kan de reacties op mijn foto's in mijn Instagram niet meer herbekijken-opgelost
-
*Joy*
Dat kan zijn wat verhaegen schrijft ..
Uitloggen, inloggen?
Browsers?
Maar kan je eens een nieuw maken ?
Dus nieuwe foto bijplaatsen .
Mijne achtergrond is ook donker .
hier kan je met filters werken ..
einde
Anders ga je naar meer en
Uitloggen, inloggen?
Browsers?
einde
-
carlie - Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11
Hallo. Nieuwe foto's bijplaatsen lukt wel en deze zijn gewoon normaal zichtbaar zoals gewoonlijk in het globaal overzicht en op de persoonlijk Instagrampagina. Maar het probleem op mijn Instagrampagina blijft bestaan, namelijk dat de geplaatste foto's niet meer kunnen geopend worden om bv. reacties te bekijken. Bij aanklikken foto wordt het scherm donker. Zoals Verhaegen zegt : het lijkt alsof er iets niet geladen wordt. Op mijn Smartphone heb ik dit probleem niet. Enkel op PC. Iets met instellingen, maar ja... wat ?...*Joy* schreef: ↑07 apr 2025, 16:53Dat kan zijn wat verhaegen schrijft ..
Uitloggen, inloggen?
Browsers?
1.png
2.png
3.png
einde
4.png
Schermafbeelding 2025-04-07 165107.png
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
Zal eens rapporteren zoals je toont.carlie schreef: ↑08 apr 2025, 07:56Hallo. Nieuwe foto's bijplaatsen lukt wel en deze zijn gewoon normaal zichtbaar zoals gewoonlijk in het globaal overzicht en op de persoonlijk Instagrampagina. Maar het probleem op mijn Instagrampagina blijft bestaan, namelijk dat de geplaatste foto's niet meer kunnen geopend worden om bv. reacties te bekijken. Bij aanklikken foto wordt het scherm donker. Zoals Verhaegen zegt : het lijkt alsof er iets niet geladen wordt. Op mijn Smartphone heb ik dit probleem niet. Enkel op PC. Iets met instellingen, maar ja... wat ?...*Joy* schreef: ↑07 apr 2025, 16:53Dat kan zijn wat verhaegen schrijft ..
Uitloggen, inloggen?
Browsers?
1.png
2.png
3.png
einde
4.png
Schermafbeelding 2025-04-07 165107.png
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
*Joy*
Goede morgen
Heb jij Facebook?
Als dat zo is, moet je deze koppeling (tijdelijk) verwijderen.
En anders zou ik het ook niet weten .
Ja rapporteren lijkt mij het beste.
Had ooit problemen met vertaling en het kwam in orde.
Heb jij Facebook?
Als dat zo is, moet je deze koppeling (tijdelijk) verwijderen.
En anders zou ik het ook niet weten .
Ja rapporteren lijkt mij het beste.
Had ooit problemen met vertaling en het kwam in orde.
-
Heb Facebook ja, maar daar ga ik niet aan beginnen prutsen ze om koppeling te verwijderen en zo.... Ik wacht af of men reageert op een rapportering...
-
Denk het ook...
-
Ah top !
-
Ja... wat werkt niet goed...Wat moet ik daar gaan aanklikken....*Joy* schreef: ↑08 apr 2025, 10:00https://allestoringen.be/storing/instagram/
Kan je ook proberen ...
Schermafbeelding 2025-04-08 100854.jpg
-
Ja ik klik op het hartje en dan zie ik inderdaad wie gereageerd heeft. Maar het is dan op mijn persoonlijk overzicht van al mijn geposte foto's dat ik niet meer kan doorklikken en de totale reacties kan zien...
-
*Joy*
Kijk rapporteer het ..via je Instagram .
En wat die andere link betreft zou ik op reactie en website ...
Je kan er in ieder geval niks verkeerd mee doen hé.
Ik sluit mijn boeken voor vandaag , prachtig weer dus genieten maar !
En wat die andere link betreft zou ik op reactie en website ...
Je kan er in ieder geval niks verkeerd mee doen hé.
Ik sluit mijn boeken voor vandaag , prachtig weer dus genieten maar !