'k Ga ook in recessie , die Google Ads bovenaan en onderaan beginnen verdomd ferm mijn kloten uit te hangen.
Als het zo voort blijft duren kom ik niet meer op dit Sennet koekeloeren ....
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
'k Ga ook in recessie , die Google Ads bovenaan en onderaan beginnen verdomd ferm mijn kloten uit te hangen.
Dat zegt wel veel over jouw software kennis waarvoor je hier keer op keer de lof zingt. Zelve ben ik een leek op dat gebied maar ik heb absoluut geen last van ads of pop-ups.Fred1950 schreef: ↑22 jun 2025, 14:25
'k Ga ook in recessie , die Google Ads bovenaan en onderaan beginnen verdomd ferm mijn kloten uit te hangen.![]()
![]()
'k Doe al vanalles zoals 3rd party cookies blokkeren , zelfs een pak ads sites binnen "parental conttrol" op mijn router blokkeren , en toch vindt Google zijn weg om die rommel te blijven popuppen.
Verwijder "alle coockies" en installeer 'AdBkicjerPlus ( als extensie van je chorme browser)Fred1950 schreef: ↑22 jun 2025, 14:25'k Ga ook in recessie , die Google Ads bovenaan en onderaan beginnen verdomd ferm mijn kloten uit te hangen.![]()
![]()
'k Doe al vanalles zoals 3rd party cookies blokkeren , zelfs een pak ads sites binnen "parental conttrol" op mijn router blokkeren , en toch vindt Google zijn weg om die rommel te blijven popuppen.
De cookies van Sennet heb ik all eens verwijderd , en die komen dan terug. Ik hou niet zo erg van die extensies , soms maken die nog meer rommel aan i.p.v. de ziekte tegen te gaan.
Met AdBlocker heb ik geen last meer van popups of trapliftenFred1950 schreef: ↑23 jun 2025, 10:32De cookies van Sennet heb ik all eens verwijderd , en die komen dan terug. Ik hou niet zo erg van die extensies , soms maken die nog meer rommel aan i.p.v. de ziekte tegen te gaan.
Met het blokkeren van 3rd party cookies in Chrome is alles bijna perfect , behalve ... wat Google zelf aan popups op een site genereert. De popups op Sennet zijn allen wel degelijk Google popups. Blijkbaar heeft Sennet voor die Google ADS gekozen.... Ik kan ze wel voor een minuut of zo doen verdwijnen door de Sennet pagina te refreshen ...
Lap , de "traplift" is er ...![]()
Laatst gewijzigd door socrates op 23 jun 2025, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Met deze post maak je heel veel duidelijk, zeker wat je expertise betreft die je al een eeuwigheid ligt rond te bazuinen.Fred1950 schreef: ↑23 jun 2025, 10:32De cookies van Sennet heb ik all eens verwijderd , en die komen dan terug. Ik hou niet zo erg van die extensies , soms maken die nog meer rommel aan i.p.v. de ziekte tegen te gaan.
Met het blokkeren van 3rd party cookies in Chrome is alles bijna perfect , behalve ... wat Google zelf aan popups op een site genereert. De popups op Sennet zijn allen wel degelijk Google popups. Blijkbaar heeft Sennet voor die Google ADS gekozen.... Ik kan ze wel voor een minuut of zo doen verdwijnen door de Sennet pagina te refreshen ...
Lap , de "traplift" is er ...![]()
Een beetje geduld. Binnen een paar dagen wordt het koeler en geraak je niet meer zo oververhit.
De slimste van de klas heeft weer gesproken ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.