In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Hier prachtig mooi weer ook .zonnebloemetje schreef: ↑04 apr 2025, 10:45
An ook een fijne vrijdag voor jou en bij jullie ook zo'n mooi weer ??????
Hopelijk voel je je beter dan gisteren .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen , de zon is er , maar ook de wind
Gisterenavond een rekje wasgoed buiten gehangen en deze morgen was het "poerdroog". Wasmachine is intussen de witte was aan het draaien.. En dan kan die ook wapperen op het terras ..Het voordeel is , door de wind blijven de vogels weg en laten ze hun "drets" niet achter. . Gisteren is de ramenwasser niet gekomen , hij beweerde een sms gestuurd te hebben op mijn vaste telefoon .. Tarara , ik ben wel oud maar nog niet dom . . << op de middag>> zei hij . .Om 15u een sms gestuurd zoals je hierboven kan lezen. .Nu beloofd hij van dinsdag te komen . Als ik vroeg voor-of namiddag kreeg al geen antwoord meer . .
Wat de dag brengt och ik weet het nog niet .. we zien wel ..
Voor het ogenblik ben ik aan het genieten van een tas koffie. Nadat ik een kommetje cornflakes heb gegeten..
Zonnebloemetje hoe gaat het met je ? ? . . Hopelijk niet te ziek ..
Hallo Anne_Marie wat mooie bloemen breng je ons ..
Hé hé Inge het busje ombouwen tot een camper, daar gaan jullie heel veel plezier aan hebben zeker weten .. Intussen ben jij wat aan het bijslapen en om dan verder te kunnen genieten van het weekend
Intussen aan Remie zijn puzzelplaatje gekomen , maar dat is voor straks .Eerst wat verder scrollen . Remie ik wist dit nu wel van de varkens .. Vroeger woonden we op de boerenbuiten en ik heb menig varkens/zwijntjes weten doodvallen van de warmte . . Hopelijk niet te veel pijn en last ,en kan je er een fijne lentedag van maken . An ola pola taart eten bij een verjaardag ♪♫ Happy Birthday ♪♫ zingen en met zijn allen genieten ..
Ook een goede morgen Bekske, maak er een mooie dag van
Zo ik ben tot het einde gescrold.. Er rest me nog alleen aan iedereen een fijne zaterdag toe te wensen . Geniet er van
toedeloe
menu: zigeuner schnitzel met patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zonnige zaterdagmorgen iedereen
amai ik ben nog mottiger dan gisteren en mijn tanden laten zich ook voelen , maar gelukkig neem ik van gisterenavond antibiotica en hopelijk begint die rap te werken , want dat spul heeft meestal wel 24u nodig om te beginnen te werken en dus zal ik nog efkes geduld moeten hebben vrees ik
dus vandaag wat rustig aan doen want het zal niet anders gaan denk ik
Remie sorry ik wil niet klagen , want jij denkt waarschijnlijk was het maar een verkoudheid die ik had in plaats van die rotziekte en ik moet je 100% gelijk geven hoor als je dat denkt
geniet in het weekend maar van de koers op tv en hopelijk kan je dat nog héél lang
inge geniet ook maar van jou weekend , je hebt het verdiend na al die vroege werkuren
An maak er een gezellige dag van op het verjaardagsfeestje
Bekske ook voor jou een fijn weekend en hopelijk niet teveel pijn
jadi tis toch wat hé met die ruitenwassers , altijd beloven en ze komen dan niet
onze ruitenwasser komt meestal regelmatig maar hij durft de laatste tijd toch eens een beurt over slaan , maar soit als hij maar verder komt is het goed
en nu ben ik er mee weg sè
onze menu voor deze middag
frietjes met zelfgemaakte balletjes in tomatensaus en een slaatje
en hoe dat bij mij zal smaken is nog afwachten met mijn kopvalling , maar bij ventje zal dat zeker smaken
tot later

amai ik ben nog mottiger dan gisteren en mijn tanden laten zich ook voelen , maar gelukkig neem ik van gisterenavond antibiotica en hopelijk begint die rap te werken , want dat spul heeft meestal wel 24u nodig om te beginnen te werken en dus zal ik nog efkes geduld moeten hebben vrees ik
dus vandaag wat rustig aan doen want het zal niet anders gaan denk ik
