In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Ben weer terug , heerlijke familie vakantie gehad .
Nu weer terug in het gareel
Heb ik iets gemist hier ?
Fijne maandag allemaal .
Doe rustig aan , het is warm .
Ben weer terug , heerlijke familie vakantie gehad .
Nu weer terug in het gareel
Heb ik iets gemist hier ?
Fijne maandag allemaal .
Doe rustig aan , het is warm .
Laatst gewijzigd door An-W op 12 jul 2025, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie maandagmorgen iedereen
amai het zal zeker een warme dag worden en dus ben ik van plan om me rustig te houden
maar ik zit een beetje stressy voor dat onderzoek morgen en dan kreeg ik daarjuist ook een telefoon dat ze deze voormiddag komen om aan het schuifvenster een nieuw vliegenraam te plaatsen die kan verschuiven en nu juist met die warmte , hopelijk heb ik er niet veel opkuis van met dat warm weer , want ik voel me nu al niet zo goed in die warmte , maar gelukkig heeft ventje al de airco aan gezet terwijl ik in de badkamer was
An leuke fotootjes van jou reis , en het was daar ook zeer warm zeker aan de fotootjes te zien
Bekske blijf maar binnen als je niet tegen de warmte kunt , das het beste denk ik
Remie leuk plaatje die puzzel en hopelijk kunnen jullie het daar een beetje koel houden binnen
inge oeps zooooo vroeg , maar wel lekker fris deze nacht
voor alle andere leutertjes ook een goeie morgen
tot later

amai het zal zeker een warme dag worden en dus ben ik van plan om me rustig te houden
maar ik zit een beetje stressy voor dat onderzoek morgen en dan kreeg ik daarjuist ook een telefoon dat ze deze voormiddag komen om aan het schuifvenster een nieuw vliegenraam te plaatsen die kan verschuiven en nu juist met die warmte , hopelijk heb ik er niet veel opkuis van met dat warm weer , want ik voel me nu al niet zo goed in die warmte , maar gelukkig heeft ventje al de airco aan gezet terwijl ik in de badkamer was
An leuke fotootjes van jou reis , en het was daar ook zeer warm zeker aan de fotootjes te zien
Bekske blijf maar binnen als je niet tegen de warmte kunt , das het beste denk ik
Remie leuk plaatje die puzzel en hopelijk kunnen jullie het daar een beetje koel houden binnen
inge oeps zooooo vroeg , maar wel lekker fris deze nacht
voor alle andere leutertjes ook een goeie morgen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-

Alles staat nu 3:30u. al lekker tegen elkaar open..!
Vanmiddag 2 afspraken in het ziekenhuis
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Dat lukt gelukkig eigenlijk bijzonder goed Zonnebloemetje.zonnebloemetje schreef: ↑30 jun 2025, 10:47Remie leuk plaatje die puzzel en hopelijk kunnen jullie het daar een beetje koel houden binnen
Onze jongste zoon Peter of hun dochter Eva komen regelmatig effe langs om te zien hoe het deze 2 oudjes vergaat i.v.m. de hitte, en iedere keer verbazen zij zich hoe lekker (koel) het nog bij ons binnen is vergeleken met buiten.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Beetje vroeg wakker geworden
Heb de ramen en deuren maar even tegen elkaar open gezet om wat koelte in huis te krijgen
Kinderen straks naar school
Ze zijn beide vanmiddag vrij.
Oudste zoon had al wat uitval met lessen en bij jongste zoon hebben ze tropenrooster ingesteld, want het is met de warmte niet fijn daar in school

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Beetje vroeg wakker geworden
Heb de ramen en deuren maar even tegen elkaar open gezet om wat koelte in huis te krijgen
Kinderen straks naar school
Ze zijn beide vanmiddag vrij.
Oudste zoon had al wat uitval met lessen en bij jongste zoon hebben ze tropenrooster ingesteld, want het is met de warmte niet fijn daar in school

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Remie sterkte in het ziekenhuis vandaag .
Hier vandaag weer een oppasdag .
Het wordt vandaag nog warmer dan gisteren , pffffff .
Fijne dag allemaal , toedeloeeee.

Remie sterkte in het ziekenhuis vandaag .
Hier vandaag weer een oppasdag .
Het wordt vandaag nog warmer dan gisteren , pffffff .
Fijne dag allemaal , toedeloeeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.