welkom in een knus hoekje 6
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag eventjes geprobeerd om te strijken,
had dit maar niet gedaan, daarna veel pijn,
dus weer een lesje op te onthouden om niet te vroeg beginnen,
hier is het veel frisser als vorige week,
ik mis die zon, deed zo goed aan mijn spieren ,
geniet van de avond binnen buiten niet te doen,
grtjs van krakje,
bekske kan je wel verstaan dat je in spanning zit,
duim voor jullie dat alles zal lukken,

had dit maar niet gedaan, daarna veel pijn,
dus weer een lesje op te onthouden om niet te vroeg beginnen,
hier is het veel frisser als vorige week,
ik mis die zon, deed zo goed aan mijn spieren ,
geniet van de avond binnen buiten niet te doen,
grtjs van krakje,
bekske kan je wel verstaan dat je in spanning zit,
duim voor jullie dat alles zal lukken,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

morgen ben ik er niet word een spannende dag operatie van een viervoeter hond .zo dat weten jullie een leuke dag voor jullie groetje
nu verwacht ik een bestelling en daarna zie ik wel wat ik verder nog kan doen .Zo de venster aan straatkant moeten proper maken .Er ligt veel stof enz op ja ik woon niet zo ver van straat en hier is veel verkeer .Doordat ze een straat voor gewoon verkeer afgesloten hebben .Afijn ja als je u nummerplaat niet doorgegeven heb en je rijd er door heb je een boete.En smorgens en avonds is het hier nu enorm druk .Geniet van jullie dag dat ga ik ook proberen groetje
-
drukke dag, eerst naar huisarts, dan kini, later buurvrouw,
alles oke bij arts, kini oefeningen bijdoen,
buurvrouwbeetje gaan uitleggen van gisteren,
daar we met 4 vriendinnen een ander vriendin
zijn gaan bezoeken in het rusthuis,
en zo is de week ook weer over de helft,
groetjes van Krakje,
bekske duim dat de operatie zal slagen,
en nog veel kunt genieten van je hondjes,

alles oke bij arts, kini oefeningen bijdoen,
buurvrouwbeetje gaan uitleggen van gisteren,
daar we met 4 vriendinnen een ander vriendin
zijn gaan bezoeken in het rusthuis,
en zo is de week ook weer over de helft,
groetjes van Krakje,
bekske duim dat de operatie zal slagen,
en nog veel kunt genieten van je hondjes,

-

bedank voor jullie steun groetje clive ook voor u sterkte vandaag met de uitslag van matice.Nu nog tot volgende week wachten op een uitslag dat nu nog onderzocht moet worden .Nu draag ze een lampenkap dat zeg ik ertegen .Ze kan niet drinken of eten daarmee .Dus een geluk dat ik een spuit liggen heb om haar drinken te geven .ze lik terwijl ik voorzichtig spuit .Eten ja uit een lepeltje .Leg wel even op de onderkant van de lampenkap iets voor als we smossen .Gisteren avond laat wilde ze mee buiten met de twee anderen .Ja ik heb een hondenbuggy wel dat niet gebruik word door hen .Maar ik gebruik het als steun dus juffertje in de buggy .en ze had een chauffeur ik dus om haar te vervoeren .En ze genoot ervan en de anderen bleven nu dicht bij de buggy lopen .Nu liggen op een tapijt te kijken naar haar zij ligt in een mand nu .De twee slagen er geen oog vanaf .Nu verder doen want er komt iemand om een paar kranen te vervangen en in de namiddag kinesist .Vanavond dan nog buiten met hen .Zo geniet van jullie dag groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen,
Fijn te lezen Bekske dat je hondje terug thuis is
en dat ze het goed doet, natuurlijk is het allemaal
niet zo simpel de eerste tijd, en die kraag is
omdat ze anders aan de wond gaat likken
en dat zou ontstekingen kunnen geven...
Veel moed voor de verzorging en het eten geven
Ik duim dat ze er snel terug bovenop is en dat de uitslag goed is!
Fijne dag verder, mijn kaars brandt...
ook voor krakje sterkte en moed, en geduld....
Fijn te lezen Bekske dat je hondje terug thuis is
en dat ze het goed doet, natuurlijk is het allemaal
niet zo simpel de eerste tijd, en die kraag is
omdat ze anders aan de wond gaat likken
en dat zou ontstekingen kunnen geven...
Veel moed voor de verzorging en het eten geven
Ik duim dat ze er snel terug bovenop is en dat de uitslag goed is!
Fijne dag verder, mijn kaars brandt...
ook voor krakje sterkte en moed, en geduld....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

.geniet van jullie dag iedereen groetje een beetje meer werk nu met de verzorging van viervoeter .Want ik moet nu zorgen dat ze regelmatig drink zelf kan ze het voorlopig niet met die lampenkap aan MAAR MET EEN SPUIT LIK ZE WATER OP IK SPUIT VOORZICHTIG IN HARE MOND .Ook haar eten op een lepeltje om haar te laten eten .En vooral zorgen dat ze rustig blijf en veel rust .Maar dat doe ik met enorm veel plezier nu voor haar .Ze geeft me ook zoveel liefde ,steun,knuffels .Ook zorgen voor de twee anderen die vragen nu ook iets meeraandacht .Maar heb er zoveel steun enz aan zelfs mijn gevleugelde hier die zorgen ook goed voor hun ochtend en avondconcert .Wat staat er vandaag op programma enkele huishoudwerkjes en ook in de late namiddag bezoek van de huisarts .ZODAT WAS HET WEER GROETJE
-
hoeveel mensen zouden hier opzitten die geen pijn hebben,
denk niet veel, aan je zelve ken je de halve wereld,
toch vandaag rollade mogen gaan halen bij de apotheek,
dat is hier een zorgcentrum waar je materialen kunt vragen ze werken met de ziekenkas,
en ook mijn parkeerkaart is na 8 maanden thuis gekomen,
zal meer met de rollade moeten gaan daar ik niet zo vast meer op de benen sta,
zal wel wennen zijn, soms voel ik me nog jong daarvoor, ( 83 j.)
wens en hoop dat jullie nog goed de been zult zijn, grtjs van krakje,,
wel bekske je hondje zal wel beteren, je hebt er nu wel werk mee
maar voor de liefde van een dier doe je dat graag,

denk niet veel, aan je zelve ken je de halve wereld,
toch vandaag rollade mogen gaan halen bij de apotheek,
dat is hier een zorgcentrum waar je materialen kunt vragen ze werken met de ziekenkas,
en ook mijn parkeerkaart is na 8 maanden thuis gekomen,
zal meer met de rollade moeten gaan daar ik niet zo vast meer op de benen sta,
zal wel wennen zijn, soms voel ik me nog jong daarvoor, ( 83 j.)
wens en hoop dat jullie nog goed de been zult zijn, grtjs van krakje,,
wel bekske je hondje zal wel beteren, je hebt er nu wel werk mee
maar voor de liefde van een dier doe je dat graag,

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

we zijn er weer met een zware nacht achter de rug .Meer voor mij wel ook de viervoeter even laten drinken ..Daarna wilde de kleinste buiten gaan .Dus die dan even buiten gelaten .Want die gaat in de dag niet in de tuin .PAS als het donker is durf ze in de tuin gaan dan leef ze haar uit .In de dag is het is juist tot de achterdeur verder niet .Als er iemand komt zit ze onder bed of haar huisje .Die heeft zo een grote angst .Buiten als er op een stoep iets staat zo ze in midden van straat gaan .Die heeft een zware rugzakje te dragen .Aan muij is ze lief ook aan de buur die met haar buiten ga .Als ik ze op de arm heb en er komt iemand in huis beeft ze enorm in mijne arm .Maar ja ze heeft nu een goede thuis denk ik .De andere die heeft ook angst die blaft enorm als er iemand binnenkomt .Die gaat van iedereen lopen en blaft enorm om de mensen op afstand te houden .de drie doen aan niemand kwaad zoals bijten zit niet in hen .Maar die ene heeft een minder zware rugzak als de kleinste .Die nu geopereerd is die is allemansvriend .Afijn ja ik heb ze in huis genomen om hen een goede thuis te geven.Juist als de gevleugelde .EENTJE KOMT NOG VAN MEN VADER DIE IS VAN 1992 NORMAAL WORD DAT 15 JAAR VOLGENS DE DIERENARTS .De andere heb ik ook een thuis gegeven .Vind het spijtig dat sommige mensen niet beseffen wat ze de dieren aandoen .Die dat een mindere rugzak heeft dat is eentje waar ik al veel steun van gehad heb ..Die voelt duidelijk als ik me niet goed voel dan blijft ze dicht bij mij .En zo kan ik er nog meer over zeggen .Maar nu is het tijd voor mijn ontbijt te eten daarna nog enkele werkjes .Was iets later opgestaan dus zeg ik nog tracgt te genieten om het even hoe groetje
-

