Droedels
-
*Joy*
Mankeren ?
een man en die omkeer
een man en die omkeer
Laatst gewijzigd door *Joy* op 10 jun 2025, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
miccla - Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Snel de oplossing vinden is het probleem niet ... er was een periode dat je per mail (?) een seintje kreeg als er een nieuwe droedel opstarte.
Tegenwoordig gaat hier bijna alles via de smartphone en daar zit blijkbaar wat vertraging op en weet ik niet wanneer we starten.
Tegenwoordig gaat hier bijna alles via de smartphone en daar zit blijkbaar wat vertraging op en weet ik niet wanneer we starten.
-
miccla - Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Ja, blijkbaar gaat het via de computer veel sneller.E.T. schreef: ↑11 jun 2025, 00:09Snel de oplossing vinden is het probleem niet ... er was een periode dat je per mail (?) een seintje kreeg als er een nieuwe droedel opstarte.
Ik krijg vlug een seintje en als ik dan ga kijken staat het er nog geen minuut op (minder dan een minuut geleden).
-
*Joy*
Ik denk
Padellen ?
ellen kleine, rondzwervende goede of kwade geesten uit de Noorse fabelleer; aardgeesten.
Padellen ?
ellen kleine, rondzwervende goede of kwade geesten uit de Noorse fabelleer; aardgeesten.