SPAMMER ???
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ik moet het opgeven. Misschien ook gedeeltelijk te wijten aan mijn slechtziendheid
Ik kan AdBlocker niet (of niet meer) downloaden, en dus ook niet installeren.
Ik zal Seniorennet moeten verlaten, want die reclame maakt mij razend.
Toch bedankt,
Fazal
Ik kan AdBlocker niet (of niet meer) downloaden, en dus ook niet installeren.
Ik zal Seniorennet moeten verlaten, want die reclame maakt mij razend.
Toch bedankt,
Fazal
-
*Joy*
@Fazal
Start een nieuwe topic , op computerforum.
Daar zal wel iemand zijn die je verder zal helpen.
Maar blijf vooral rustig.
Fijne avond ,
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Omdat ik eigenlijk niet van opgeven weet, heb ik AdBlocker toch kunnen toevoegen aan Chrome.
Het is dus gelukt, en alles is eindelijk weer in orde. Maar gemakkelijk was het niet. Ik heb een heel andere weg moeten zoeken dan vorige keer, maar dan toch gevonden.
Alweer bedankt Joy, want ik heb ondervonden dat je hier van anderen niet veel hulp hoeft te verwachten. En al zeker van de moderators niet. Soit, die moeten nu ookwel niet àlles kunnen.
Het verwondert mij wel dat anderen daar (schijnbaar) geen last van hebben.
Seniorennet zat vol met reclame, boven en onder. Ik weet echter niet of het van Temu(?) kwam zoals mij door redpoppy en Verhaegen, werd gevraagd.
Het is dus gelukt, en alles is eindelijk weer in orde. Maar gemakkelijk was het niet. Ik heb een heel andere weg moeten zoeken dan vorige keer, maar dan toch gevonden.
Alweer bedankt Joy, want ik heb ondervonden dat je hier van anderen niet veel hulp hoeft te verwachten. En al zeker van de moderators niet. Soit, die moeten nu ookwel niet àlles kunnen.
Seniorennet zat vol met reclame, boven en onder. Ik weet echter niet of het van Temu(?) kwam zoals mij door redpoppy en Verhaegen, werd gevraagd.
-
*Joy*
Hoor ik graag ...Fazal schreef: ↑04 apr 2025, 13:28Omdat ik eigenlijk niet van opgeven weet, heb ik AdBlocker toch kunnen toevoegen aan Chrome. Het is dus eindelijk gelukt, en alles is dus weer in orde. Maar gemakkelijk was het niet. Ik heb een heel andere weg moeten zoeken dan vorige keer, maar dan toch gevonden.
Seniorennet zal vol met reclame, boven en onder. Ik weet echter niet of het van Temu(?) kwam zoals mij door redpoppy en Verhaegen, werd gevraagd.
Doch je vraag stond in het "discussie topic"
En ben er zeker van dat verhaegen en andere goede zielen je zouden geholpen hebben hoor .
De Temu boys , t'ja zien wij overal tegenwoordig op sennet .
Maar van de reclame ben je af.
En nu genieten van terrasjes ..
-
Mussen - Lid geworden op: 20 mei 2022, 18:26
Ongelofelijk, ongelofelijk, ongelofelijk, .............
Dit grapje duurt nu toch al enkele weken en nog steeds krijgen onze "Temu-boys" hier op SenNet vrij spel en kunnen ze hier ongestoord hun gang gaan!!!
Ik dacht net 22 berichtjes gezien te hebben, in verschillende talen dan nog!
En, ... dat er dan toch nog leden zijn die op die Temu-berichten gaan klikken begrijp ik ook niet.
Ondanks de vraag om dat niet meer te doen.
Zo zien zij dat hun berichten gelezen /bekeken worden.
Ik geloof echt dat de verantwoordelijken voor SenNet achter de schermen hun kop in het zand steken, de andere kant op kijken, doen alsof hun neus bloedt, ... en een totaal gebrek aan initiatief vertonen om deze problematiek deftig aan te pakken.
Professionele hulp zou hier zeker en vast op zijn plaats kunnen zijn want diegenen die hier momenteel
"het Team" vormen komen er niet uit!
In het allerbeste geval zijn er vijf (05) fysieke personen die het "Team" vormen!
Is echter de "Admin" en de "Webmaster" dezelfde persoon dan telt het "Team" vier (04) leden.
Mocht nu ook de "SenNet Medewerker" dezelfde persoon zijn dan de "Admin" en de "Webmaster" dan zijn ze nog maar met drie (03) die het zaakje hier moeten runnen, als we de "Moderator" en de "Support" mee tellen!!!.
Een computerforum met maar één (01) moderator (???) jawadde, straf jobke!
Wat dan de taak van een "Support" ook moge zijn ... what's in a name!

Met dit SenNet Computerforumbeheer gaan we zonder externe hulp nooit van die ongewenste berichten verlost worden.
Dit grapje duurt nu toch al enkele weken en nog steeds krijgen onze "Temu-boys" hier op SenNet vrij spel en kunnen ze hier ongestoord hun gang gaan!!!
Ik dacht net 22 berichtjes gezien te hebben, in verschillende talen dan nog!
En, ... dat er dan toch nog leden zijn die op die Temu-berichten gaan klikken begrijp ik ook niet.
Ondanks de vraag om dat niet meer te doen.
Zo zien zij dat hun berichten gelezen /bekeken worden.
Ik geloof echt dat de verantwoordelijken voor SenNet achter de schermen hun kop in het zand steken, de andere kant op kijken, doen alsof hun neus bloedt, ... en een totaal gebrek aan initiatief vertonen om deze problematiek deftig aan te pakken.
Professionele hulp zou hier zeker en vast op zijn plaats kunnen zijn want diegenen die hier momenteel
"het Team" vormen komen er niet uit!
In het allerbeste geval zijn er vijf (05) fysieke personen die het "Team" vormen!
Is echter de "Admin" en de "Webmaster" dezelfde persoon dan telt het "Team" vier (04) leden.
Mocht nu ook de "SenNet Medewerker" dezelfde persoon zijn dan de "Admin" en de "Webmaster" dan zijn ze nog maar met drie (03) die het zaakje hier moeten runnen, als we de "Moderator" en de "Support" mee tellen!!!.
Een computerforum met maar één (01) moderator (???) jawadde, straf jobke!
Wat dan de taak van een "Support" ook moge zijn ... what's in a name!

Met dit SenNet Computerforumbeheer gaan we zonder externe hulp nooit van die ongewenste berichten verlost worden.
-
Mussen - Lid geworden op: 20 mei 2022, 18:26
Prachtig, prachtig, ...
Sinds gisteren 16.03 uur tot net nu toch maar mooi 71 zéér interessante berichtjes geteld van onze hopelijk rijkelijke geldelijke sponsors van SenNet.
Inderdaad, zeer gulle sponsors, daar ze hier ongestoord zoveel ruimte krijgen om hun "marchandise" aan te man proberen te brengen!
En natuurlijk kunnen ze duidelijk zien dat hun "aanbiedingen" zéér in de smaak vallen bij de niet aflatende "klikkende leden" op hun interessante geschriften en gaan ze hier zeker en vast nog een tijdje rustig mee doorgaan!!!
Het moge duidelijk zijn dat bovenstaande "wel echt sarcastisch "bedoeld is hé?
Man, man, man, ... nu is SenNet echt lekkend schip dat hieraan vroeg of laat volledig kopje onder zal gaan.
En neen, ik ben niet iemand die hier veel post maar toch voldoende IT-kennis heb om te zien dat dit hier niet de goede kant op gaat.
Ik heb nog geen enkel keer enige serieuze reactie gehad op mijn schrijven waarin ik getracht heb om een eerste aanzet te geven tot een tegenaanval en al ten minste deze "onverlaten" te melden bij SFS mét "inlognaam + mail-adres + IP-adres". Dat zou al een begin kunnen geweest zijn! Maar, .....
Daar houd het echter niet mee op, verdere acties zijn er dan uiteraard ook nog nodig en die kunnen door een bekwame webbeheerder uitgevoerd worden.
Ga hierover niet in detail treden, dat is niet mijn bedoeling en zeker niet mijn taak!
Beste leden, nogmaals een oproep: klik aub niet meer op die "Temu - postings" - hou er mee op!!!
Door op die berichten te klikken zien zij dat die gelezen worden en dat is net wat ze willen.
Ik verwacht/beweer niet dat ze gaan ophouden als ze zien dat die berichtjes niet meer geopend worden maar dan hebben die geen nut/resultaat meer.
Nu, dit onderwerp zal hier wel een "stille dood" sterven zoals ik al eerder schreef! Spijtige zaak!!
Sinds gisteren 16.03 uur tot net nu toch maar mooi 71 zéér interessante berichtjes geteld van onze hopelijk rijkelijke geldelijke sponsors van SenNet.
Inderdaad, zeer gulle sponsors, daar ze hier ongestoord zoveel ruimte krijgen om hun "marchandise" aan te man proberen te brengen!
En natuurlijk kunnen ze duidelijk zien dat hun "aanbiedingen" zéér in de smaak vallen bij de niet aflatende "klikkende leden" op hun interessante geschriften en gaan ze hier zeker en vast nog een tijdje rustig mee doorgaan!!!
Het moge duidelijk zijn dat bovenstaande "wel echt sarcastisch "bedoeld is hé?
Man, man, man, ... nu is SenNet echt lekkend schip dat hieraan vroeg of laat volledig kopje onder zal gaan.
En neen, ik ben niet iemand die hier veel post maar toch voldoende IT-kennis heb om te zien dat dit hier niet de goede kant op gaat.
Ik heb nog geen enkel keer enige serieuze reactie gehad op mijn schrijven waarin ik getracht heb om een eerste aanzet te geven tot een tegenaanval en al ten minste deze "onverlaten" te melden bij SFS mét "inlognaam + mail-adres + IP-adres". Dat zou al een begin kunnen geweest zijn! Maar, .....
Daar houd het echter niet mee op, verdere acties zijn er dan uiteraard ook nog nodig en die kunnen door een bekwame webbeheerder uitgevoerd worden.
Ga hierover niet in detail treden, dat is niet mijn bedoeling en zeker niet mijn taak!
Beste leden, nogmaals een oproep: klik aub niet meer op die "Temu - postings" - hou er mee op!!!
Door op die berichten te klikken zien zij dat die gelezen worden en dat is net wat ze willen.
Ik verwacht/beweer niet dat ze gaan ophouden als ze zien dat die berichtjes niet meer geopend worden maar dan hebben die geen nut/resultaat meer.
Nu, dit onderwerp zal hier wel een "stille dood" sterven zoals ik al eerder schreef! Spijtige zaak!!
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Het zijn niet de leden maar de 'gasten' die er op klikken.Mussen schreef: ↑14 apr 2025, 12:43Beste leden, nogmaals een oproep: klik aub niet meer op die "Temu - postings" - hou er mee op!!!

Die berichten is een spijtige zaak voor seniorennet, de leden, voor zover er nog overblijven zullen nog minderen.
Nu, veel leden zijn niet online. 6 maar.

-
drefacteur - Lid geworden op: 12 mar 2008, 13:42
Ik zie nu op den ogenblik 57 berichten staan van die clowns.Man,man,man.
HP 24-g011nb All-in-One
Windows 10 Home 64-bit
Intel Core i5 6200U @ 2.30GHz
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB
Windows 10 Home 64-bit
Intel Core i5 6200U @ 2.30GHz
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB