welkom in een knus hoekje 6
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ben juist thuis en geen denderend nieuws gekregen .Zal er door die stomme val met fietser een pols en de voet komen niet meer in orde teveel schade eraan .Dus voorzichtig stappen .Oppassen als ik een stoep moet afstappen .Ook zo weinig mogelijk trappen doen en zovoort .Zal maanden revalidatie moeten hebben en hopen dat het nog een beetje beter zal gaan .En de zware pijnen die er bij gekomen zijn .Is niet mee te lachen dus ik weet nu genoeg en moet het even laten bezinken om het te verwerken .Maar ja onkruid vergaat niet dus trachten te genieten hoe zwaar en lastig het ook is .Nu met mijn meisjes hier even bezig zijn want ja ze hebben even alleen geweest .en vragen nu aandacht zij geven me steun om me op de been te houden geniet om het even hoe groetje
-

gisteren de afrekening van elektriek en aardgas .Was wel even schrikken .Had het tegen mijne kinesist gezegd en die zei ook dat hij geschrokken was van zijn rekening ..Zoals hij zei bij vele zal de buikriem dicht gesnoerd worden tot als ze geld krijgen loon,pensioen enz.het leven word duurder want je schrik aan de kassa van winkel je hoeft niet de luxe kopen gewoon simpel en toch is het duur.afijn ja het is voor iedereen zo geniet van jullie dag groetje
-

deze voormiddag tot iets na de middag word het hier druk eerst de honden die hun pluimen gaan verliezen .De hondenkapster komt hen op hun paasbest te zetten .En daarna is het mijn beurt iets na de middag kapster kon verleden week niet komen dus nu .Dan zijn we alle mooi om paasweekend te starten .Afijn ja pasen zegt me niks dat is zo altijd geweest paaseieren rapen liet ik gewoon de anderen doen .En ze moesten me er niks van geven ik begrijp niet goed waarom iedereen zo druk doet met feestdagen .Maar ja iedereen doet wat hij graag doet .Voor mij zijn het gewone dagen en die vliegen voorbij voordat je weet is er een week voorbij .Dus zegt ik geniet jullie maar van dat feestgedoe groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Voor allen een fijne Paaszaterdag
met een zonnige groet van hieruit...
Voor mij zijn het ook dagen zoals elke dag...
geen drukte en geen eieren
Sterkte en moed aan de zieken....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
paaszaterdag hier niet veel te zien en te horen,
mag van kini niet of weinig op pc zitten,
slecht voor de arm en pols, dus is het luisteren,
voel dit zelf ook heb dan pijn, dus nog veel geduld hebben,
grtjs van krakje,

mag van kini niet of weinig op pc zitten,
slecht voor de arm en pols, dus is het luisteren,
voel dit zelf ook heb dan pijn, dus nog veel geduld hebben,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

heb nog niet genoeg zorgen over mij nu ook zorgen van een viervoeter.Gisteren het een en ander ontdek als ze gedaan was had gevraagd om haar haar kort te maken .Om haar huidprobleem te verzorgen maar nu is er nog enkele dingen bijgekomen .Had donderdag op hare kop al iets ontdekt en dat heb ik verzorgd maar nu ziet ik hoe groot het is alsook beide voorpoten waar zo iets staat en onderhuids voel je op een paar plaatsen ook iets .Dus dinsdag morgen mail sturen naar dierenarts om te komen .Dan is dat op 5 weken dat ze voor de derde keer moet komen.De twee keren dat ze gekomen is was snel opgelost nu afwachten wat dit ga zijn .Ja een mens krijgt van alles als ze ouder worden maar een dier ook .Gisteren avond kreeg ik al een opmerking als we een blokje rond gingen van iemand uit de buurt .Ja op hare kop ziet je dat nu duidelijk de buurman heeft tegen die persoon gezegd .We gaan er dinsdag mee naar de dierenarts zij vond dat naar een wachtpost van dieren arts moest gaan .De buurman zegde tegen deze persoon als jij het betaalt en deze persoon zweeg .Ik blijf aan verzorgen en hopelijk weet ik dinsdag meer dan pas zal ik misschien meer gerust zijn .Ziezo geniet jullie van pasen groetje
-

Een zonnige paasgroet van hieruit
en een fijne Paasdag aan allen
Sterkte en moed aan de zieken....
Nu dit er weer bij Bekske, ja dieren krijgen
ook kwalen met ouder worden
ik hoop dat het beestje niet moet afzien
Veel sterkte en laat mensen maar zeggen....
ze weten het altijd beter...
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag paasbrunch gaan eten bij mijn dochter,
alles was lekker goed mijn best gedaan,
hoop dat jullie ook van een fijne Pasen hebt genoten ,
en geniet van de eitjes die je gevonden of gekregen hebt,
grtjs van krakje,
bekske vind het erg als een diertje mankeert, ze kunnen het zelf niet zeggen,
hoop dat het niet te erg wordt, en weer beteren zal,

alles was lekker goed mijn best gedaan,
hoop dat jullie ook van een fijne Pasen hebt genoten ,
en geniet van de eitjes die je gevonden of gekregen hebt,
grtjs van krakje,
bekske vind het erg als een diertje mankeert, ze kunnen het zelf niet zeggen,
hoop dat het niet te erg wordt, en weer beteren zal,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

deze week een feestdag en volgende week zal het waarschijnliujk een heel lang weekend zijn .Op vele plaatsen waar ze werken zullen ze niet een dag werken dan weekend .Dus verondstel ik dat het voor vele een heel lang weekend gaat zijn .Afijn ja de maand is alweer goed gevorderd .Maar mijn kinisist werk vandaag kom nu na de vroege middag.Dat zullen er weinigen doen denk ik op een feestdag werken.En morgen zorgen dat de dierenarts op de hoogte is van eentje .De twee andere benaderen ze voorzichtig tegenover een week geleden .Die zullen het wel aanvoelen dat eentje niet zo goed is .Vooral ik ze verzorg komt er eentje meekijken met water in de ogen .Ook draag deze af en toe snoepje naar haar mooi om te zien .Ze gaat mee buiten wel trager en de anderen en wij passen ons eraan .Nu liggen er twee samen in een mand naast de andere en houden haar in oog .Daaraan zie ik hoe ze voor elkaar zorgen in feite .Heb geluk met en dat ze zo mooi overeenkomen .Zo ik wens iedereen een fijne week toe en geniet ervan groetje
-

Goedemorgen, een fijne Paasmaandag allemaal
Hier heeft het geregend vannacht, er liggen grote plassen
op de daken van de garages hier achter mij....
Maar het was voorspeld dat het buiig kon zijn....
Nu probeert het zonnetje wel maar het lukt nog niet.
een gezellige 2e Paasdag, tot later...
en sterkte aan wie zich niet lekker voelt
-

het is een rare week met die feestdag maar volgende week terug zo een rare week .groetje
nu wachten op iemand die komt om de voordeur na te zien want ze sluit moeilijk en moet die deur iedere dag gebruiken dus afwachten .Verder geen nieuws de dierenarts komt woensdag zien naar een viervoeter .dan nog regelmatig kinesist vrijdag de huisarts .hier schijnt de zon voor moment toch .Zo dit posten want de deurbel kan iedere moment gaan groetje geniet om het even hoe
-

Goede dinsdagmorgen Bekske
Ik wacht nog op de zon, en gisteren geen regen gezien
Voor allen een fijne dag en maak er het beste van
En ja deuren moet je kunnen sluiten.... daar dienen
ze voor, succes ermee...
Sterkte en moed aan wie zich niet goed voelt....