iedereen zal nu aan genieten zijn van dit weer ik moet binnen blijven .Wil ik geen migraine aanval krijgen alsook ademnood .Was donderdag vergeten dat een viervoeter verjaarde gisteren haar in de watten gelegd bij manier van spreken .Gisteren heb ik genoten hoe men viervoeters mee naar tv keken .Er waren allerlei dieren te zien mooi om hun snuitjes te zien trekken .Maar eenmaal gedaan gingen ze rusten een dutje doen .Nu deze maand nog een jarige viervoeter en dan pas in november nog eentje .Straks de vogelS hun water verversen en hun badje dat is iedere dag zo .En zien naar hun eten of het moet bijgevuld worden .Ook krijgen ze een beetje sla dat is twee keer per week waar ze verzot op zijn .Zijn de enigen die hier sla eten .Ik eet geen sla of koude schotel iedere dag warm eten om het even welk weer .Wel gewone kost en moet met allerlei dingen rekening houden voor mijn eten .Maar ja het is nu zo .Als ik de drie hun vlees klaarmaken is het mooi om te zien hoe ze naast mekaar zitten te wachten op hun eten .Ze krijgen iedere dag iets anders van vlees nu straks zullen weer goed kunnen smullen want wat ik nu ga klaarmaken is iets dat ze enorm graag eten .Verder doe ik vandaag iets niks dan maar eten klaarmaken geniet van jullie dag groetje
-

Goede namiddag allen,
Bij kleine bezigheidjes naar de koers gekeken
Renners rijden door een mooie streek
van Albanië op weg naar Italië
Een gezellige dag verder en tot morgen....
Sterkte aan wie het kan gebruiken
krakje nog een fijne moederdag verder vandaag
-

iedereen is nu tevreden met dit weer .Maar misschien ben ik nu een spelbreker maar we hebben ook regen nodig daarom niet in de dag .Waarom omdat we binnenkort dieper in onze geldbeugel moeten tasten .Voor aardappelen,groenten enz ,want die groeien niet zonder water .Waarschijnlijk door dit weer dat er ook minder groenten en aardappelen zullen zijn .En dan zullen we moeten meer moeten betalen .De zon hebben we ook wel nodig maar water ook om alles te laten groeien .Maar daar staan weinige bij stil zeg maar nu spelbreker maar als we binnenkort meer moeten betalen ga het ook een geklaag zijn .Dit weer zo vroeg is niet normaal voor mijn part mag het met de avond en nacht regenen .En in de dag gewone temperaturen .Hopelijk krijgen we in juli en augustus mooi weer maar op tijd en stond zo het eens mogen regenen .Want zonder regen zal er weinig groeien .GEniet maar dit mooie weer groetje
-
Dag Bekske, goedemorgen,
Ja je hebt gelijk, we gaan nog schreeuwen
om water als het zo doorgaat...
Maar we kunnen er niks aan veranderen...
Alles goed met de geopereerde hond.?
Ik wens je veel moed en sterkte, ook voor jezelf!
Ja je hebt gelijk, we gaan nog schreeuwen
om water als het zo doorgaat...
Maar we kunnen er niks aan veranderen...
Alles goed met de geopereerde hond.?
Ik wens je veel moed en sterkte, ook voor jezelf!