In de Vier Seizoenen reeks 38 Lente 2025
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Gisteren niet gepasseerd blijkbaar.
Hulp is geweest en dan heb ik minder tijd voor de pc.
Samen de extra bedden afgewassen.
Dan kan ik alleen verder met de kasten.
Matrassen zijn een beetje zwaar om op te heffen.
Eén keer per jaar moet dat toch eens gebeuren.
Jongste mag de plafonds afwassen.
Hij kan daar zo aan met zijn lengte.
Moet niet op een trapje gaan staan.
Loopt gewoon over en weer.
Deze namiddag gras maaien als het droog is.
Zo geraakt de tuin in orde stukje bij beetje.
Zo die eerste keer na de winter is er toch wat werk aan.
Daarna is het gewoon bijhouden.
Geniet allemaal van het zonnetje uit de wind.
Want die oostenwind is best guur.
Ik heb al terug honger.
Zal nog een uurtje of twee moeten wachten.
Hulp is geweest en dan heb ik minder tijd voor de pc.
Samen de extra bedden afgewassen.
Dan kan ik alleen verder met de kasten.
Matrassen zijn een beetje zwaar om op te heffen.
Eén keer per jaar moet dat toch eens gebeuren.
Jongste mag de plafonds afwassen.
Hij kan daar zo aan met zijn lengte.
Moet niet op een trapje gaan staan.
Loopt gewoon over en weer.
Deze namiddag gras maaien als het droog is.
Zo geraakt de tuin in orde stukje bij beetje.
Zo die eerste keer na de winter is er toch wat werk aan.
Daarna is het gewoon bijhouden.
Geniet allemaal van het zonnetje uit de wind.
Want die oostenwind is best guur.
Ik heb al terug honger.
Zal nog een uurtje of twee moeten wachten.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede namiddag iedereen,
Heerlijk gewandeld buiten, er was
iets minder wind en het was heerlijk in de zon
Ja Helena, ik zie overal dat de meeste werkjes
(werken) in de tuin nu begonnen zijn
Ik ben blij dat ik het niet meer hoef te doen
het zou niet meer gaan dat weet ik wel zeker
Ik wens jullie allen een aangename dag verder
en tot morgen...
Welgemeende beterschapswensen aan
elkeen die het kan gebruiken...
Heerlijk gewandeld buiten, er was
iets minder wind en het was heerlijk in de zon
Ja Helena, ik zie overal dat de meeste werkjes
(werken) in de tuin nu begonnen zijn
Ik ben blij dat ik het niet meer hoef te doen
het zou niet meer gaan dat weet ik wel zeker
Ik wens jullie allen een aangename dag verder
en tot morgen...
Welgemeende beterschapswensen aan
elkeen die het kan gebruiken...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
We gaan proberen er met goede moed tegenaan te gaan vandaag.
Frank wil dat ik nu om de 3 weken ga omdat ik te vast zit. Hij was ook geschrokken dat er sporen te zien waren op mij door mij uit dien auto te trekken. 3 vingerafdrukken. Met nagels en dat kan ventje niet zijn want die bijt erop. Maar zus ventje dadelijk in de verdediging. Hij weet niet hoe hij slecht te been zijnde mensen moet helpen zei ze. Wel, was dan gekomen om te helpen hè?
Ben aan het aftellen voor die druppels. Ventje knippert te veel. Is bang dat ik in zijn oog ga stekken.
Buurvrouw moet nog 1 keer helpen om die pellets in Rika te kieperen. Wij hebben nu nachtelijke vuilophalingen maar papier en blauwe zakken mogen overdag. En daar stekken de meeuwen ook in!
Gimly weer onzindelijk vandaag. Lilly lust geen oud brugge kaas. Moet adbijkaas zijn.We hadden van die bellenblazers gekregen. Ventje wilde weten hoe ze reageerde. Ze was er niet gerust op. zeker niet toen er ene op haar pels kapot ging. Lilly, bang van zeepsop.
Ga een beetje voortikken in Passion.
Fijne dag seizoentjes
We gaan proberen er met goede moed tegenaan te gaan vandaag.
Frank wil dat ik nu om de 3 weken ga omdat ik te vast zit. Hij was ook geschrokken dat er sporen te zien waren op mij door mij uit dien auto te trekken. 3 vingerafdrukken. Met nagels en dat kan ventje niet zijn want die bijt erop. Maar zus ventje dadelijk in de verdediging. Hij weet niet hoe hij slecht te been zijnde mensen moet helpen zei ze. Wel, was dan gekomen om te helpen hè?
