NACHTUILTJES(12)2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede bijna middag allemaal
ik ben even gaan Googelen voor Ivette
https://www.deslankebourgondier.nl/rece ... rode-peper
er staan nog meer recepten Ivette.... even bij Google gaan kijken
je maakt het zelf zo simpel als je wil door dingen weg te laten of bij te voegen
Smakelijk eten...
ik ben even gaan Googelen voor Ivette
https://www.deslankebourgondier.nl/rece ... rode-peper
er staan nog meer recepten Ivette.... even bij Google gaan kijken
je maakt het zelf zo simpel als je wil door dingen weg te laten of bij te voegen
Smakelijk eten...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dank u wel oma-c, zal dit noteren en gaan kijken. Dat kalkoenstoofvlees heb ik alleen gebraden en een half uurtje op een heel klein vuurtje laten garen, met apart veel verse champignons/saus super lekker, zal ik nog kopen. Als ik vol-au-vent wil maken zal ik misschien beter een soepkip kopen en met de kookbouillon saus maken maar amai dat wordt dan veeeeel vol-au-vent!!! Ik geef wel altijd eten mee met Sander maar Christa geeft er hem ook mee en in de Spar waar hij werkt krijgt hij soms wat mee dat anders over tijd zou raken.
Hij bracht een hoop CD's van oude films mee als: wij heren van Zichem, de helaasheid der dingen enz omdat er nu niet veel te zien is op TV, beetje laat, maandag is er weer Blokken, Thuis, dertigers en Rote Rosen en Sturm der Liebe op ARD! nu het zal wel eens passen, hij meent het goed dus heb ik hem bedankt!
Helene Fischer heeft er op haar 41e nog een zusje bij voor haar dochter, merci met zo'n drukke carrière!
Tot later, groetjes allemaal!
Hij bracht een hoop CD's van oude films mee als: wij heren van Zichem, de helaasheid der dingen enz omdat er nu niet veel te zien is op TV, beetje laat, maandag is er weer Blokken, Thuis, dertigers en Rote Rosen en Sturm der Liebe op ARD! nu het zal wel eens passen, hij meent het goed dus heb ik hem bedankt!
Helene Fischer heeft er op haar 41e nog een zusje bij voor haar dochter, merci met zo'n drukke carrière!
Tot later, groetjes allemaal!
Ivette
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren wegens pijn niet gekund,
wel vandaag de strijk gedaan weer normaal met mij
als je normaal kunt noemen, ook buurvrouw koffie te drinken voor mij watertje,
verder beetje van rust genoten en de avond is aan het vallen, grtjs van krakje,
hoop dat iedereen van deze dag genoten heeft,
hier toch nog warm maar wel tussen door bewolkt geen regen gezien,

wel vandaag de strijk gedaan weer normaal met mij
als je normaal kunt noemen, ook buurvrouw koffie te drinken voor mij watertje,
verder beetje van rust genoten en de avond is aan het vallen, grtjs van krakje,
hoop dat iedereen van deze dag genoten heeft,
hier toch nog warm maar wel tussen door bewolkt geen regen gezien,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Zou het regenen??? Tot nu toe niks.
Rietjes jullie hebben in de regen gewandeld, gezien op FB
Ik heb 4 dagen goed gekermisd of gekermist???
Nu wat HHtaken doen.
0ma-c kun je al springen
Het gaat beter, blij voor jou
Gisteren naar de gemeente om ID-kaart geweest, tof dat ze daar de foto nemen.
Yvette een gerustelling gebit oké
Heb alles gelezen hoor ben al een beetje vergeten
Tot morgen
Greetie
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen iedereen, zo vergeet ik niemand
Een grijze ochtend dus maken we zelf een zonnetje
Greetie, het was maar een klein sprongetje
want ik moet nog niet te gek doen..
Het aangezicht is nog heel gevoelig
Fijn gekermist
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
miljarde ! ! Gans mijn epistel weg grrr . . .
