welkom in een knus hoekje 6
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
een fijne gezellige dag beleefd,
eerste wat er te doen was, gaan morgen ontbijten,
samen met mijn zus die verjaarde en haar man,
ook mijn broer en zijn vrouw en ik met zoon,
dus het was lekker je kreeg te veel om op te eten,
doen we als er iemand van ons verjaard, komen we samen
om te praten, thuis komen bij elkaar doen we ook, maar dit is anders,
eindelijk is mijn derde stamboom af, nog afprinten en in boek vorm doen in een kaft,
dit is jaren werk geweest, kan eindelijk afsluiten dis fini,
grtjs van krakje,
ja bekske naar de winkel gaan is tegenwoordig duur,
vraag me soms ook af waar al mijn centen heen gaan,
ik zit wel nog met een gezin, voorlopig blijft klein zoon hier wonen;
omdat hij hier ergens vakantie werk heeft, dus dat komt er ook nog bij,
zijn we dagelijks met 4 soms met 5 ,

eerste wat er te doen was, gaan morgen ontbijten,
samen met mijn zus die verjaarde en haar man,
ook mijn broer en zijn vrouw en ik met zoon,
dus het was lekker je kreeg te veel om op te eten,
doen we als er iemand van ons verjaard, komen we samen
om te praten, thuis komen bij elkaar doen we ook, maar dit is anders,
eindelijk is mijn derde stamboom af, nog afprinten en in boek vorm doen in een kaft,
dit is jaren werk geweest, kan eindelijk afsluiten dis fini,
grtjs van krakje,
ja bekske naar de winkel gaan is tegenwoordig duur,
vraag me soms ook af waar al mijn centen heen gaan,
ik zit wel nog met een gezin, voorlopig blijft klein zoon hier wonen;
omdat hij hier ergens vakantie werk heeft, dus dat komt er ook nog bij,
zijn we dagelijks met 4 soms met 5 ,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goeiemorgen iedereen,
Maak er allemaal een aangename dag van
hier schijnt voorlopig een zonnetje en is het windstil
Met een grijze lucht
Bekske sterkte in het ziekenhuis...ik duim voor jou
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
vandaag weer eens gaan eten bij OKRA,
een koude schotel en rijstpap met bruine suiker als dessert,
dit dessert heb ik mee naar huis genomen voor kleinzoon,
was weer eens gezellig daar in de zaal, dansmuziek voor wie wilde dansen,
en zo is het al weer avond, de dagen volgen elkaar zo snel op,
wat morgen brengt weet ik nog niet, grtjs krakje,
bekske wens jou veel sterkte toe daar in het ziekenhuis,

een koude schotel en rijstpap met bruine suiker als dessert,
dit dessert heb ik mee naar huis genomen voor kleinzoon,
was weer eens gezellig daar in de zaal, dansmuziek voor wie wilde dansen,
en zo is het al weer avond, de dagen volgen elkaar zo snel op,
wat morgen brengt weet ik nog niet, grtjs krakje,
bekske wens jou veel sterkte toe daar in het ziekenhuis,

-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

gisteren naar ziekenhuis voor dat onderzoek .Huisarts had het juiste niet.Moest een ct scan zij in plaats van rx .MAAR ZE DACHTEN ME EEN OP EEN ANDERE KEER DAARVOOR TERUG TE LATEN KOMEN .Heb hen gezegd hou jullie afspraak bedank ik ben weg en zal ergens zien te gaan .Maar dan ging het plots wel heeft wel een tijdje geduurd voordat het beslist was .Was een 45 minuten kwijt door hun gezever .Afijn ja het onderzoek is gepasseerd .Heb nu meer pijn op de borstkas doordat ik plat moest liggen voor die scan .Ik slaap halfzittend in bed met enkele achter mij en hoofdeind staat hoger .Dat moet ik zo doen om toch een beetje te slapen .Door dat plat liggen heb ik nu onverdragelijk pijn ondanks de zware pijnstiller .Op de borstkas maar ook straalt het uit naar de rug .Ben ook kort van adem nu .Dus afwachten wat de uitslag zal zijn .Heb er zelf geen goed gevoel over .Hopelijk is het dat niet wat de huisarts op brief geschreven heeft .Die van onthaal zei wel dat is ernstig zwaar ziekte is ik hoop voor u zei ze dat het niet is wens je veel sterkte moed als het dit is zei ze.Heb je gezegd bedank voor wat je gezegd heb en steun.In ziekenhuis zijn ze aan het verbouwen nu moest ik een grote toer doen daarvoor tegenover vroeger .Maar nu afwachten heb wel een mail gestuurd met de vraag als hij uitslag heeft of hij het wil doorsturen .Want hij zo komen de volgende week vrijdag .Dus afwachten en hopen dat hij het doorstuurd .Straks rond de middag levering van de boodschappen .Maar nu eerst korte toer doen met de viervoeters .De kleinste heeft eenrare plaats uitgezocht om te plassen .Als we de straat over steken in midden van de straat zet ze haar neer .Dan moet je goed kijken of er geen autos afkomen .Ook nog naar apotheker gaan want vrijdag heeft huisarts medicijnen voorgeschreven die ik neem om bij te vullen want ik heb er niet veel van .FIJNE DAG IEDEREEN GROETJE
-