Ben aan het aftellen voor die druppels. Ventje knippert te veel. Is bang dat ik in zijn oog ga stekken.
Buurvrouw moet nog 1 keer helpen om die pellets in Rika te kieperen. Wij hebben nu nachtelijke vuilophalingen maar papier en blauwe zakken mogen overdag. En daar stekken de meeuwen ook in!
Gimly weer onzindelijk vandaag. Lilly lust geen oud brugge kaas. Moet adbijkaas zijn.We hadden van die bellenblazers gekregen. Ventje wilde weten hoe ze reageerde. Ze was er niet gerust op. zeker niet toen er ene op haar pels kapot ging. Lilly, bang van zeepsop.
Ga een beetje voortikken in Passion.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Bekske in paasmodus!
Alles in het geel.
Elf uur.
We zullen er eens aan beginnen.
Eerst die hoop tuinafval laten verdwijnen.
Dan de bloembakken klaar maken voor beplanting.
Brico heeft al perkplantjes.
Tegen dat die uitgeplant mogen worden zijn die allemaal verlept.
Dat is veel te vroeg en die staan daarenboven dan nog eens buiten.
Ik hoop dat een van ons jongens zo lief zal zijn om met mij naar het tuincentrum wat verderop te rijden.
Soms heb je geluk met de plantjes van de Brico.
De viooltjes staan heel mooi in de bakken aan het balkon.
Die van de bloembak beneden hebben het wat moeilijker.
Dames nog altijd zalig mooi zonnig weer.
Geniet met volle teugen.
Alles in het geel.
Elf uur.
We zullen er eens aan beginnen.
Eerst die hoop tuinafval laten verdwijnen.
Dan de bloembakken klaar maken voor beplanting.
Brico heeft al perkplantjes.
Tegen dat die uitgeplant mogen worden zijn die allemaal verlept.
Dat is veel te vroeg en die staan daarenboven dan nog eens buiten.
Ik hoop dat een van ons jongens zo lief zal zijn om met mij naar het tuincentrum wat verderop te rijden.
Soms heb je geluk met de plantjes van de Brico.
De viooltjes staan heel mooi in de bakken aan het balkon.
Die van de bloembak beneden hebben het wat moeilijker.
Dames nog altijd zalig mooi zonnig weer.
Geniet met volle teugen.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

goedemiddag Seizoentjes,
Niet veel te vertellen vandaag, ben bezig de slaap- en badkamer een grondige beurt te geven. De dekbedden zitten al in de droogkast, die zijn te groot om op mijn droogparaplu te te hangen. Spijtig.
De hoeslakens kan ik wel op de paraplu hangen en het badlinnen gaat in de de droogkast, manlief houdt van zachte handdoeken.
Zo, mijn pauze is alweer voorbij. Ga terug herbeginnen.
Liefs aan jullie allemaal en een sterkteknuffel voor hen die er eentje kunnen gebruiken.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Matice heeft me wakker gemaakt net voordat mijn alarm zou afgaan. Hij heeft de hele nacht in zijn comfy mand gelegen, samen met zijn kuikentje en een balletje. Heeft hij ooit zelf naar boven gebracht, volgens mij kan hij niet slapen zonder een knuffeltje. Steeds als we naar Texel gaan, nemen we zijn slaapknuffels mee en nog wat ander speelgoed en zeer zeker zijn strandbal voor op het strand te spelen. Dan nemen we de lange loopkoord zodat hij achter zijn bal kan rennen en is hij toch nog aangelijnd. Gek beest onze Matice.
Ik ga dadelijk badje in en dan doe ik boven al alles. Daarna de 2 benedenverdiepingen volledig met nat afvegen, zodat die morgen dweilklaar zijn. En dan doordoen aan de strijk. Door het feit dat we naar Texel zijn geweest en ik meteen daarna ziek was, ben ik met alles een beetje laat, maar stilaan krijg ik alles weer gedaan.
Profiteer allemaal van het zonnetje. Liefs en dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Hier is ze heel veel moeite aan het doen om erdoor te komen die zon.
Gisteren statines genomen en vandaag weer buiten strijd door de spierpijnen.
Gezond ouder worden heet dat volgens de dokters.
Het zal dus een rustig binnendagje worden willen of niet.
Gelukkig heb ik voorraad in de diepvries.
De helft van de bevolking is met vakantie zei de groetenman.
Zou kunnen: de helft van mijn kinderen is het land uit.
Ik zou zo graag eens naar zee gaan.
Het heeft een tijdje niet geregend en ze zijn al aan het zagen over te lage grondwaterstand.
Kunnen ze die waterhuishouding dan niet beter beheren?
Als de zon erdoor komt geniet er dan van!
Gisteren statines genomen en vandaag weer buiten strijd door de spierpijnen.
Gezond ouder worden heet dat volgens de dokters.
Het zal dus een rustig binnendagje worden willen of niet.
Gelukkig heb ik voorraad in de diepvries.
De helft van de bevolking is met vakantie zei de groetenman.
Zou kunnen: de helft van mijn kinderen is het land uit.
Ik zou zo graag eens naar zee gaan.
Het heeft een tijdje niet geregend en ze zijn al aan het zagen over te lage grondwaterstand.
Kunnen ze die waterhuishouding dan niet beter beheren?
Als de zon erdoor komt geniet er dan van!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede bijna middag seizoentjes,
Hier helemaal geen zon te zien. En 't is nog koud ook. Lilly heeft gisteren haar kaas buiten opgegeten. Ze was naar buiten gegaan net als ik eraan kwam met mijn bordje.
Nu is ventje om boodschappen, aangezien we maandag ook hebben moeten rijden en het ging gaat hij nu omdat er nu niet veel volk is.
Helena: Maandag heb ik aan de brico ook al plantjes gezien buiten. Vind dat veel te vroeg. De ijsheiligen moeten nog komen.
Margaux moest maandag de nacht doen op spoed. Daar ze ginder stage doet. Ze vond het keitof.
Is wel wennen om wakker te blijven, schreef ze. Denk dat het niet al te druk geweest gaat zijn dan.
Deze middag komt buurvrouw de pelets er nog eens ingieten. Volgende week mag ventje heffen. Overbuurvrouw's hond heeft een spuitje gehad. Kanker. en uitgezaaid. Wilden hem niet laten lijden.
Ik heb met succes de vaatwasser in gang gekregen.Moet vandaag les krijgen in het spoelen aangezien we morgen vis eten. Vandaag een kaasburger. Effe in de pan zonder boter of olie en dat is dan ook al weer gebeurd. Even met een vodje uitvegen.
Lilly is boven gaan maffen en Gimly ligt hier. Sebiets gaat hij wel een snurkconcert geven. Ons Mies kon snurken maar Gimly doet er nog een schepje bovenop.
Fijne dag seizoentjes
Hier helemaal geen zon te zien. En 't is nog koud ook. Lilly heeft gisteren haar kaas buiten opgegeten. Ze was naar buiten gegaan net als ik eraan kwam met mijn bordje.
Nu is ventje om boodschappen, aangezien we maandag ook hebben moeten rijden en het ging gaat hij nu omdat er nu niet veel volk is.
Helena: Maandag heb ik aan de brico ook al plantjes gezien buiten. Vind dat veel te vroeg. De ijsheiligen moeten nog komen.
Margaux moest maandag de nacht doen op spoed. Daar ze ginder stage doet. Ze vond het keitof.
Deze middag komt buurvrouw de pelets er nog eens ingieten. Volgende week mag ventje heffen. Overbuurvrouw's hond heeft een spuitje gehad. Kanker. en uitgezaaid. Wilden hem niet laten lijden.
Ik heb met succes de vaatwasser in gang gekregen.Moet vandaag les krijgen in het spoelen aangezien we morgen vis eten. Vandaag een kaasburger. Effe in de pan zonder boter of olie en dat is dan ook al weer gebeurd. Even met een vodje uitvegen.
Lilly is boven gaan maffen en Gimly ligt hier. Sebiets gaat hij wel een snurkconcert geven. Ons Mies kon snurken maar Gimly doet er nog een schepje bovenop.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aan allen een fijne namiddag
straks is het weeral avond......
Hier is het nog zonnig geworden
tegen de middag, maar frisjes
Allen nog een gezellige avond en tot morgen...
Beterschap en sterkte aan alle zieken...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"