Goedemorgen Seizoentjes,
MM, maat 37 is thans een heel courante maat hoor. Ik heb zelf ook een 37. Veel plezier gewenst.
Anjelier, gelukkig alles goed met Spaanse Woef.
HVT, komt weer een moeilijke periode voor jou aan.
Oma-C, hoop dat ondertussen je gezondheid wat beter is.
Wilde Eend, alles oké daar ?
Stokroos, hopelijk bij jullie ook alles goed.
MJ, hoop dat bij jullie ook alles naar wens gaat.
Bekske, altijd nog mooie plaatjes. Hoe is het met jouw hondje dat geopereerd is geweest ?
Hoop dat ik niemand vergeten ben, was alleszins niet mijn bedoeling.
De burgerlijke dienst zaterdag was " mooi " maar intriest. Bij het binnenkomen van de aula, gaf ik mijn vriendin een knuffel, ze wou me haast niet loslaten. Ook de oudste zoon, zijn verdriet was vreselijk, die weende niet, die huilde echt. Er bleef geen oog droog. Ik heb lang stand gehouden, maar de tranen kwamen er toch, en probleem is dat er eens de tranen er zijn, ik moeite heb met op te houden. Na de begrafenis, toen we al enkele uurtjes thuis waren, deed ik dan nog een opstoot van ménière. Manlief zei dat die uitgelokt was door stress. Nu kunnen we er enkel zijn voor haar en haar 2 zonen. Hoop dat ze rouwbegeleiding krijgen.
Gisteren hadden manlief en ik een kleine BBQ op ons terras boven. Er vloog een wesp rond Matice en manlief sloeg die weg met zo'n " elektrische " vliegenmepper, maar hij zwaaide deze zo rond, dat Matice er een schrik van pakte en nimmer het terras op wou. Mannlief vertelde het me en mijn vraag was of hij er een gewone schrik had van gepakt of een schrik die de therapeut eruit moest krijgen. Manlief zei dat we vandaag wel zouden zien. Maar deze ochtend kwam hij gewoon het terras op, de vliegenmepper hebben we voor hem verstopt. Komt dus goed.
Vorige vrijdag een nieuwe ladyshave gaan halen. De mijne was stuk, het was dan ook al een oud ding.
Manlief heeft niet graag dat ik scheermesjes gebruik, ik heb me ooit al eens flink gesneden omdat ik dat blijkbaar te vlug doe.
Zo, ik ga wel deze voormiddag met Matice wandelen. Vandaag boven poetsen met de ramen dicht en de airco's op. En voldoende pauzen nemen.
Zo, ik wens iedereen een fijne dag. Blijf maar binnen als je niet buiten moet zijn, vooral tijdens de middaguren en vergeet niet extra te drinken.
Liefs en een knuffel voor elkeen die er behoefte aan heeft.