NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, raar weertje hier en echt niet warm . Maat we wonen nu eenmaal dan ook in een "trekgat" Doodlopend straatje dat eindigt in weiden en akkerlanden . En dit alles wordt begrenst door een kerkwegel.
Waar menig kinderen gebruik van maken om naar school te komen, en omgekeerd . .
Ik zie in de verte de koetjes liggend in het gras . . De boter zal weer super lekker zijn , koetjes die buiten grazen dat maakt een groot verschil. . In mei zijn het niet alleen vogels die een ei leggen .
Om Kaban het paard te zien , heb ik nog een fijn streepje van één meter . De bomen staan nu allemaal in hun volle glorie . .Af en toe zie ik een kippetje voorbij trappelen . .
Nu zie ik dat de bomen lichtjes wiegen . Maar mijn windmolentje is stil .. Grauwe grijze lucht blijkbaar gaan we daarmee moeten doen vandaag. . Maar het is nog vroeg hé , alles kan nog . .
Rietjes ik heb wel uw pbeetje kunnen lezen, maar dat antwoorden verdwijnt in de lucht . . Verder wil ik hier niet over uitwijden .
Oma-c zoals je zegt alles zal duurder worden . En nu zeggen ze op de radio dat de Belgen voor de helft rijker zijn geworden dan de andere helft .Wat gaan ze ons nog wijsmaken ..
Krakje moeilijk te begrijpen, als iedereen ons aanraad 1 1,5l te drinken per dag , om uitdroging te voorkomen . Mag jij nu niet veel meer drinken . Zal moeilijk zijn om de gulden middenweg te zoeken
Dag Bekske weer zo'n mooi plaatje
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
menu: varkenshaasje van het huis met champignonsaus van het huis, gestoofde worteltjes en nieuwe patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Ik zit eindelijk in mijn zetel, voormiddag boodschappen gedaan, op de middag Bianca geweest, heeft al mijn ruiten gepoetst, en terras geschuurd, ze is een hulp op maat, ben er blij mee.
Soep staat koud te worden, weer een deel om door te geven.
Drink weinig wat water betreft, drink heel matig wat alcohol aangaat, er is een groot verschil tussen beiden , het ene glas staat er lang het andere niet.
Het nieuws, we mogen hier geen duiding zetten, kippenvel en een krop in de keel als ik lees en zie.
Afwasmachine voor het eerst in mijn leven, wat een luxe dacht dat ik het nooit zou gebruiken,
Van os op den ezel, hoop dat ik geen kater krijg als ik deze tekst doorstuur en weer weg is.
Hop met de geit hij vertrekt

Soep staat koud te worden, weer een deel om door te geven.
Drink weinig wat water betreft, drink heel matig wat alcohol aangaat, er is een groot verschil tussen beiden , het ene glas staat er lang het andere niet.
Het nieuws, we mogen hier geen duiding zetten, kippenvel en een krop in de keel als ik lees en zie.
Afwasmachine voor het eerst in mijn leven, wat een luxe dacht dat ik het nooit zou gebruiken,
Van os op den ezel, hoop dat ik geen kater krijg als ik deze tekst doorstuur en weer weg is.
Hop met de geit hij vertrekt

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
een heel ander weer vandaag, vond die beetje wind fris,
heb wel een pull moeten aan trekken had beetje koud,
ook naar de kini geweest en vanaf nu is 2 keer per week,
het beter goed, zal nooit nog echt goed komen maar als ik verder kan is het goed,
ieder heeft zijn pijn en zorgen maar we moeten gewoon verder,
soms kan het nog heel fijn zijn trekt u daar aan op,
grtjs van krakje,
Oma-C jij ook minder drinken, alcohol drink ik al eenhalf jaar niet meer,
sinds verandering van een medicijn blijf ik eraf, al dronk ik maar 2 glaasjes per maand,
ben vandaag begonnen met minder drinken, moment gaat het,