Zzz. . . oemmm. .. oorlog in mijn slaapkamer muggen volgens mij was dit een hele zwerm. En als ik kijk op plafond en muren zie ik niets . .Die kleine ondeugden waar zijn ze , waar wonen ze, waarom bijten ze ? Het zou een cultprogramma kunnen zijn à la Jambers
Er is geen wind . Ik heb al mijn promenade gedaan op het terras het is nog ok buiten. Ik denk van geen pull aan te trekken straks om boodschappen te doen .
Zo en nu verder het boodschappenlijstje maken en vertrekken . .. of zou ik toch een pull meedoen ?
En nu ben ik benieuwd hoe jullie dag er zal uitzien
Hallo Bekske probeer het beste van te maken
Ivette , njam njam kalkoenstoofvlees
Hallo oma-c fijn je te zien, op het gemakske niks forceren .. Maar dat weet jij ook wel ,je luistert naar je lichaam ..
Krakje strijken mag men niet onderschatten , dat is lastig .. En ik zeg dat niet, het is algemeen geweten . Hopelijk heb je vandaag een goede dag
. . . even selecteren en kopiëren zodat de tekst in de muis zit . . . zou niet graag voor de 2de keer mijn verhaal kwijt zijn .
Dat was tussen haakjes
Greetie ik heb ook genoten van de kermis maar hier was het maar 2 dgn .. Maar beter 2 dan geen hé .. En nu HH doen schrijf je . . tja kan niet elke dag kermis zijn
Zo mijn pagina is teneinde
Er rest me nu nog alleen aan iedereen een fijne dag toe te wensen
toedeloe
menu: Lasagne
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Hallo allemaal!
Pas gedweild, de handdoek ligt rond de hals ik kan toch zo zweten als ik me moet bukken.
CORRY jij weet dat hé
Bij ons is er een gezegde "leeghangerszweet"
Een beetje bekomen nu.
Tot nu zonnig en veel wind en warm
Strakjes alles op zijn plaats zetten.
Fijne namiddag en avond
Greetie
Pas gedweild, de handdoek ligt rond de hals ik kan toch zo zweten als ik me moet bukken.
CORRY jij weet dat hé
Bij ons is er een gezegde "leeghangerszweet"
Een beetje bekomen nu.
Tot nu zonnig en veel wind en warm
Strakjes alles op zijn plaats zetten.
Fijne namiddag en avond
Greetie
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Hallo, gisteren mijn haar gesneden en vanmorgen al "met mijn voeten" naar de pedicure.
Ik heb alleen gestofzuigd want Vicky komt maandag eindelijk weer kuisen.
Ga rauwe aardappelen in schijfjes snijden, heel klein beetje melk erover, in de microgolf zo 2' garen, dooreen roeren, nog zo'n minuut tot ze gaar zijn dan van die vierkantjes smeltkaas in plastiek erover(andere kaas wordt te hard) en nog een minuutje in de microgolf, heel lekker, ook de 2e dag, niet veel werk en afwas, probeer het eens, eens wat anders en makkelijk voor alleenstaanden!
Vanavond het beste van Tien om te Zien en morgenavond de Zomerhit (die Pommelien zal winnen denk ik)
Groetjes, hier veel wind maar nog geen regen!
Ik heb alleen gestofzuigd want Vicky komt maandag eindelijk weer kuisen.
Ga rauwe aardappelen in schijfjes snijden, heel klein beetje melk erover, in de microgolf zo 2' garen, dooreen roeren, nog zo'n minuut tot ze gaar zijn dan van die vierkantjes smeltkaas in plastiek erover(andere kaas wordt te hard) en nog een minuutje in de microgolf, heel lekker, ook de 2e dag, niet veel werk en afwas, probeer het eens, eens wat anders en makkelijk voor alleenstaanden!
Vanavond het beste van Tien om te Zien en morgenavond de Zomerhit (die Pommelien zal winnen denk ik)
Groetjes, hier veel wind maar nog geen regen!
Ivette