fijne dag oma c en krakje
ga verder breien aan men klaaglied volgens remie is het een klaaglied dat ik hier neerpen .Dank zij hem heb ik een moeilijke nacht gehad .Maar ik ben terug om er tegen te vechten .Moet me sterk houden want een van deze dagen zal ik hopelijk de uitslag kennen .Weet dat ik nu met onverdragelijk pijn zit .ik lig niet bed plat wel halfzittend en nu moest ik volledig plat liggen .Dus voelde ik duidelijk in mij dat er iets niet goed zat waar ik nu enorme pijn heb .De huisarts is op de hoogte ervan .Dus afwachten ben blij dat de buurman de bank en stoelen buiten geplaatst heeft zodat ik straks in de schaduw kan zitten in plaats van binnen .Voor de viervoeters staat een veldbed klaar om op de liggen zodat we samen kunnen genieten van het mooie weer buiten .De grote schrikkenpiet dieheeft een huisje dat op veldbed staat om erin de liggen .Want die draagt een enorme zare rugzak mee .Begrijp niet waarom de mensen zo hun dieren behandelen .Aan mij is ze zo lief en word graag gestreeld door mij .Ook de andere heeft schrik wel iets minder .Nu al twee nachten dat ze me wakker maak doordat ik een bloedneus aan krijgen ben .Het is niet alleen snachts ook in dag regelmatig .Telkens onverwachts .straks met heb even kleine blok rond gaan om vanavond met buur de grote blok doen .Ik kan hen niet lang vasthouden en ook het getrek soms van de grote .Moet nu alles doen met 1 hand want een andere arm is in staking .Zoals de meeste mensen staken maar mijn arm is niet tegen de regeringsplannen zoals de mensen nu regelmatig staken .Ga ook proberen met een hulpmiddel beetje huishoud werkjes doen .vanavond weet ik of het geluk is .Dus sta ik in de startblokken om hen even buiten te laten en dan kunnen ze platterust nemen .Daarna mijn lekker havermout ontbijt met versfruitsap en vers fruit .Dat zal wel smaken ondanks ik geen honger heb .OMAC EN KRAKJE GENIET VAN JULLIE DAG GROETJE
-
zalig weertje vandaag, gaan winkelen in Heist-Op-Den-Berg,
moest een paar onderkleding kopen en hier vind je dit niet in dorp,
zo was ik ook eens even van huis weg,
nog een boek gekocht zo kan ik weer wat lezen, en een invulboek om te puzzelen,
geniet van dit weertje grtjs van krakje,
bekske wens je veel moed toe,
en pijn is altijd vervelend zeker als pijn stiller niet veel helpen,
kun je geen pijnpomp krijgen misschien dat dit beetje zou helpen,
vraag daar eens naar bij je arts,

moest een paar onderkleding kopen en hier vind je dit niet in dorp,
zo was ik ook eens even van huis weg,
nog een boek gekocht zo kan ik weer wat lezen, en een invulboek om te puzzelen,
geniet van dit weertje grtjs van krakje,
bekske wens je veel moed toe,
en pijn is altijd vervelend zeker als pijn stiller niet veel helpen,
kun je geen pijnpomp krijgen misschien dat dit beetje zou helpen,
vraag daar eens naar bij je arts,

-

fijn weekend oma c en krakje .Vandaag mag de wasmachine weer eens goed werken .Dus daar gaan we mee starten dan me aankleden om klein blokske rond te gaan .Daarna mijn superlekker ontbijt havermout met vers geperst fruitsap en verschillende soorten vers fruit .Daarna een viervoeters goed borstelen want in de voormiddag komt er iemand haar mooi maken en dan zal weer beter tegen de warmte kunnen als ze haar ,haar kwijt is .Want nu zie je amper die deugniet ogen van haar alsook haar lieve snuit .OOK LEKKERE VERSE SOEP MAKEN WANT MIJN VIERVOETER LUST OOK SOEP ..Afijn ja die lust van alles moet regelmatig van mijn eten proeven .Het liefst eet ze een aardappel geplet met een beetje melk op .Maar ze lust ook pudding kortom het is een alles eter waarschijnlijk door dat ze vroeger weinig eten kreeg .Dat denk de dierenarts ik geef haar eten maar weeg het op voorhand af want ze mag geen ton wegen bij manier van spreken .Nog snel mijn pijnstillers nemen om de onverdragelijk pijn iets in te snoeren .Heb amper geslapen moet half zittend slapen .Want plat liggen is een hel voor mij .Hopelijk word het niet te warm want dan neemt de ademnood ook toe .Tussendoor in de schaduw genieten van mijn tuin het gras is als stro zo wel terug eens mogen regenen daarvoor .Dus hop met de geit om in de startblokken te staan .En trachten te genieten ondanks de onverdagelijk pijn groetje oma c en krakje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen iedereen,
We beginnen zonnig en zien wel wat er nadien komt.
Morgenavond zijn mijn toeristen weer terug
ze zullen weer veel te vertellen hebben
Allen een mooi weekend en sterkte voor wie het nodig heeft
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gisteren naar BBQ geweest bij mijn dochter,
was lekker en later die dessert ook,
heb alleen maar water gedronken was laat als we thuis kwamen,
niet goed geslapen van dat eten, ben later als anders gaan slapen en dat voel ik,
vandaag de zondagsrust gedaan, valt niet dikwijls voor dus rust,
een boek gelezen en puzzels ingevuld de dag is weer voorbij, grtjs van krakje,

was lekker en later die dessert ook,
heb alleen maar water gedronken was laat als we thuis kwamen,
niet goed geslapen van dat eten, ben later als anders gaan slapen en dat voel ik,
vandaag de zondagsrust gedaan, valt niet dikwijls voor dus rust,
een boek gelezen en puzzels ingevuld de dag is weer voorbij, grtjs van krakje,

-

oma c en krakje en de vele mee lezers wens ik het beste toe
ps heb in koffie en theehoekje zaterdag enorme kritiek gekregen omdat ik maar bepaalde namen noem .Maar ik denk dat ik mag hier schrijven wat ik zelf wil .mocht het zo niet zijn sorry hoor.

vandaag kinisist in de late namiddag ,bestelling is al geplaatst .Ook naar de apotheker gaan hij was even in verlof .Alsook nu nog een korte blokske rond .En verder zie ik wel .Wanneer ik de uitslag ga krijgen van onderzoek van verleden week dinsdag is een ? vrijdag komt de huisarts langs .Maar nadat het onderzoek gedaan was zijn de pijnen erger geworden moest plat liggen en hier thuis slaap ik halfzittend om dat het niet anders kan .Gisteren drie machines gewassen en alles ligt al in de kast .Kreeg wel een opmerking van buur over mijn was dat buiten hing op een zondag maar ja het is nu zo .Ik was in weekend en als het mij past ondanks ik thuis ben wel .Maar de pijnen moeten het ook toelaten moet niet omvallen van de pijn .Want als de pijn te erg is zo dat gebeuren .Afijn ja ook gisteren avond laat nog de bloemen water gegeven .Want hadden grote dorst heb voorlopig nog regenwater .Dat vang ik op buiten .Zo er staan twee klaar om hun pootjes te gaan strekken dus geniet als je kunt groetje