In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag alweer iedereen
deze morgen om 7.30u wakker gebeld dat er dadelijk iemand zou komen om ons terras vliegenraam te repareren , want er was iets mis en we hebben die nog niet zo lang
maar alles is nu in orde en das wat telt hé
jadi ik ben echt benieuwd welke vogel dat kan zijn , en welke kleur hadden zijn veren ?????
en thuis kan het ook gezellig zijn hé met een koffietje en wat lekkers
An hier ook veel wind hoor en er word voor deze namiddag nog meer wind voorspeld
zie maar dat je niet van je fiets waait als er een rukwind opkomt
Inge ik vond het gisteren ook vreemd dat jij hier iets gepost had en ik kon wel bijlezen maar niks posten , ik heb het verschillende keren geprobeerd maar helaas
en nu nog aan je schoonheidsslaapje bezig zeker ??
allé ik ga aan het middageten beginnen sè
eerst een zelfgekookt soepje en daarna gepaneerde kippen escalope met puree en 2 soorten verse groentjes
voor iedereen SMAKELIJK

deze morgen om 7.30u wakker gebeld dat er dadelijk iemand zou komen om ons terras vliegenraam te repareren , want er was iets mis en we hebben die nog niet zo lang
maar alles is nu in orde en das wat telt hé
jadi ik ben echt benieuwd welke vogel dat kan zijn , en welke kleur hadden zijn veren ?????
en thuis kan het ook gezellig zijn hé met een koffietje en wat lekkers
An hier ook veel wind hoor en er word voor deze namiddag nog meer wind voorspeld
zie maar dat je niet van je fiets waait als er een rukwind opkomt
Inge ik vond het gisteren ook vreemd dat jij hier iets gepost had en ik kon wel bijlezen maar niks posten , ik heb het verschillende keren geprobeerd maar helaas
en nu nog aan je schoonheidsslaapje bezig zeker ??
allé ik ga aan het middageten beginnen sè
eerst een zelfgekookt soepje en daarna gepaneerde kippen escalope met puree en 2 soorten verse groentjes
voor iedereen SMAKELIJK

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, hier is de zon en het is zalig buiten . Ik heb er een mini wandelingetje opzitten naar de plaatselijke winkel . Dag allemaal mee en wat boerenham voor deze avond .
Om vandaag een koffieklets bij jullie te houden zal er niet inzitten . Mijn voormiddag zal zo wie zo al te kort zijn . En kort na de middag moet ik naar een andere stad . Er worden nieuwe schelpen gemaakt voor mijn nieuwe hoorapparaten . .
Oesje Zonnebloemetje gisteren uit jullie bed gebeld .. Maar intussen is de hor in orde dat is het bijzonderste achteraf gezien ..
Volgens Google was het een jonge zilvermeeuw, daar de veren al aan het verkleuren waar niet heel heel jong . (Ik vond dit wel al een groot "beest") Ze was wit (niet echt wit, geen enkele meeuw is echt wit) met op de zijkanten plukken bruin eerder mokka kleur . .. Die gekleurde ringen zijn om dat die gevolgd worden voor van alles en nog wat .. Verdorie ik moest er een foto van genomen hebben. Maar ik was zodanig van de kaart .. En mijn zoon is dan ook nog zo'n held . . .zucht .. Bijzonderste is dat de meeuw terug de wijde wereld in is .
Inge zoonlief op kamp , is dat met de school ? . . Hopelijk valt het weer wat mee
Straks op boodschappen lees ik , tja het moet ook gebeuren natuurlijk
Zwaai zwaai An
Zo mijn pagina is einde
Dus voor iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: rest witloof/kaas/hesp met een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie zonnige morgen en middag samen iedereen
voila we hebben onze koffie al binnen en we moeten vroeg eten deze middag
want ik heb kort na de middag al een afspraak bij de tandarts zoals iedere 5 maanden om mijn gebit te laten controleren en tandsteen te laten verwijderen
en dan hebben we tegen 16u nog een belangrijke afspraak in de binnenstad , dus een drukke namiddag
jadi ja als je een meeuw van heel dichtbij ziet dan ziet die er nog groter uit en dan zie je ook beter hoe die echt uitziet , en ik moet lachen wat je over je zoon schrijft
Inge wat leuk voor je zoon op kamp , en waar gaan ze naar toe ?????
An , Bekske en alle andere leutertjes
nog een aangename dinsdag verder