heb wel een pull moeten aan trekken had beetje koud,
ook naar de kini geweest en vanaf nu is 2 keer per week,
het beter goed, zal nooit nog echt goed komen maar als ik verder kan is het goed,
ieder heeft zijn pijn en zorgen maar we moeten gewoon verder,
soms kan het nog heel fijn zijn trekt u daar aan op,
grtjs van krakje,
Oma-C jij ook minder drinken, alcohol drink ik al eenhalf jaar niet meer,
sinds verandering van een medicijn blijf ik eraf, al dronk ik maar 2 glaasjes per maand,
ben vandaag begonnen met minder drinken, moment gaat het,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een gezellige avond allemaal
Hier is de zon erdoor gekomen na de middag
maar er zat een koel windje
Slaapwel en tot morgen...
krakje ik mag nog wel veel water drinken
maar geen alcohol, koffie en thee
Sterkte aan al wie het kan gebruiken
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een zonnige vrijdagmorgen allemaal
Nog even wat poetswerk en dan komt
de voetenverzorgster, 't zal weer deugd doen
en dan op naar het weekend,
geniet van wat kan en mag!.... tot........
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Zonnig aan zee en ook fris, de temperaturen zijn veel lager dan elders.
Vandaag feestdag, kleintje komt slapen, hoop dat ze hier haar stekje vind zodat deze overnachtingen nog wat blijven duren.
Buurtje onder mij zou zo graag alle dagen samen spelletjes spelen, maar ik hou de boot af met nu en dan.
Begrijp het wel maar weet dat ik mezelf moet blijven en geen gezelschapsdame kan worden.
Ondertussen zijn alle gebreken en die waren er wel opgelost en proper gemaakt, voel me nu thuis.
Aan iedereen een fijne vrijdag ik hou het kalm, heb gisteren teveel gestapt, was op dreef maar overdrijven laat sporen na en die voel ik nu.
Tot in den draai

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, heb jullie ook zo'n momenten , dat je kan zingen van contement..
Mijn oorworm deze morgen is ♪♫ Laat de zon in uw hart . . . enz . .♪♫
Geloof het of niet maar ik heb me overslapen . .
Dat is lang geleden .. Maar ik heb er deugd van gehad ..
Rietjes inderdaad gisteren kon je een pull verdragen . Hoe het vandaag is , weet ik nog niet . Want ik ben nog niet buiten geweest.
Vanmorgen was ik namelijk secretaresse : betalingen doen, mails beantwoorden enz .. pfff .. Dat vraagt voor mij ook wel wat tijd . Want daar ben ik geen expert in ..Maar soit ik doe het nog, zonder hulp ..
Corry zo te lezen gisteren ook een drukke dag en die was dan nog ook aangenaam .. Vind het fijn voor je .. Inderdaad je moet je zelf blijven. Niemand kan je iets opleggen dat je niet wilt hé .. Intussen zijn de akkefietjes en "akkefieten" opgelost .. Fijn te lezen dat je op uw gemak bent , en je er thuis voelt ..
Afwasmachine ga je op den duur niet meer willen missen . .
Krakje zoals je zegt , we moeten roeien met de middelen dat we hebben. En elke dag verleggen we onze grenzen . Al piept en kraakt het soms we gaan door
Oma-c gisteren kwam de zon er om 18u door .. Verdorie dan is het avond. Straks nieuwe voetjes je gaat weer zweven ..
Hallo Meme-rietje blij je even te lezen
Hoi Bekske ook een fijne vrijdag
Greetie ik las BROEK , dacht nog wat is dat nu geven ze nu al broeken een titel.. toen herlas ik het woeha .. Nieuw pulleke gekocht . . zou ook graag een roodje hebben . Maar nog geen gevonden naar mijn goesting
Zo einde pagina , aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: koud nieuw patatjes met varkenstong in vinaigrette met wat krulsla
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
straks komen ze met mijn voetjes spelen
ziet er toch uit dat het weer mooi weer zal zijn
menu: natuur patatjes met prei en kippebollekes

straks komen ze met mijn voetjes spelen
ziet er toch uit dat het weer mooi weer zal zijn
menu: natuur patatjes met prei en kippebollekes

Groetjes van meme-rietje,
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Goed en lang geslapen
Nog naar de regendouche en als ik daar klaar ben mag ik aan het eten beginnen, dan is er al een halve dag om
Deze namiddag naar geboortedorp samenkomst met 3 zussen en broer, we zijn allen op korte tijd alleen gevallen.
't zal gebabbeld worden "in de tijd van toen"
Groetjes
Greetie