Remie sorry ik wil niet klagen , want jij denkt waarschijnlijk was het maar een verkoudheid die ik had in plaats van die rotziekte en ik moet je 100% gelijk geven hoor als je dat denkt
geniet in het weekend maar van de koers op tv en hopelijk kan je dat nog héél lang
inge geniet ook maar van jou weekend , je hebt het verdiend na al die vroege werkuren
An maak er een gezellige dag van op het verjaardagsfeestje
Bekske ook voor jou een fijn weekend en hopelijk niet teveel pijn
jadi tis toch wat hé met die ruitenwassers , altijd beloven en ze komen dan niet
onze ruitenwasser komt meestal regelmatig maar hij durft de laatste tijd toch eens een beurt over slaan , maar soit als hij maar verder komt is het goed
en nu ben ik er mee weg sè
onze menu voor deze middag
frietjes met zelfgemaakte balletjes in tomatensaus en een slaatje
en hoe dat bij mij zal smaken is nog afwachten met mijn kopvalling , maar bij ventje zal dat zeker smaken
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
-

Mijn
staat nagenoeg alweer klaar..!Van het Erasmus MC in Rotterdam heb ik ’n uitnodiging ontvangen voor weer ’n logeerpartijtje. Ze waren deze keer behoorlijk krenterig, het zou deze keer maar voor 2 nachten en 3 dagen kunnen zijn..!
Morgenochtend (heel) vroeg (±6:00 u.) ben ik al op de baan om de files voor te zijn. Daardoor is het mogelijk om op tijd te kunnen zijn bij de afgesproken afdeling waar ik dan door de vriendelijke lieftallige medewerkers mijn logeerkamer toegekend zal krijgen van dit medisch-hotel voor de komende dagen.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Aan iedereen een fijne zondagmorgen ! ! !
De koffie staat klaar, een slokje , een teugje , een slurpje allemaal het zelfde als je er maar van kan geniet van dat zwart dampend vocht.
Zondag= rustdag dus dat gaan we doen hé ..
Inge als het weekend er zo uit ziet als uw plaatje dan kan je niet klagen hé.. Geniet er van , zal ik ook doen
Oei instructeur ziek, tja dat kan gebeuren . Maar de wandelingetje in het bos zal Kruimeltje ook wel graag gedaan hebben .. En overal aan snuf , snuf , snuf (=snuffelen)
Oei Zonnebloemetje toch , gisteren zo ziek . Heb met je te doen, dat is sjolen. Hopelijk is het vandaag wat beter en doet AB zijn werk .. toy toy
De ruitenwasser : de rode draad van vorige week .. grr . . mag er nog niet aan denken .. Je zou er krulhaar van krijgen
Oeps dat wordt straks een speciale puzzel, ik kijk er al naar uit om die straks te maken .
Maar eerst mijn epistel
Remie ik wens je alle positieve wensen die ja maar kan krijgen en ver daar boven in het ziekenhuis .. We gaan aan je denken . . Virtuele armen reiken tot in Moordrecht voor een welgemeende knuffel..Tot binnen enkele dagen hou je kranig man ♥
Hoi Bekske , ook voor u een fijne zondag
Zo ik ben beneden de pagina gescrold. Aan iedereen die ik onbewust vergeet ook een super fijne zondag
toedeloe
menu: dat wordt friet in een frituur (kwestie van eens buiten te zijn )
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Vannacht wakker geweest, maar uiteindelijk wel weer geslapen en tot half 10.
Zonnebloemetje, hopelijk knap je snel weer op
Remie, sterkte daar in het ziekenhuis
Jadi, ze heeft inderdaad genoten van haar wandeling in het bos en was ook druk met snuffelen
Vandaag niets in de planning
Misschien gaan we nog ergens wandelen met de honden
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vannacht wakker geweest, maar uiteindelijk wel weer geslapen en tot half 10.
Zonnebloemetje, hopelijk knap je snel weer op
Remie, sterkte daar in het ziekenhuis
Jadi, ze heeft inderdaad genoten van haar wandeling in het bos en was ook druk met snuffelen
Vandaag niets in de planning
Misschien gaan we nog ergens wandelen met de honden
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft