In de Vier Seizoenen reeks 39 Zomer 2025
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dan zullen we die Vilada dweilen eens proberen.
Die dikke dweilen gebruik ik ook om de voeten te vegen aan de inkom en aan de garage.
Die dikke dweilen gebruik ik ook om de voeten te vegen aan de inkom en aan de garage.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

voor iedereen die interesse heeft in een zeer goede dweil , ik gebruik die blauwe al jaren en ze kunnen gewassen worden tot 60° en gaan lang mee , ze zijn te koop bij ALDI
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje zullen we die eens proberen.
vooral dat ze wasbaar zijn vind ik goed
na de poets steek ik alle vodden in de machine op kort programma
zijn ze zeker proper voor de volgende keer.
vooral dat ze wasbaar zijn vind ik goed
na de poets steek ik alle vodden in de machine op kort programma
zijn ze zeker proper voor de volgende keer.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ventje klaagde gisteren dat de garnalen zo duur zijn.
Tsja, dan wil je een koude visschotel.
Volgende week weer opruimen in het verkochte huis want ze willen er in September in.
Nog geen antwoord van nichtje. Zal het te druk hebben.
Nu ja, als ze niet komen, hoeven ook niet te gaan zegt ons moeder.
Die gaat deze week haar radiogestuurde wandklok hebben. Moet ze haar buurmannen niet lastig vallen.
Wat die dweilen betreft: Arlette zei welke ze wilde gebruiken. De anderen gebruikten mijne mop en dan waren ze verplicht na te dweilen om het doog te krijgen.
Fijne dag seizoentjes
Ventje klaagde gisteren dat de garnalen zo duur zijn.
Tsja, dan wil je een koude visschotel.
Volgende week weer opruimen in het verkochte huis want ze willen er in September in.
Nog geen antwoord van nichtje. Zal het te druk hebben.
Nu ja, als ze niet komen, hoeven ook niet te gaan zegt ons moeder.
Die gaat deze week haar radiogestuurde wandklok hebben. Moet ze haar buurmannen niet lastig vallen.
Wat die dweilen betreft: Arlette zei welke ze wilde gebruiken. De anderen gebruikten mijne mop en dan waren ze verplicht na te dweilen om het doog te krijgen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ja, daar zeg je het Oma C. Zelfs de budgetsupermarkten zijn duur geworden.
Lilly & Gimly liggen al een aantal dagen in en aan de badkamer. Moet daar koeler zijn ' nachts. Je mag dan over een slapende Gimly stappen. Gelukkig hebben we daar een nachtlichtje en een sensorlicht.
Er was hier in de buurt een optreden maar tegen 10 u waren ze stil.
Weer juffrouw mug rond mijn oren gehad. Vannacht steek ik m'n oordoppen in. De roll-on deodorant met citroen over m'n oren heeft maar tijdelijk geholpen.
Geen idee wat we gaan eten. Ventje heeft niets voorgesteld Die smaakt nog altijd z'n eten niet maar ik heb m'n smaak terug en geen echte honger. Tsja. In het slechtste geval gaan we naar die pizzeria. Het is jaren sinds het incident en Tieneke zegt dat hij daar niet meer is. (Al 2 jaar niet.) Hebben ooit een 4 tal schilderijen van hem gekocht. Nu, met het leeghalen heeft ventje direct "kunst" om aan de muren te hangen. En een pak professoneler.
De meeuwen zijn weer van hun lat aan het geven. Tegen 4 uur 's morgens schieten die in actie. Ze kunnen krijsen als een baby! Echt.
Verder niets speciaal. Volgende week nog dingen uit het huis halen en tegen eind augustus wordt de actie defenitief ondertekend en worden de sleutels afgegeven. Ben eens benieuwd of ze de uitnodiging gaan aanhouden dat wij mogen komen kijken na de renovaties.
Fijne dag seizoentjes
Ja, daar zeg je het Oma C. Zelfs de budgetsupermarkten zijn duur geworden.
Lilly & Gimly liggen al een aantal dagen in en aan de badkamer. Moet daar koeler zijn ' nachts. Je mag dan over een slapende Gimly stappen. Gelukkig hebben we daar een nachtlichtje en een sensorlicht.
Er was hier in de buurt een optreden maar tegen 10 u waren ze stil.
Weer juffrouw mug rond mijn oren gehad. Vannacht steek ik m'n oordoppen in. De roll-on deodorant met citroen over m'n oren heeft maar tijdelijk geholpen.
Geen idee wat we gaan eten. Ventje heeft niets voorgesteld Die smaakt nog altijd z'n eten niet maar ik heb m'n smaak terug en geen echte honger. Tsja. In het slechtste geval gaan we naar die pizzeria. Het is jaren sinds het incident en Tieneke zegt dat hij daar niet meer is. (Al 2 jaar niet.) Hebben ooit een 4 tal schilderijen van hem gekocht. Nu, met het leeghalen heeft ventje direct "kunst" om aan de muren te hangen. En een pak professoneler.
De meeuwen zijn weer van hun lat aan het geven. Tegen 4 uur 's morgens schieten die in actie. Ze kunnen krijsen als een baby! Echt.
Verder niets speciaal. Volgende week nog dingen uit het huis halen en tegen eind augustus wordt de actie defenitief ondertekend en worden de sleutels afgegeven. Ben eens benieuwd of ze de uitnodiging gaan aanhouden dat wij mogen komen kijken na de renovaties.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen iedereen,
Niks afgekoeld vannacht,
maar ik voel dat er ander weer op komst is
Maak er allemaal een fijn weekend van
en hou er rekening mee dat maandag
veel winkels gesloten zullen zijn... 21 Juli
't is maar dat je 't weet
Sterkte en moed aan de zieken...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Net thuis van bij zoon. Die zijn op vakantie , wat betekent dat ik om de 2 dagen naar ginder ga , voor de dieren. Ik geef ze genoeg eten en drinken dat ze 2 dagen verder kunnen.
Aan de foto's te zien, hebben ze het naar hun zin.
Spaanse woef heeft deze week ziek geweest, kon zijn eten niet binnen houden. Heb hem eergisteren geen eten gegeven , zodat zijn maag kon rusten. Gisteren dan een klein beetje , en sinds vandaag is het weer in orde.
Je zag direct aan zijn gedrag dat er iets scheelde.
Weersverandering op komst, dat het eens goed regent. De natuur heeft het nodig. Ik ook , denk ik, ben het gieten meer dan moe.
Onlangs viel het me opeens op, buurman zijn sparren achteraan zijn allemaal kapot, volledig verdroogd. Nochtans staan die daar al vele jaren. Op wandeling merk je het ook, denk dat sparren niet goed tegen droogte kunnen.
Tot morgen, allemaal.
-
Wat een rommeldagje.
Ik hoopte de regenton die leeg geraakt is uit te kunnen kuisen.
Het is bij de garage stofzuigen, vier wassen ophangen en afdoen gebleven.
Ook nog brood en toespijs gaan halen.
Deze maand is de bakker alleen op vrijdag, zaterdag en zondag open.
Voor de rest ramen en deuren open en toe aan het doen geweest.
Ik hang de was op en het begint te druppelen.
Gauw, gauw de parasol toe.
Het stopt.
Zo twee keren.
Zo blijft een mens wel bezig.
Regen? Onweer? Eén bliksem dat is alles.
Nog een fijne avond.
Komt die zon er nog eens in alle hevigheid door.
Ik mis de bomen die in de tuin van de buren stonden vroeger.
Ik ga deze herfst bomen planten in de tuin.
Zal voor mijn eigen schaduw zorgen.
Een notelaar: dat groeit breed uit heb ik gezien bij de buurvrouw van de haag.
Die nodig gesnoeid moet, de haag, niet de buurvrouw.
fijne avond nog allen
Ik hoopte de regenton die leeg geraakt is uit te kunnen kuisen.
Het is bij de garage stofzuigen, vier wassen ophangen en afdoen gebleven.
Ook nog brood en toespijs gaan halen.
Deze maand is de bakker alleen op vrijdag, zaterdag en zondag open.
Voor de rest ramen en deuren open en toe aan het doen geweest.
Ik hang de was op en het begint te druppelen.
Gauw, gauw de parasol toe.
Het stopt.
Zo twee keren.
Zo blijft een mens wel bezig.
Regen? Onweer? Eén bliksem dat is alles.
Nog een fijne avond.
Komt die zon er nog eens in alle hevigheid door.
Ik mis de bomen die in de tuin van de buren stonden vroeger.
Ik ga deze herfst bomen planten in de tuin.
Zal voor mijn eigen schaduw zorgen.
Een notelaar: dat groeit breed uit heb ik gezien bij de buurvrouw van de haag.
Die nodig gesnoeid moet, de haag, niet de buurvrouw.
fijne avond nog allen