voila we hebben onze koffie al binnen en we moeten vroeg eten deze middag
want ik heb kort na de middag al een afspraak bij de tandarts zoals iedere 5 maanden om mijn gebit te laten controleren en tandsteen te laten verwijderen
en dan hebben we tegen 16u nog een belangrijke afspraak in de binnenstad , dus een drukke namiddag
jadi ja als je een meeuw van heel dichtbij ziet dan ziet die er nog groter uit en dan zie je ook beter hoe die echt uitziet , en ik moet lachen wat je over je zoon schrijft
Inge wat leuk voor je zoon op kamp , en waar gaan ze naar toe ?????
An , Bekske en alle andere leutertjes
nog een aangename dinsdag verder

allé we zijn terug thuis van onze afspraken van deze namiddag
en nu van een heerlijke koffie genieten sè
Inge de kinderen zullen zich daar zeker amuseren op die kampeer boerderij
en hopelijk valt het weer ook mee voor de volgende dagen , allé hier word het toch beter weer tweede helft van de week
morgen hebben we weer een drukke dag
in de voormiddag naar de kiné en als we thuis komen rap eten , want tegen 13u heb ik een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes en daarna onderweg nog ergens langs gaan en dan tegen 15u op tijd zijn voor de pedicure , oef dat word weer een druk dagje
en nu snak ik naar mijn koffietje

en nu van een heerlijke koffie genieten sè
Inge de kinderen zullen zich daar zeker amuseren op die kampeer boerderij
en hopelijk valt het weer ook mee voor de volgende dagen , allé hier word het toch beter weer tweede helft van de week
morgen hebben we weer een drukke dag
in de voormiddag naar de kiné en als we thuis komen rap eten , want tegen 13u heb ik een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes en daarna onderweg nog ergens langs gaan en dan tegen 15u op tijd zijn voor de pedicure , oef dat word weer een druk dagje
en nu snak ik naar mijn koffietje

