Jongste zoon had ik al uit bed gehaald met de mededeling dat hij moest gaan ontbijten en zijn lunch klaar moest maken, maar die heeft altijd wat opstart problemen, dus dat schoot ook niet echt op.
Hij is op tijd op de fiets naar school gegaan en ik zit nu bij te komen en kan ook nog niet echt op gang komen
Wasje, huishoudelijke klusjes en genieten van het mooie weer (wandelen met de honden) is weer de orde van de dag.
Afbeelding

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

zonnebloemetje

03 apr 2025, 17:25

een goeie namiddag alweer iedereen

hier zonnig en droog en 20° , dus zeker goed weer voor de tijd van 't jaar
al een drukke voormiddag gehad en na de middag nodig wat gerust met de beentjes omhoog
en nu nog een klein werkje doen en zien of het zal gaan hé

Bekske oef wat een miserie door iemand anders dan nog , wat zijn sommige mensen toch onoplettend en egoïstisch , hopelijk beetje bij beetje wat beter

inge ook al een drukke dag voor jou en hopelijk is jullie auto nu weer goed , want in panne staan is toch echt miserie

allé ik ga verder doen

voor iedereen nog een aangename donderdag verder

tot later

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

zonnebloemetje

03 apr 2025, 23:00

Afbeelding

Remie

04 apr 2025, 05:33

Afbeelding

Afbeelding

Wist u dat:
Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Bekske

04 apr 2025, 08:20

Afbeelding

An-W

04 apr 2025, 08:38

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

jadi

04 apr 2025, 10:38

Afbeelding
Goede morgen iedereen, de zon is er al . Met mijn twee benen gelijk al vroeg uit mijn bed.
Ik ben in mijn nopjes . Mijn "home" is van kop tot teen gekuist. Ramen binnen en buiten ( 3u werk) alleen al voor de living . . En deze middag komen ze voor de balustrade te kuizen..
Jabedabedoe ! ! zalig gevoel dat alles eens zijn beurt kreeg ..
En wat mijn dag verder brengt dat zien we dan wel . .
Deze morgen de eerst aardbeitjes gegeten met wat yoghurt. . Ik heb me laten verleiden door de kleur. Maar eerlijk te duur, want de zoete smaak zit er nog niet echt in ..
Hallo Inge zwaai zwaai ik wens je ook een fijne vrijdag toe Hopelijk vandaag beter dan gisteren .. Daar kan je van balen van zo'n ambetante dag .
Bekske oesje je zal veel geduld moeten hebben wat revalidatie betreft. Sterkte
Hi Zonnebloemetje en vandaag krijgen we weer zo'n mooie dag .. Hier staan de vensters ook wagewijd open . Maar deuren dicht anders "trekt" het ..
Deze namiddag waarschijnlijk koffie drinken met zoon in onze gekend etablissement..
Hé dag Remie, een super , mega , fijne , zonnige morgen man . . Ik ben altijd blij U te lezen .. gezichtsbedrog van het plaatje : ik zie dat die figuur naar de diepte gaat . dat denk ik dan
Hallo An voor u ook een fijne vrijdag hoor
Zo het einde van mijn scrollen is er . Ik wens iedereen verder een fijne dag toe
toedeloe
menu: kalfsgebraad in vleessaus eigen brouwsel en voor dessert aardbeien
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

04 apr 2025, 10:45

een goeie zonnige vrijdagmorgen iedereen

ik ben vandaag opgestaan met keelpijn en oorpijn en nog van alles wat wil zeggen dat ik een serieuze kopvalling zal hebben , dus afwachten hoe het verder zal gaan
ventje is al naar de kapper en in het passeren naar de bakkerij om wat lekkers voor bij onze koffie in het weekend
morgen start " de ronde " hier in Brugge niet ver van waar wij wonen , maar ik zal toch maar wijselijk binnen blijven en naar tv kijken naar de start en het verder verloop van de koers , want daar komt altijd heel veel volk op af

Remie voel je je een beetje goed vandaag ????????? allé in de mate van het mogelijke hé
en morgen veel kijkplezier met " de ronde " op tv

Bekske hopelijk ook een beetje goed bij jou als dat al mogelijk is

An ook een fijne vrijdag voor jou en bij jullie ook zo'n mooi weer ??????

jadi geniet maar van de koffie samen met je zoon hé en laat het jullie smaken

inge en alle andere leutertjes
geniet nog van jullie vrijdag verder

tot later

Afbeelding

Anne_marie

04 apr 2025, 15:58

Lente in de tuin...

Afbeelding
Afbeelding

jadi

04 apr 2025, 18:39

zonnebloemetje schreef:
04 apr 2025, 10:45

ik ben vandaag opgestaan met keelpijn en oorpijn en nog van alles wat wil zeggen dat ik een serieuze kopvalling zal hebben , dus afwachten hoe het verder zal gaan
Afbeelding
A.u.b. Zonnebloemetje een grog van honing en gember , dat zal deugd doen aan de keel .. En nu maar hopen
dat die kopvalling er niet doorkomt ...

mama-inge

04 apr 2025, 18:42

Ik was nog niet binnen gewandeld hier.
Helemaal vergeten door het mooie weer
De auto doet het weer, maar is inmiddels de deur uit.
Ingeruild voor een busje waar man een camper van gaat maken
Paar week geleden al bij gekeken en overeen gekomen en man heeft dat busje vanmorgen opgehaald
Vanmorgen goed uitgeslapen en na de lunch gewandeld met de honden
Wasje gedaan en dat spul ligt al weer in de kast.
Verder de rest van de middag zitten lezen en inmiddels mijn boek uit.
Ik ga zo met jongste zoon naar de sporthal
En daarna richting bed, want morgen ochtend is het weer vroeg dag

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

zonnebloemetje

04 apr 2025, 18:58

een goeie avond alweer

ik ben al gans de dag zo mottig als een kip zonder kop , maar het verschil is dat die kip haar kop niet meer voelt en ik de mijne wel maar dan in de negatieve zin
en bij mijn huisarts was er vandaag geen plaats meer vrij om een afspraak te maken en dus hebben we dan maar een mailtje gestuurd om bij de apotheker de nodige medicatie te kunnen afhalen zodat ik die toch kan nemen want anders gaat dat bij mij altijd van kwaad naar erger , dus dadelijk na het eten al de nodige medicatie beginnen nemen zodat die kan werken
maar dat vraagt ook wel een beetje tijd en ik zal wel zien hoe het morgen zal zijn

jadi ik weet dat het goed bedoeld is maar honig lust ik niet en een kopvalling gaat bij mij NOOIT van zelf over en als ik niet op tijd antibiotica neem dan krijg ik er ook nog sinusitis bij en dan staat mijn kop op barsten en das geen prettig gevoel

Anne-marie mooie bloemetjes in jou tuin

inge veel succes met jullie nieuwe auto ( busje ) en mogen jullie er nog veel genot van hebben

allé tis alweer bijna tijd voor het nieuws
wat zal het nu weer zijn met die Amerikanen , want die Trump helpt gans de wereld om zeep

voor iedereen nog een gezellige avond verder

Afbeelding

jadi

04 apr 2025, 19:07

Afbeelding
Sorry Zonnebloemetje , een binnenpretje
Ik dacht het al dat je geen honing mocht..
Zal ik die wel uitdrinken :wink: