NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze zonnige zondag , ik ben al heel vroeg uit de veren
Blijkbaar mijn "bende♥" ook , want ik zag mijn zoon om 6.30u vertrekken naar de rommelmarkt in Kemmel. En van mijn dochter kreeg ik berichtjes vanaf 7u tot nu . Ze kon niet bellen , want het was nog muisstil in huis.. Dochterlief sliep nog, en de katjes ook woeha..
Verder is er hier nog niet veel gebeurd , het is nog vroeg dag hé .. Straks de zondagskrant lezen, en proberen nog een wandelingetje te maken . Dat moet lukken..
Bekske dat is echt wel een calvarietocht als men ziek is hé .. Ze zeggen maar, en ze maken je van alles wijs. Ik hoop dat de huisarts eens goed naar je luistert .. Want zo kan het natuurlijk niet verder hoe je nu bezig bent ..
Oma-C ai ai , dat is pijnlijk, ooit had ik dit ook .. pfff . . hopelijk lukt het met voldoende pijnstillers.
Ivette ja het wasgoed droogde goed buiten . Alles is geplooid wat kon geplooid zijn . De lakens liggen al terug op mijn bed.. En wat rook het zalig toen ik gisterenavond in bed kroop.
Zo te lezen heb jij een heel drukke, fijne dag gehad gisteren ..
Krakje jij doet kruiswoordraadsels , ik hou van woordzoekers .. Kruiswoordraadsels ook maar ik geef vlug op
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu: kort en bondig frikadel met friet (ik weet niet wanneer zoon terug is) En ik wil nu ook niet tot een halve namiddag in de keuken staan.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Dit klein hummeltje heeft zaterdag haar doopsel met enthousiasme gevierd.
Was soms ontroerend wanneer mama en papa hun teksten voorlazen.
Veel kindjes aanwezig welke ook betrokken werden.

Vandaag met de tram naar Oostende
heb het een en ander nodig.
Afsluitend met foto van Romy met kleintje Mona.
Tot in den draai
Corry

Was soms ontroerend wanneer mama en papa hun teksten voorlazen.
Veel kindjes aanwezig welke ook betrokken werden.

Vandaag met de tram naar Oostende
Afsluitend met foto van Romy met kleintje Mona.
Tot in den draai
Corry

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ontbijt is binnen ,kleine toer is ook al gedaan .Ook al een mail terug gekregen van huisarts dat hij vandaag ga komen .Was normaal gezien voor vrijdag maar het gaat gewoon niet meer moet meer en meer op tanden bijten om te zwijgen over ademnood ,zweten enz .Dus afwachten ook is de bestelling al verstuurd morgen voormiddag levering IN DE LATE NAMIDDAG KINESIST .De kermis is ook gestart en vandaag jaarmarkt .Er zal veel volk op de been zijn denk ik .ik vind het buiten niet koud en het is droog niet goed voor de tuin .De bloemen moeten moeten iedere dag hun water hebben .En het gras vraagt ook water .Zo dit posten want ik moet even iets weg brengen en daarna rusten groetje
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Natuurlijk droogde mijn was heel goed zaterdag, net als jadi zegt dat ruikt dan zo goed vooral die lakens: zalig! Hopelijk kan de volgende "grote was" ook nog buiten drogen!
Gisterenmorgen mijn broek zoom met plak/strijklint ingekort, ook veel werk, eerst driegen(doe ik met alles en altijd!)dan op de mouwplank eerst zoom gewoon strijken, plaklint eronder tot precies aan de rand (zoom niet afstikken anders zie je die steken) nog eens strijken en klaar. Ik deed dit voornamelijk omdat de kleur van mijn garen niet heel precies klopte. Dinsdag koop ik zo'n strijklint op de markt of in Veritas, komt af en toe van pas.
Gisteren met Christa naar "Lichtervelde schouwt" waar mensen met een bijzonder talent tentoonstelden, heel verzorgde tentoonstelling. Sander zong er met zijn groepje the Lovebirds.
Ik babbelde er met Henk Knockaert die als soldaat optrad in" Interview met de geschiedenis" over Marie Curie hij was vol lof over de vlotte samenwerking met Els Dottermans en Arnout Houben voor wie Henk veel bewondering heeft! Tof vind ik zo'n "weetgesprekje!"
Ben er van onder salut tot later
Gisterenmorgen mijn broek zoom met plak/strijklint ingekort, ook veel werk, eerst driegen(doe ik met alles en altijd!)dan op de mouwplank eerst zoom gewoon strijken, plaklint eronder tot precies aan de rand (zoom niet afstikken anders zie je die steken) nog eens strijken en klaar. Ik deed dit voornamelijk omdat de kleur van mijn garen niet heel precies klopte. Dinsdag koop ik zo'n strijklint op de markt of in Veritas, komt af en toe van pas.
Gisteren met Christa naar "Lichtervelde schouwt" waar mensen met een bijzonder talent tentoonstelden, heel verzorgde tentoonstelling. Sander zong er met zijn groepje the Lovebirds.
Ik babbelde er met Henk Knockaert die als soldaat optrad in" Interview met de geschiedenis" over Marie Curie hij was vol lof over de vlotte samenwerking met Els Dottermans en Arnout Houben voor wie Henk veel bewondering heeft! Tof vind ik zo'n "weetgesprekje!"
Ben er van onder salut tot later
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Weeral maandag
Waar gaat die tijd toch naartoe
Corry, mooie viering gehad met je nakomelingen, ja dat zijn dagen om te genieten hé.
Gisteren hadden wij ook een familiedagje in Antwerpen.
We waren nog maar net thuis toen er een telefoontje kwam : "Fototoestel achtergebleven".
Het is in goede handen daar maar zal hier natuurlijk gemist worden.
Gelukkig ligt er nog een oud in de kast en is er nog de telefoon.
Bloedmaan gezien ?
Hier was het helaas bewolkt.
'k ben nog een paar keer uit bed gekomen vannacht om te kijken maar 't was NOPPES.
Straks nog eens van het mooie weer genieten op de fiets.
Waar gaat die tijd toch naartoe
Corry, mooie viering gehad met je nakomelingen, ja dat zijn dagen om te genieten hé.
Gisteren hadden wij ook een familiedagje in Antwerpen.
We waren nog maar net thuis toen er een telefoontje kwam : "Fototoestel achtergebleven".
Het is in goede handen daar maar zal hier natuurlijk gemist worden.
Gelukkig ligt er nog een oud in de kast en is er nog de telefoon.
Bloedmaan gezien ?
Hier was het helaas bewolkt.
'k ben nog een paar keer uit bed gekomen vannacht om te kijken maar 't was NOPPES.
Straks nog eens van het mooie weer genieten op de fiets.
Oud maar niet Out
-

Foto is van tijdens mijn wandelingetje gisterenavond rond 20.20u. De bloedmaan zou te zien zijn om 20.10u noppes gezien ..Maar zo'n mooie lucht vond ik toch wel een fotootje waard
Hallo, vandaag ben ik nog niet te laat om een fijne namiddag toe te wensen.
Mooi en zonnige hier, en aan het heelal zijn er schapenwolkjes met donker grijze vlekken er tussen
Greetie hier ook geen plannen, maar alles blijft vandaag in mijn handen hangen .. Geraak precies niet vooruit .
Och Corry toch wat een mooi lief ukje , fijn feest gehad zo te lezen .. Ik ben blij voor u . Geniet van uw uitstap naar Oostende .
Dag Bekske jij gaat vandaag meer weten van uw huisarts . Het is toch al een begin hé
Ivette ik stik mijn broeken , dat plaklint komt altijd los na een tijd bij mij ..
Rietjes ooit schreef jij hier eens dat het zo moeilijk was om uw naaimachine te draden .. E wel ik zit hier nu ook met hetzelfde probleem . Mijn tenen krullen er van , waar kan ik zo'n "dingske" vinden om beter mijn naaimachine te draden ? .. Jij zei toen dat je daar zou voor kijken ..
Hopelijk kan je mij helpen. Alvast bedankt op voorhand
Mijn pagina is teneinde gescrold , er rest mij nog alleen even ZWAAI ZWAAI oma -C en iedereen een verdere fijne namiddag toe te wensen
toedeloe
menu was: biefstuk met prinsesbonen
-
Jadi, dat dingske heb ik altijd nog niet gevonden. Wel voor gewone naalden maar niet voor naaimachine.
't blijft sukkelen, hulp inroepen v W ofwel mijn naaiwerk uitgeven.
'k vind het wel spijtig hoor dat het niet meer lukt om zelf kledij te maken.
't blijft sukkelen, hulp inroepen v W ofwel mijn naaiwerk uitgeven.
'k vind het wel spijtig hoor dat het niet meer lukt om zelf kledij te maken.
Oud maar niet Out
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren gaan eten ten voordelen van jeugdfanfare,
was lekker maar te zwaar voor maag, had er last van,
deze morgen weer alles in orde, maar weer eens gaan eten,
vriendin verjaarde en ging met ons naar een chinees restaurant,
nam rijst kip met saus, tjonge wat was dit pikant, tussen door moeten drinken
om keel afte koelen, goed voor wie een beginnende keelpijn heeft,
thuis gekomen en weer voor eten gezorgd, een tiener woont nu hier
voorgoed, zijn adres staat bij mij, de andere tiener nog niet maar is
hier voor een week, dit gaat nog 2 jaar duren dan mag ze ook kiezen,
jullie ook die maanverduistering gezien, hier niet te veel bewolkt,
geniet van alles wat je nog aan kunt, grtjs van krakje,
een ander tekening van mij, alleen dat diertje is er bij opgezet boven op mijn naam.
terug gaan tekenen of schilderen zit niet meer in mij, soms kribbelt wel maar goesting is over,

