NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie

09 apr 2025, 08:26

Afbeelding
Juist naar de bib gefietst, getelefoneerd en HHtaken beetje gedaan.
Gerust deels in 't zonnetje met boek in de hand en de ogen af en toe dicht :D, goed geslapen.
Wat teveel van het goede gedaan de laatste week, mag niet over de schreve gaan :D
Het is hier zonnig nog niet buiten geweest.
Groetjes
Greetie

Bekske

09 apr 2025, 08:39

Afbeelding

Oma-C

09 apr 2025, 09:19

Afbeelding

Sterkte en welgemeende beterschapswensen
aan al wie het nodig heeft... :?
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Ritavdm

09 apr 2025, 10:31

Hello

't wordt terug een mooie, goeie dag :wink:
Ik kreeg zonet de resultaten van mijn onderzoek van gisteren al binnen en ik kreeg zowaar 8,5 op 10.
Goed hé die minpuntjes zijn er al meer dan 10 jaar maar zijn niet alarmerend; dus we doen verder zoals we bezig zijn.
Oud maar niet Out

corry

09 apr 2025, 10:33

Goedemorgen

Problemen welke ondenkbaar waren en toch werden. Huurwaarborg in discussie bij directeur en bank om deze te ondertekenen.
Zou de sleuteloverhandiging vrijdag doorgaan?
Wil niet op de feiten vooruit lopen, alhoewel maandag installatie Scarlett, de week daarop levering wasmachine en diepvries, 19 april verhuis zijn de feiten.
Zou wat zijn een bejaard vrouwtje dit aan te doen.
Ben nuchter genoeg om te weten voor zulk iets breekt men geen contract. LOS HET OP !
Nog een fijne dag ik ga op de korte draai.
Corry
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

corry

09 apr 2025, 10:35

Goed bezig Rietjes, geniet maar van alles wat je blij maakt.

jadi

09 apr 2025, 11:04

Afbeelding
Zonnige morgen iedereen, net de telefoon dicht genepen. Onze dochter belde en één van haar zovele vriendinnen was net aangekomen ..
En nu vlug even hier komen , voor ik in actie schiet
Gisteren een fijne dag gehad met schoolvriendinnen van 50j geleden. . We noemen dit een KLAZ VERGADERING . . afkorting van Klagen-Lachen-Aandacht-Zagen De batterijen zijn dus weer voor een tijd opgeladen.. tot de volgende. Af en toe komen we met ons groepje samen, en om de x jaren is er een reünie ..
Rietjes inderdaad niet veel thuis is minder rap vuil. En er zal langer HH zijn dan dat wij er zijn ..
Markthoeve ken je dat in B;ksch.t. ?
Het jongste jongentje 8j is onder de tractor terecht gekomen.. Wat een verdriet voor die ouders. .
Corry ja die telefoons hé .. het is erg de laatste tijd ..Gelukkig staat er bij mij mogelijks fraude ..En mails ook van cm- watergroep noem maar op ..Maar ik doe die nooit open . Ik ga rechstreeks naar de site gaan zien. Het komt goed, problemen zijn om opgelost te worden .. Man waarom maken men daar altijd zo'n poeha van ..
Ivette fijn u te lezen, tja dat wandelen is niet plezant als je het alleen moet doen .. Gelukkig is voor uw gemak de leesbril wat zwaarder , zo gaat je gemakkelijker lezen . .en zo sterk je niet moeten concentreren dat je er hoofdpijn van krijgt
Beetje laat maar daarom niet minder gemeend . DIKKE PROFICIAT MET DE VERJAARDAG VAN JE DOCHTER . EN NOG HEEL VEEL GEZONDE JAREN. (mooie oorringen van Christa)
Greetie is dat ook al vier jaar , mis je de geitjes niet ? ? .. Ik in oktober zal het 5j zijn ..
Dag Bekske
Oma-C genoten van je wandeling gisteren .. wij ook het was echt wel zalig buiten hé
Krakje blij te lezen dat de pijn wat minder is, elke dag wat beter. Genoten van het Paasfeest in Okra meer moet dat niet zijn om je dag goed te maken
Zo ik ben tot het einde gescrold. Er rest me alleen nog aan allen die ik ongewild vergeet een fijne woensdag te wensen
toedeloe
menu: biefstuk met prinsesbonen en een patatje

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

corry

09 apr 2025, 12:22

Inderdaad Ivette ziet er stralend uit, één iemand welke de dag neemt zoals hij komt.
Telefoon van de bank, onwetendheid ligt aan de bron, zo simpel kan het zijn, een formulier in Brussel aanvragen ik morgen tekenen en de klus is geklaard.
Oef
ikke

jadi

09 apr 2025, 18:03

Afbeelding
corry schreef:
09 apr 2025, 12:22

Telefoon van de bank, onwetendheid ligt aan de bron, zo simpel kan het zijn, een formulier in Brussel aanvragen ik morgen tekenen en de klus is geklaard.
Oef
ikke

meme-rietje

09 apr 2025, 18:11

corry schreef:
09 apr 2025, 10:35
Goed bezig Rietjes, geniet maar van alles wat je blij maakt.
vind ik ook, profiteer maar
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm

09 apr 2025, 18:53

't was winderig vandaag
buiten en in mijn hoofd
't zijn zo van die dagen
maar 't komt allemaal goed hoor

Bij Corry komt het gelukkig maar ook goed.
Extra zorgen of beslommeringen zijn er nu niet nodig hé.

Jadi, natuurlijk ken in de Markth..... in B...te.
Had al gezien dat ze uitzonderlijk gesloten waren maar had geen weet naar de reden.
Erg hé.
W die dagelijks naar de rouwberichten van de regio kijkt had net gezegd "er staat een jongentje van 8 bij de overlijdens, erg hé" en nu lees ik dit.

Ivette, had je nu maar in Ieper gewoond 'k zou je dagelijks komen uithalen voor een gezondheidswandelingetje. Je moet blijven buiten komen zolang het kan, vitamine D opdoen en mensen ontmoeten.
Oud maar niet Out

greetie

10 apr 2025, 07:08

Afbeelding
Een wandelingetje gedaan met rechts buurtje, die dit weekend met de mug naar kliniek moest met hartproblemen.
Daarna nog een beetje koers gezien, zo'n valpartij terug.
CORRY oef komt in orde👍
Het is nog grijs en zal zo blijven denk ik.
Greetie

Oma-C

10 apr 2025, 09:18

Afbeelding

Goede donderdagmorgen allemaal, :wink:
't Is wachten op de zon vandaag....
Sterkte en beterschapswensen aan al de zieken.... :?
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Bekske

10 apr 2025, 09:31

Afbeelding

jadi

10 apr 2025, 10:18

Afbeelding
Donderdag vandaag en dat voor gans de dag . . Geen zon , maar wat niet is kan nog komen .. Zou je geloven dat ik een pull kan verdragen .. Er heel weinig wind, en "poer" droog . .
Ik zie groene schakeringen velden , maar nog geen koeien .. Alleen Lorenzo met zijn kippen flaneren in hun weide . .
Het is zo stil buiten .
Genoeg gemijmerd, wat staat er op het programma vandaag . . Om te beginnen de broodnodige boodschappen .. en wat HH ..
Het boodschappenlijstje ligt klaar
Rietjes kleine Seppe wordt in intieme familiekring begraven .. Je mag op zo'n toestanden niet doordenken . Dat breekt een mens
Greetie naar het schijnt volgens de weerman/vrouw blijft de bewolking lang hangen , maar na de middag zouden we toch zon krijgen.
Oma-C inderdaad wachten tot Laura haar deurtje open doet
En voor zaterdag geven ze dan weer 20°C uit .. Maar eerst zien en dan geloven
Bekske ook voor u een fijne donderdag hoor .. och die hondjes ♥
Ik wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: dat wordt een eigen samengesteld koude bowl . . njam njam van bij de traiteur