In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Daarnet exact ‘t zelfde
toertje en tijd gedaan als gisterenochtend.Was wel wat zwaarder dan toen, eigenlijk net effe teveel wind voor mij..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen,
Ik ben al vroeg uit de veren. De reden is mijn garagepoort was vuil van de vogels ... Ik was net klaar toen de zon in al glorie er aankwam..
Bij het naar boven komen , voelde ik me weer rot , braakneigingen , kort van adem .. en draaierig.. Een nieuw fenomeen nam dus van mij bezit # ik ben oud
Zonnebloemetje goede morgen hopelijk goed geslapen ,en Picske* ook beter dan de nacht er voor.. Vandaag is het een binnen dagje hier een zoonlief wil een film van Louis de Funes bekijken.. We gaan er voor..
Inge ja de warmte kan al serieus parten spelen. Vaderdag eigenlijk zouden ze dit beter vader weekend noemen. De mensen moet naar eigen papa, schoonpapa en de kinderen komen dan ook nog eens langs voor hun papa en . . opa langs beide kanten bij sommige leven ze nog en . en . . euch waar eindigt dit dan hé .. Het wordt een puzzel zal er maar over zwijgen ..
An-W vandaag dus Vaderdag geniet mee van alles .. Het wordt heel zeker een leuke dag ..Vakantie ! ! ! straks geniet er van , na een jaar werken verdien je dat .
Remie de puzzel met die katjes , dat gaat voor straks zijn met mijn aperitiefje een colaatje Z 2 ijsblokjes en een schijfje citroen. En Remie heb je een toertje met de fiets kunnen doen in de wondermooie polders? Geniet samen met Gina van de zondag ♥
Hoi Bekske
Zo en nu even de zondagskrant lezen
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu: friet + biefstuk + salade/tomaat
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Oeps Remie ik heb blijkbaar maar half gelezen .. mea culpa , mea culpa, mea maxima culpaRemie schreef: ↑15 jun 2025, 11:56Ziehier: viewtopic.php?p=5147467&sid=dcd8f62fa15 ... 4#p5147467
Bedankt..! Ga zeker lukken.![]()
Maar ik ben super content dat het je gelukt is ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag iedereen
een heerlijk weertje vandaag , af en toe wat zon met tussenin ook wat bewolking en dat heb ik graag die bewolking en een frisse wind want dat vind ik ook aangenaam
Remie wat een leuke poezenpuzzel
en geniet vandaag maar van " vaderdag " samen met de kinderen en je vrouwtje , en het mooi weer zit alleszins ook al mee , hopelijk bij jullie ook mooi weer daar in Nederland
jadi oei nog niet helemaal goed vandaag met jou
misschien eens je bloeddruk meten en dan weet je meteen ook je hartslag op de bloeddrukmeter , zodat je weet dat alles daar toch al goed is
en hier deze namiddag ook een film kijken hoor , hou je maar kalm en geniet van de film samen met je zoon
Bekske alles goed met je hondje , en hopelijk werkt de nieuwe medicatie
inge mooi plaatje, en geniet van jullie zondag
An een fijne vakantie en een goede thuiskomst
marietteke hopelijk alles goed daar bij jou ????????????
Adam en Anne-marie , halloooooo
en nu aan het middageten beginnen sè
snitzels met puree en verse groentjes
en voor dessert een lekker ijsje
voor iedereen straks SMAKELIJK

een heerlijk weertje vandaag , af en toe wat zon met tussenin ook wat bewolking en dat heb ik graag die bewolking en een frisse wind want dat vind ik ook aangenaam
Remie wat een leuke poezenpuzzel
en geniet vandaag maar van " vaderdag " samen met de kinderen en je vrouwtje , en het mooi weer zit alleszins ook al mee , hopelijk bij jullie ook mooi weer daar in Nederland
jadi oei nog niet helemaal goed vandaag met jou
misschien eens je bloeddruk meten en dan weet je meteen ook je hartslag op de bloeddrukmeter , zodat je weet dat alles daar toch al goed is
en hier deze namiddag ook een film kijken hoor , hou je maar kalm en geniet van de film samen met je zoon
Bekske alles goed met je hondje , en hopelijk werkt de nieuwe medicatie
inge mooi plaatje, en geniet van jullie zondag
An een fijne vakantie en een goede thuiskomst
marietteke hopelijk alles goed daar bij jou ????????????
Adam en Anne-marie , halloooooo
en nu aan het middageten beginnen sè
snitzels met puree en verse groentjes
en voor dessert een lekker ijsje
voor iedereen straks SMAKELIJK

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
oei Bekske ik heb het zojuist gelezen
en nu horen wat die andere dierenarts er over denkt ,
sterkte want ik vrees een beetje voor het ergste

en nu horen wat die andere dierenarts er over denkt ,
sterkte want ik vrees een beetje voor het ergste