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, een goede morgen allemaal
Het ziet er maar triest uit buiten, lichtjes regen en het kleine windmolentje draait af en toe ferme toertjes rond .. Al wiegen de bomen maar heen en weer..
Deze morgen weer wakker van de kauwen hun geklop.. Op het plat dak kloppen ze eikels kapot.. Precies iemand die een nagel in de muur klopt . Dus ik heb een natuurwekker zucht . . 's Avonds hetzelfde ritueel . . Wetende dat een kauw 4 à 8 jongen kunnen krijgen , en dat er sommige toch wel 15j max 20-25j kunnen leven . .. Dat stemt me tot nadenken en het zweet breekt me uit .. Want hun nest is gemaakt , die leven graag rond hun familie . Ik ben niet content met mijn bovenburen , ze maken te vroeg leven in de morgen . .
Inge zoonlief zal zich al kunnen uitleven met zijn vriendjes op kamp. Slapen ze in gebouwen of in tenten , want hier regent het hier voor het ogenblik .. Zo'n kamp is dat dan educatief ? Oeps sorry je moet niet antwoorden als ik te nieuwsgierig bent hoor ..
Zonnebloemetje en . . . tandjes goedgekeurd ? . . Was er veel volk in de binnenstad ? Of is het toerisme ook minder nu de zomermaanden op zijn einde loopt ?
Intussen zal jij bij de kine zitten. Of toch onderweg, deze namiddag is het aangenamer geniet er van .. Ben benieuwd welk kleurtje het nu zal zijn . . En ook nog de pedicure je zult volledig in het nieuw staan .
Je doet er mij aan denken door uw plaatje deze morgen , ik ga nog mijn parapluutje uit de auto halen .
Hallo An fijn je te zien , drukke dagen waarschijnlijk .. Ik wens je een fijne dag toe vandaag
En nu ga ik er in vliegen , HH moet ook nog gedaan worden .
Aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: filetkotelet met wortels en een natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Kan nog net.
Jadi, ze slapen in een gebouw, is inderdaad fijn, want het is 's nachts al knap fris
Vorig jaar lagen ze in tenten, veel regen, veel klagen over dat het zo koud was en zijn ze na 1 nacht al weer thuis gekomen
Zal vast iets educatief in zitten, maar vooral veel lol maken en elkaar als klas beter leren kennen, dat laatste is ook echt het doel van het kamp.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Kan nog net.
Jadi, ze slapen in een gebouw, is inderdaad fijn, want het is 's nachts al knap fris
Vorig jaar lagen ze in tenten, veel regen, veel klagen over dat het zo koud was en zijn ze na 1 nacht al weer thuis gekomen
Zal vast iets educatief in zitten, maar vooral veel lol maken en elkaar als klas beter leren kennen, dat laatste is ook echt het doel van het kamp.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
een goeie avond alweer iedereen
ik ben stik kapot van al die afspraken gans de dag
we zijn nog niet lang thuis en we hebben alletwee geen fut meer
en morgenvoormiddag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis om mijn slecht oog te laten controleren waar mijn netvlies van los komt
jadi mijn nageltjes zijn nu blauw , ja de kleur van de lokale voetbalploeg hé , club Brugge en met een bijpassende Tshirt in zwart de kleur die ik altijd draag ben ik helemaal in de juiste kleuren
en met mijn tandjes die gisteren weer in orde zijn en vandaag om nieuwe voetjes geweest ben ik weer helemaal in 't nieuw hé
Inge , An , Bekske en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder

ik ben stik kapot van al die afspraken gans de dag
we zijn nog niet lang thuis en we hebben alletwee geen fut meer
en morgenvoormiddag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis om mijn slecht oog te laten controleren waar mijn netvlies van los komt
jadi mijn nageltjes zijn nu blauw , ja de kleur van de lokale voetbalploeg hé , club Brugge en met een bijpassende Tshirt in zwart de kleur die ik altijd draag ben ik helemaal in de juiste kleuren
en met mijn tandjes die gisteren weer in orde zijn en vandaag om nieuwe voetjes geweest ben ik weer helemaal in 't nieuw hé
Inge , An , Bekske en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen ,
Hier regent het al de hele dag.
In de stromende regen boodschappen gedaan, en had het koud daarna.
Zondag gaan wij heerlijk een paar weekjes op vakantie naar de zon.
Druk met de voorbereidingen.
Inge hopelijk beter weer daar op het kamp van je zoon.
Jadi, vervelend zulke luidruchtige buren.
Z'bloemetje veel succes morgen bij de oogarts.
Allemaal een heel fijne avond , toedeloe.

Hier regent het al de hele dag.
In de stromende regen boodschappen gedaan, en had het koud daarna.
Zondag gaan wij heerlijk een paar weekjes op vakantie naar de zon.
Druk met de voorbereidingen.
Inge hopelijk beter weer daar op het kamp van je zoon.
Jadi, vervelend zulke luidruchtige buren.
Z'bloemetje veel succes morgen bij de oogarts.
Allemaal een heel fijne avond , toedeloe.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

denk niet dat ik hier gemist ben maar toch laat ik weten dat ik van verleden week woensdag met ziekenauto.Weggebracht ben naar ziekenhuis en ben van gisteren in de late namiddag thuis .Ga er verder over zwijgen want ik ben nog altijd het zelfde als tevoren .Heb amper dokters gezien ja eentje een jong snotneus die dacht dat ze baas over mij afijn .Ja ik heb er mijn buik van vol nu morgen na de middag komt de huisarts en straks juist na de middag kinesist.geniet van jullie dag nu vragen er hier twee veel aandacht groetje tot later