Whatsapp-signaal smartphone-opgelost
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
Ik krijg altijd een signaal op mijn Smartphone Samsung Galaxy A 23 5 G als er een update komt op mijn Whatsapp.
Als ik dan kijk staat er niets op, alleen een rood bolletje bij 'updates', meer niet. Heel vervelend.
Weet iemand hoe ik dat signaal kan uitzetten ? Ik denk telkens dat er een échte Whatsapp, een SMS of een mailtje binnenkomt.
Het is heel moeilijk om Whatsapp te bereiken per e-mail. Ze sturen u van hier naar daar......
Niet klantvriendelijk.
Als ik dan kijk staat er niets op, alleen een rood bolletje bij 'updates', meer niet. Heel vervelend.
Weet iemand hoe ik dat signaal kan uitzetten ? Ik denk telkens dat er een échte Whatsapp, een SMS of een mailtje binnenkomt.
Het is heel moeilijk om Whatsapp te bereiken per e-mail. Ze sturen u van hier naar daar......
Niet klantvriendelijk.
-
*Joy*
Voor mij is het niet storend .
Het is nu niet dat je dat om de 5 min krijgt hé.
Tenzij je het onderste knopje uitzet ( melding)
Fijn weekend
-
Ik ben bij Mediamarkt geweest. Bij een Samsung kan men dat signaal niet uitzetten zeggen ze. Mijn vrouwke heeft een Xiaomi smartphone en daar gaat het wel. Zo hebben we weer iets bijgeleerd. No problemo. Allebei bedankt. Verstuurd vanaf mijn eigenwijze Samsung. 
-
*Joy*
Afwachten dus ...
Want kreeg je al een update?
Als het uitgevinkt staat dan krijg je geen melding .
Snap dus niet dat ze dat bij mediamarkt gezegd hebben .
Of kan ook dit zijn
Verhaegen zal het ook wel terug vinden ...
Nog een fijne avond beiden,
-
Dat van Joy stond uit maar dat van Verhaegen - Google Play Store - stond inderdaad aan. Ik heb het uit gezet.
Nu afwachten !
Laat jullie iets weten als ik geen signaal meer krijg.
(bij Mediamarkt hebben ze daar niet naar gekeken......)
Nu afwachten !
Laat jullie iets weten als ik geen signaal meer krijg.
(bij Mediamarkt hebben ze daar niet naar gekeken......)