In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
afbeelidngenGoedemorgen en een fijne dag
Aangezien het droog is, maar even wat was weg werken
Vanmiddag op verjaardagsvisite
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Zaterdag 3 augustus in de warme zomer van 1976 , na een zwaar onweer dan nog , lag ik samen met mijn dochter ( nu 49j) op de kraamafdeling en werd met man van de ene minuut op de andere papa. .
En morgen 4 augustus zouden we 50jaar gehuwd zijn .. Het werd er 48j
Gelukkig zei ik aan mijn ventje , als we 40j getrouwd zijn dan geven wij een feest. Want velen geraken niet tot aan de 50j.
En nu blader ik de album . . en komen de mooie herinneringen terug ..
Voilà .. dat wou ik even delen met jullie
Remie gelukkig geen ritme van de regen vandaag .. Straks ga ik naar de kiosk op de markt gaan luisteren naar de muziek
Hé hé verzoekjes van muziek . . Heb je de Apache van The Shadows in uw Jukebox zitten ..??? A propos zo'n jukebox Wurlitzer 1015 hebben wij ooit in ons bezit gehad ..
Inge amai dat is inderdaad heel veel wind . . Gelukkig nemen ze geen risico's., de zeilboten.
Zonnebloemetje ik ben ook content met zo'n weer, want te warm daar kan ik niet meer tegen .. Hopelijk valt je niet in panne met uw laptop .. Verdorie daar heb ik geen kaas van gegeten hoor .. Gelukkig heb ik een schoonzoon die van wanten weet.
Inge fijne namiddag op de verjaardagsvisite
Zo mijn pagina is teneinde gescrold .. Ik wens iedereen een fijne zondag toe
toedeloe
menu: aperitief concert in de Kiosk daarna friet eten .. Het is zomer, het is droog de zon is er we moeten er van profiteren
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zondagmiddag alweer iedereen
voila zojuist een pot wafeldeeg gemaakt om tweede helft namiddag wafeltjes te bakken
maar eerst nog een paar minuutjes zitten voordat ik aan het middageten begin want ik voel weer van alles die ik niet moet voelen van recht te staan , maar soit ik overleef het wel zeker
Remie ook weer een mooie van The Shadows die jadi heeft aangevraagd uit jou jukebox
en veel kijkplezier vandaag met de sport op tv
jadi nogmaals proficiat voor je dochter haar verjaardag hé
en ventje heeft eens serieus zijn gedachten op mijn laptop gezet en hij doet weer normaal , goed hé
en ik ben daar ook geen krak in hoor zoals mijn ventje , maar ja hij is blijkbaar meer technisch aangelegd dan ik
Inge veel plezier op het verjaardagsfeestje vandaag
Bekske een fijne zondag vandaag
Anne-Marie , An en Adam en iedereen die ik vergeet
ook een aangename zondag voor jullie
en nu aan het middageten beginnen sè
onze menu voor vandaag
snitzels met sla en tomaten en puree
en voor dessert een lekkere coupe ijs ( bananasplit )
smakelijk

voila zojuist een pot wafeldeeg gemaakt om tweede helft namiddag wafeltjes te bakken
maar eerst nog een paar minuutjes zitten voordat ik aan het middageten begin want ik voel weer van alles die ik niet moet voelen van recht te staan , maar soit ik overleef het wel zeker
Remie ook weer een mooie van The Shadows die jadi heeft aangevraagd uit jou jukebox
en veel kijkplezier vandaag met de sport op tv
jadi nogmaals proficiat voor je dochter haar verjaardag hé
en ventje heeft eens serieus zijn gedachten op mijn laptop gezet en hij doet weer normaal , goed hé
en ik ben daar ook geen krak in hoor zoals mijn ventje , maar ja hij is blijkbaar meer technisch aangelegd dan ik
Inge veel plezier op het verjaardagsfeestje vandaag
Bekske een fijne zondag vandaag
Anne-Marie , An en Adam en iedereen die ik vergeet
ook een aangename zondag voor jullie
en nu aan het middageten beginnen sè
onze menu voor vandaag
snitzels met sla en tomaten en puree
en voor dessert een lekkere coupe ijs ( bananasplit )
smakelijk

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Jadi gefeliciteerd met de verjaardag van jouw dochter 
Inge veel plezier op het verjaardagsfeestje vandaag .
Fijn dat je laptop weer goed werkt Z'bloemeke .
Remie veel sport kijk plezier .
Wij gaan stukje fietsen zometeen , lekker weertje hier .
Ik wens jullie allemaal een aangename zondag , toedeloeeee.

Inge veel plezier op het verjaardagsfeestje vandaag .
Fijn dat je laptop weer goed werkt Z'bloemeke .
Remie veel sport kijk plezier .
Wij gaan stukje fietsen zometeen , lekker weertje hier .
Ik wens jullie allemaal een aangename zondag , toedeloeeee.
~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
een goeie avond iedereen
voila de wafeltjes zijn gebakken en ze ruiken echt lekker , en ventje is altijd content als ik gedaan heb want dan komt hij de deegpot uitkuisen en hij eet heel graag dat deeg en als kind deed hij dat ook al als er wafels of lukken werden gebakken
An gelukkig kan mijn ventje veel problemen oplossen op de pc , want mijn laptop is nog niet oud , ik schat zo'n 4 jaar ongeveer en het was ook een dure
en nu ist etenstijd , want ik krijg al honger
hier nu bewolkt en er word voor vanavond regen voorspeld hier bij ons
voor iedereen nog een gezellige zondagavond

voila de wafeltjes zijn gebakken en ze ruiken echt lekker , en ventje is altijd content als ik gedaan heb want dan komt hij de deegpot uitkuisen en hij eet heel graag dat deeg en als kind deed hij dat ook al als er wafels of lukken werden gebakken
An gelukkig kan mijn ventje veel problemen oplossen op de pc , want mijn laptop is nog niet oud , ik schat zo'n 4 jaar ongeveer en het was ook een dure
en nu ist etenstijd , want ik krijg al honger
hier nu bewolkt en er word voor vanavond regen voorspeld hier bij ons
voor iedereen nog een gezellige zondagavond

Oeps Jadi, 'k moet dit volledig gemist hebben.zonnebloemetje schreef: ↑03 aug 2025, 13:07jadi nogmaals proficiat voor je dochter haar verjaardag hé
Maar alsnog:
met uw dochter.-
Er is ook altijd heel veel op 't internet te vinden is mijn ervaring als ik met panne kwam/komt te zitten met ditzonnebloemetje schreef: ↑03 aug 2025, 19:14An gelukkig kan mijn ventje veel problemen oplossen op de pc
geitending..!............................................

Kom ik er echt zelf niet uit, tja.. dan heb ik ook hulp nodig van onze oudste- of jongste zoon hoor Zonnebloemetje..!
En het zal niet lang meer duren of we hebben dan alle drie hulp van onze kleindochter Eva nodig.
Laatst gewijzigd door Remie op 03 aug 2025, 19:40, 2 keer totaal gewijzigd.
-

Lastig om effe wat te posten, linkeroog is nu helemaal uitgevallen! Was er al mee naar de Optometrist geweest afgelopen donderdag, nu door naar de oogarts was zijn advies.
Dus morgen dan maar aan de Longarts of Casemanager vragen om een afspraak te maken voor me bij de oogarts in het ziekenhuis om er wat sneller tussendoor te mogen.
Er zijn daar verdorie altijd enorme wachttijden om gezien te kunnen worden..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend Sterkte en of Beterschap gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...