was lekker maar te zwaar voor maag, had er last van,
deze morgen weer alles in orde, maar weer eens gaan eten,
vriendin verjaarde en ging met ons naar een chinees restaurant,
nam rijst kip met saus, tjonge wat was dit pikant, tussen door moeten drinken
om keel afte koelen, goed voor wie een beginnende keelpijn heeft,
thuis gekomen en weer voor eten gezorgd, een tiener woont nu hier
voorgoed, zijn adres staat bij mij, de andere tiener nog niet maar is
hier voor een week, dit gaat nog 2 jaar duren dan mag ze ook kiezen,
jullie ook die maanverduistering gezien, hier niet te veel bewolkt,
geniet van alles wat je nog aan kunt, grtjs van krakje,
een ander tekening van mij, alleen dat diertje is er bij opgezet boven op mijn naam.
terug gaan tekenen of schilderen zit niet meer in mij, soms kribbelt wel maar goesting is over,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Ik verwacht bezoek
Bekske, bedankt om onze kindjes mooi in te kaderen, hoop dat ze je kunnen helpen !
Zonnig en nog fris aan zee.
Gisteren enkele mooie stukken gekocht met een forse afslag, enkele zullen volgend jaar meer aan bod komen omdat de zomer aan zijn einde aan het komen is.
Ga afsluiten
Tot in den draai
Corry
Ik verwacht bezoek
Bekske, bedankt om onze kindjes mooi in te kaderen, hoop dat ze je kunnen helpen !
Zonnig en nog fris aan zee.
Gisteren enkele mooie stukken gekocht met een forse afslag, enkele zullen volgend jaar meer aan bod komen omdat de zomer aan zijn einde aan het komen is.
Ga afsluiten
Tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-

Ik heb een bloemetje bij , om het hier wat op te fleuren
Goede morgen deze morgen , loopt allemaal een beetje verkeerd hier .. . Zo is de week trouwens begonnen en blijkbaar vandaag ook al een dag met hindernissen.
Maar alles kan opgelost worden ..
De wc loopt door , af en toe efkes wriemelen aan de knoppenbord en het is weer ok .. Maar dat is natuurlijk niet opgelost.
Verder paar telefoontjes MOETEN doen en ik rijd overal op een njet, of lukt niet, kan niet, geen tijd enz . . .
Enfin ik stop met zagen en klagen en ja zuchten .
Intussen ben ik naar de plaatselijke winkel al geweest , mijn bestelling voor zondag is al de deur uit en die wordt dan op zondagmorgen netjes aan mijn deur gezet, wat een service hé..
Lang kon ik niet praten, want er kwamen klanten binnen en dan vertrek ik ..
Rietjes dank voor je moeite , het zal nog een beetje verder moeten doorgaan met euch vloeken denk ik . Tot ik het zelf moe ben .Tot nu toe zou ik het jammer vinden dat ik niet meer op mijn machine kan doordat stomme draden . Denk van voorlopig een vergrootglas bij mij te nemen .. Ik ga dan een maxi gat zien in mijn naald
Krakje dat is van het goeie teveel zou ik denken. Eerlijk 's avonds zwaar eten dan moet ik 's nachts niet meer slapen. Oei en ook nog eens naar de Chinees , tja pikant sorry ik zit met een glimlach op mijn gezicht .. Ik zou al die gezichten eens willen zien toen ze aan het eten waren.. Trekkenbekken denk ik
Vaste kleinkind in het huisgezin, tja het moet zijn dat hij/zij zich goed voelt bij jullie .
Ha Bekske straks weet je meer dus , ik duim dat het in orde komt... toy toy toy
Greetie hier is er zon in overvloed , dus ik denk bij Corry zal het ook een mooie dag worden.
Geniet van je dag zou ik zeggen, maar dat zal geen probleem zijn hé
Zo mijn pagina is tot het einde gescrold ..
Oma-C zwaai zwaai hopelijk al wat beter..
Ik wens aan iedereen een fijne dinsdag toe
toedeloe
menu: de rest van het biefstuk (gisteren te groot voor mij ) met wat prei in de room
-
Goeie zonnige dag
Wat zou ik graag een vliegje zijn vandaag om ff neer te strijken bij Corry en Greetie.
Die zullen wel een SUPERdagje hebben, ik gun het hen tenvolle.
Deze voormiddag nuttig besteed met het uitruimen van een kleerkast en alles meteen naar E5 gebracht.
De aankoopbon die je ervoor kreeg heb ik niet kunnen verzilveren, 'k vond mijn goesting niet en had eigenlijk ook niets nodig.
Straks ??? wandeltoertje zeker
Wat zou ik graag een vliegje zijn vandaag om ff neer te strijken bij Corry en Greetie.
Die zullen wel een SUPERdagje hebben, ik gun het hen tenvolle.
Deze voormiddag nuttig besteed met het uitruimen van een kleerkast en alles meteen naar E5 gebracht.
De aankoopbon die je ervoor kreeg heb ik niet kunnen verzilveren, 'k vond mijn goesting niet en had eigenlijk ook niets nodig.
Straks ??? wandeltoertje zeker
Oud maar niet Out