welkom in een knus hoekje 6
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iets na de middag komt de dierenarts voor een viervoeter .Dan hopen dat de uitslag ga meevallen afwachten en duimen en hopen dat het meevalt .Ze is niet zoals anders maar ze eet alsook gaat ze toch dagelijks een blokje mee om .Maar ligt nu meer in een mand ze heeft keuze genoeg waar ze gaat liggen .Er zijn 4 manden waar ze kan uitkiezen .De grote schrikkenpiet heeft een huisje en een mand onder bed .Ook ligt er een kleine tapijt onder het bed waar de andere veel gaat liggen.In de keuken staat nog een grote bench die open is waar ze in en uit kan lopen .Dus keuze genoeg .Buiten op terras staat een hondenhok met een mand erin .Maar de viervoeters gebruiken het niet .De poezen die hier rondlopen liggen er veel in .Daar zorg ik voor dat altijd proper water staat .En als de viervoeters tegen de avond niet alles opgeeten hebben zet ik het buiten want een 2 poezen slapen het snachts in het hok .Tegen de morgen is die bak leeg en proper gemaakt .ZO HEBBEN DIE DIEREN OOK IETS TE ETEN .Soms hou ik wel iets bij als ik zie dat het teveel is voor de drie hier .Eentje een mooie poes is een vriend van een viervoeter van mij .De andere poezen jaagt ze weg maar met die speelt ze .Lopen achter mekaar enz dat ziet je dat ze mekaar gerust laten en spelen .Zo nu mijn ontbijt en verder zie we wel wat de dag met zich meebrengt groetje geniet
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
blij dat de paasdagen voorbij zijn, waren drukke dagen,
gisteren naar huisart bloed laten prikken, daarna kini,
dan ziekenhuis voor arm in gipskamer,
platen laten nemen en draagdoek mag ik aflaten
maar mag niks forceren en blijven kini gaan,
en tegen avond nog iemand op bezoek dus laat bij slapen gaan,
vandaag een rustige dag gehad, is kouder geworden of is dit bij mij alleen?
grtjs van krakje,
bekske hoop dat je viervoeter beter word en kunnen helpen,
hier worden ook de dieren die buiten wonen eten gegeven en drinken,

gisteren naar huisart bloed laten prikken, daarna kini,
dan ziekenhuis voor arm in gipskamer,
platen laten nemen en draagdoek mag ik aflaten
maar mag niks forceren en blijven kini gaan,
en tegen avond nog iemand op bezoek dus laat bij slapen gaan,
vandaag een rustige dag gehad, is kouder geworden of is dit bij mij alleen?
grtjs van krakje,
bekske hoop dat je viervoeter beter word en kunnen helpen,
hier worden ook de dieren die buiten wonen eten gegeven en drinken,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

gisteren de dierenarts geweest en een operatie is gepland voor 7 mei .Word een zware maand want de afrekening van elektriek en gas geweest .Dan een rekening van boodschappenhulp dat veel duurder is .Dan de rekening van water dat nog moet komen .binnen 14 dagen is er de rekening van de maandelijkse van elektriek en gas .Dus even de buikriem toetrekken bij manier van zeggen .Maar ja hier in de buurt zijn er vele geschrokken van de rekening elektriek en gas.Maar als je boodschappen ga doen schrik je dat alles zo duur is geworden maar dat is voor iedereen zo .Hopelijk komt het met de viervoeter goed vooral voor in slaap te doen heb ik een beetje schrik het is al een oudere hond .Zullen nog spannende weken worden .Die dat met ons buiten ga blokje rond die had vochtige ogen die vocht tegen tranen heb ik gezien .Hij is ook zo begaan met de honden hier .Straks eens zien welke uitgave dat ik nog moet doen .Want de hondentrimmer moet ook nog betaalt worden die is zaterdag geweest .Ook mijn kapster is zaterdag geweest .geniet van jullie dag groetje
-

slaaploze nachten niet alleen van de pijn .Maar ook wat sommige mensen durven zeggen als we met de viervoeters buiten .Vooral die een operatie nodig heeft ja ik kan het niet verbergen van wat ze nu heeft .Kan moeilijk een muts tot tegen haar ogen opzetten om het te verbergen ..JA IK ZO HET ME NIET ZO MOGEN AANTREKKEN MAAR JA OOK MAAK IK ME ZORGEN OVER DIE OPERATIE ..Kortom nog veel geduld en als het dan voorbij is zal het een opluchting zijn .Ze wil mee buiten maar op haar tempo nu tegenover vroeger dus passen we ons aan .Het is mooi hoe mijn kleinste regelmatig iets ga dragen bij die als ze in haar mand ligt .Voorzichtig zijn ze nu wel ook als ze gaan eten letten ze op dat ze genoeg plaats laten voor haar .De andere ga dan mee buiten als buiten ga om op haar te letten kortom ze word goed bewaak en verzorgd door de twee andere .Maar gisteren zei de buur nog je ziet dat dat de kleinste stiller is en bezorgd .Ja ze zijn al zo lang bij mekaar .afijn ja ik ga me bezig met huishoudelijk werk want de huisarts komt vandaag weer .Dat is in de late namiddag wel gisteren als het muggen pis van regen was toch blokje rond geweest met hen .En daarna zijn ze dicht bij de kachel gaan liggen en waren niet zo nat in feite en goed opgedroogd .Heeft hier gisteren de hele dag regen geweest .Dus de regenton is weer gevuld dan kan ik straks daar water van pakken voor de vloer proper te maken .Zo ik wens iedereen een fijne dag toe groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen Bekske
Nog even en het is weer weekend
en we krijgen weer eventjes zonnig weer
is beloofd door de weervrouw
Sterkte en beterschap aan al wie het nodig heeft....
Hopelijk kan jouw hondje na de ingreep
genezen en komt alles weer goed...mijn kaarsje brandt!!
Nog even en het is weer weekend
en we krijgen weer eventjes zonnig weer
is beloofd door de weervrouw
Sterkte en beterschap aan al wie het nodig heeft....
Hopelijk kan jouw hondje na de ingreep
genezen en komt alles weer goed...mijn kaarsje brandt!!
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gisteren drukke dag gehad; kini geweest en naar de kapster
haartje beetje bijgeknipt niet kort laten doen, laat beetje groeien,
vandaag ook al weg geweest, straks nog iemand gaan bezoeken in rusthuis,
zo gaan de dagen gewoon verder en weer eens bijna weekend,
grtjs van krakje,
bekske hoop dat die operatie zal lukken ook al is hij oud,
en van de mensen niks aantrekken die weten niet wat liefde is voor een dier,
en ja hier komen ook de rekeningen zomaar toe,
ze denken dat de mensen veel geld hebben en alles slaagt maar op behalve je pensioen,
maar denk soms we wonen droog, hebben wat eten en medicijnen en zitten warm,
op reis gaan doe ik niet, dus opletten wat we kopen is de boodschap,

haartje beetje bijgeknipt niet kort laten doen, laat beetje groeien,
vandaag ook al weg geweest, straks nog iemand gaan bezoeken in rusthuis,
zo gaan de dagen gewoon verder en weer eens bijna weekend,
grtjs van krakje,
bekske hoop dat die operatie zal lukken ook al is hij oud,
en van de mensen niks aantrekken die weten niet wat liefde is voor een dier,
en ja hier komen ook de rekeningen zomaar toe,
ze denken dat de mensen veel geld hebben en alles slaagt maar op behalve je pensioen,
maar denk soms we wonen droog, hebben wat eten en medicijnen en zitten warm,
op reis gaan doe ik niet, dus opletten wat we kopen is de boodschap,

-

half slapend ben ik nog door dat ik me zorgen maak om enkele dingen en er is geen uitknop aan om het af te zetten .Niet alleen om de hond maar nog andere dingen afijn ja het zijn mijn zorgen.Straks wassen want er moet matjes van de honden gewassen worden .Ook een witte was zo er moeten gedraaid worden .Alsook me bezig houden met rekenwerk van de maand dat ga starten .Wat er moet betaalt worden enz .dat is iets dat ik maandelijks doe .Want alles word maar duurder .Maar dat is voor iedereen dat het duurder word .Volgende week zullen er weinig werken die week .Want dinsdag staking ,dan donderdag 1 mei en vrijdag op vele plaatsen de brug dat ze maken .Begrijp niet waarom ze staken tegen iets dat nog niet vast staat afijn ja het is zo .geniet om het even hoe groetje
-

heb nog geen zorgen genoeg nu gisteren het wasmachine dat zijn geest heeft gegeven .Maar ja het is zo maar het zal pas een nieuwe machine zijn als de operatie van de hond gedaan is .Want dan weet ik wat dat kost alsook komt er nog een rekening van het water .GAstraks al eens op pc kijken naar wasmachines maar alles is gewassen dus kan het even wachten .Maar een wasmachine heb je nodig wel ..SPIJTIG DAT ALLES NU ZO OP EEN HOOP KOMT EN GEEN MAAND LATER ..Maar zo zal iedereen wel eens zorgen hebben zeker dat denk ik toch .En is mijn probleem wel nu de was ophangen dat gisteren avond gedaan is .Het heeft uren geduurd voordat het gewassen was .Eerst niet spoelen door verschillende keren de proberen lukte het en dan het programma droogzwieren .Was op een lagere toerental dat het nog wilde zwieren en als je juist op laatste was stopte het ging niet meer .Dan een gesukkel voor de deur open te doen wat ook geluk is .Had het wel gedacht dat er iets was want de startknop deed ook raar .Hopelijk is dat het laatste van mijn zorgen nu .Nu mij nog aan kleden om de dag te beginnen en dan de was ophangen .Zal nu wel goed buiten kunnen drogen zeker .zo geniet van jullie zondag hopelijk met geen zorgen als hier groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen Bekske,
Een mooie blauwe hemel en een stralende zon
wat kunnen we meer wensen?
Maak er een fijne dag van...
nadat alles zo op een hoop is gekomen, Sterkte!
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
buiten heerlijk weertje, blij dat het een beetje minder pijn heb,
gisteren bijna niet te doen, toch maar iets ingenomen,
oefenen en rusten is tegenwoordig mijn dag taak,
meer kan ik nog niets doen, al kriebels het weleens,
iets beginnen en dan laten liggen is ook te zot,
als je kunt met dit weertje ga wandelen en geniet van de natuur,
grtjs van krakje,
bekske je wasmachine kapot en dat is iets wat je echt niet kan missen,
en gewoonlijk komt alles op een hoop en weet je soms niet wat eerst te kopen,

gisteren bijna niet te doen, toch maar iets ingenomen,
oefenen en rusten is tegenwoordig mijn dag taak,
meer kan ik nog niets doen, al kriebels het weleens,
iets beginnen en dan laten liggen is ook te zot,
als je kunt met dit weertje ga wandelen en geniet van de natuur,
grtjs van krakje,
bekske je wasmachine kapot en dat is iets wat je echt niet kan missen,
en gewoonlijk komt alles op een hoop en weet je soms niet wat eerst te kopen,

-

deze week weer een rare week morgen weer staking en donderdag een feestdag .Veel zal er niet gewerkt worden want op vele plaatsen maken ze een brug .Geniet om het even hoe van jullie week want de maand loopt op zijn laatste beentjes groetje
nu nog een mail sturen om de hulp stop te zetten .Heb al drie weken men plan moeten trekken en ook door de vele uitgave ns .Moet nu nog op zoek om de kranen aanwasmachine te veranderen .Er zijn twee kranen eentje waar de wasmachine aan gesloten is en een dan nog eentje om niet altijd de darm van wasmachine af te koppelen .Maar die ene kraan druppelt nu en die van wasmachine werk ook ondanks het niet open is de kraan .En dan verwacht ik nog rekeningen deze maand hopelijk heb ik niks meer dat kapot gaat alhoewel nog voor iets vreest want dat toestel is ook al heel oud .Nu komt alles op een hoop maar ja dat zijn zorgen .ik denk dat er vele hier in men buurt geschrokken zijn van hun rekening elektriek en gas ..En het water is ook duurder geworden afijn ja het word voor iedereen duurder zo ik ga ontbijten en verder zie ik wel wa de dag met zich mee brengt kinesist ook vandaag nog groetje