Goede morgen seizoentjes,
Ben al op van 5 u 30. Kon niet meer blijven liggen.
Lilly heeft gisteren de hele dag liggen slapen. Zelfs haar kaas heeft ze laten liggen.
Mijn kleed is gereed. Voor de aanpassingen een redelijke prijs betaald. De volgende keer mag ze dingen opnaaien voor ventje aan diens zomerjas.
Vandaag gaat ventje naar de kapster en rijd dan door om de laatste opkuis te gaan doen.
Ik heb gisteren die monsterkast in hun salon zien staan. Past echt niet.
Heb gisteren de mand die Gimly niet wil en enkele speeltjes aan mijn moeders buurvrouw gegeven. Ze heeft 2 nieuwe kittens dus een 'kraamkadootje'. Heb zo eerder het gedacht dat de dochter er mee gaat spelen.
Ze moeten volgende maand voor hun tweede prikje.
Poppy, de rooie kater is al ferm gegroeid.
Zo,
Sterkte aan degene die het kunnen gebruiken
Fijne dag verder.
Ben al op van 5 u 30. Kon niet meer blijven liggen.
Lilly heeft gisteren de hele dag liggen slapen. Zelfs haar kaas heeft ze laten liggen.
Mijn kleed is gereed. Voor de aanpassingen een redelijke prijs betaald. De volgende keer mag ze dingen opnaaien voor ventje aan diens zomerjas.
Vandaag gaat ventje naar de kapster en rijd dan door om de laatste opkuis te gaan doen.
Ik heb gisteren die monsterkast in hun salon zien staan. Past echt niet.
Heb gisteren de mand die Gimly niet wil en enkele speeltjes aan mijn moeders buurvrouw gegeven. Ze heeft 2 nieuwe kittens dus een 'kraamkadootje'. Heb zo eerder het gedacht dat de dochter er mee gaat spelen.
Ze moeten volgende maand voor hun tweede prikje.
Poppy, de rooie kater is al ferm gegroeid.
Zo,
Sterkte aan degene die het kunnen gebruiken
Fijne dag verder.
Cats Rule!