Zelden zo'n slijmbal gezien en gehoord als Navobaas Rutte...

Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

Trump heeft wel een opmerking gemaakt over Rutte zijn vleierij. Blijkbaar moet Rutte het nog subtieler aanpakken.
Die show heeft een beeld van eensgezindheid vertoond, daar zal Poetin wel niet in trappen, hij weet wel beter hoe weinig eensgezind de EU en duidelijk ook de NAVO echt zijn. Orban een van de vriendjes van Poetin heeft zich blijkbaar niet bijzonder laten opmerken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Da's weer wat nieuws: een grote organisatie die niet berekent hoeveel het runnen van die organisatie zal kosten?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Trump ,daar mankeert iets aan ,die heeft hoogheid waanzin, en loopt naast zijn schoenen ,en wilt de grote baas van de wereld zijn,hij is Europa aan het zot maken met zijn uitspraken,en als Europa genoeg wapens heeft gekocht zal hij ambras maken met Rusland,en al die slijmballen in de regeringen zullen JA knikken,maar de gewone burgers zullen de dupe zijn .frits1955 schreef: ↑26 jun 2025, 17:37Ja jongen- dat zijn de werkingskosten van de Navo. Maar de Navo heeft geen budget voor de aankoop van militair speelgoed- dat doen de afzonderlijke leden van de Navo. En de VS draagt in de verste verten geen kleine 900 miljard bij aan de Navo voor Europese doeleinden- niet eens 10% van dat bedrag. Als een kwispelend hondje achter Trump aanlopen mag dus ophouden.
Trump heeft gelijk wanneer hij stelt dat Europa onvoldoende geld opzij legt voor defensie. Dat is nu wel even bijgesteld. Het is een brutaal ontwaken geweest voor heel wat staten, waaronder belgië.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De Europese NAVO landen geven NU al drie keer meer uit dan de Russen ....
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.