In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag allemaal
beetje laat gegeten deze middag , maar soit tis zondag en we moeten nergens naar toe
jadi al naar de rommelmarkt geweest , ja als ik nog beter kon stappen deden we dat ook eens graag
en tis tomatengroenten soep met spekjes die ik gemaakt heb en vissoep moet ik ook niet , jakkes dat krijg ik zelfs niet binnen , bah
en er moet een nieuwe deur aan onze auto die nog maar 8 maanden oud is omdat er iemand is tegen gereden terwijl hij geparkeerd stond en vluchtmisdrijf heeft gepleegd en dus zullen we de kosten zelf moeten betalen hé , nu ja er zijn ergere dingen in 't leven en hij zal er weer als nieuw uitzien
Bekske ik heb ook graag dat weer en dan nog liefst zonder zon , maar dat mag ik zeker niet luidop zeggen , want sommige mensen willen altijd zon
hieronder nog een fotootje van gisteren bij Celine met de hondjes

beetje laat gegeten deze middag , maar soit tis zondag en we moeten nergens naar toe
jadi al naar de rommelmarkt geweest , ja als ik nog beter kon stappen deden we dat ook eens graag
en tis tomatengroenten soep met spekjes die ik gemaakt heb en vissoep moet ik ook niet , jakkes dat krijg ik zelfs niet binnen , bah
en er moet een nieuwe deur aan onze auto die nog maar 8 maanden oud is omdat er iemand is tegen gereden terwijl hij geparkeerd stond en vluchtmisdrijf heeft gepleegd en dus zullen we de kosten zelf moeten betalen hé , nu ja er zijn ergere dingen in 't leven en hij zal er weer als nieuw uitzien
Bekske ik heb ook graag dat weer en dan nog liefst zonder zon , maar dat mag ik zeker niet luidop zeggen , want sommige mensen willen altijd zon
hieronder nog een fotootje van gisteren bij Celine met de hondjes

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie namiddag iedereen
wauw Inge het is precies een drieling daar bij jou
en kan je ze zelf nog goed kennen , wat ze lijken precies dezelfde
wat een mooi trio
wij gaan vandaag eens heel vroeg gaan douchen want ik wil ook nog mijn haar wassen na de douche en das wel een moeilijk en lang werkje voor mij , en onder de douche kan dat niet , maar ventje helpt wel want met mijn armen omhoog om te spoelen kan ik niet zo lang
tot later

wauw Inge het is precies een drieling daar bij jou
en kan je ze zelf nog goed kennen , wat ze lijken precies dezelfde
wat een mooi trio
wij gaan vandaag eens heel vroeg gaan douchen want ik wil ook nog mijn haar wassen na de douche en das wel een moeilijk en lang werkje voor mij , en onder de douche kan dat niet , maar ventje helpt wel want met mijn armen omhoog om te spoelen kan ik niet zo lang
tot later

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Valt mee hoor, kruimel (midden) is langhaar en witje (links) kort, die hou je sowieso wel uit elkaar en kruimel is smaller als de andere 2
Witje en logee (rechts) lijken inderdaad op elkaar, maar dat is wel logisch, want logee is een nichtje van witje
Maar witje is kleiner dan logee, dus geen probleem
Ik wens iedereen een fijne avond
Witje en logee (rechts) lijken inderdaad op elkaar, maar dat is wel logisch, want logee is een nichtje van witje
Maar witje is kleiner dan logee, dus geen probleem
Ik wens iedereen een fijne avond
-
een goeie maandagmorgen iedereen
efkes in de rapte want ik heb nog van alles te doen en de middag is al in zicht
ventje is naar de garage nadat we een telefoontje kregen deze morgen dat onze auto weer helemaal is hersteld , dus das goed hé
ik ben benieuwd wat de prijs zal zijn voor dat ongevalletje met vluchtmisdrijf , wat zijn sommige mensen toch egoïstisch de dag van vandaag , maar soit we zullen het betalen en onze auto is dan weer in orde
Bekske ook een goeie morgen en geniet van je maandag als dat kan
jadi zal naar de markt zijn zeker vandaag
Inge en alle andere leutertjes nog een gezellige maandag verder
allé ik ga verder doen , tot later

efkes in de rapte want ik heb nog van alles te doen en de middag is al in zicht
ventje is naar de garage nadat we een telefoontje kregen deze morgen dat onze auto weer helemaal is hersteld , dus das goed hé
ik ben benieuwd wat de prijs zal zijn voor dat ongevalletje met vluchtmisdrijf , wat zijn sommige mensen toch egoïstisch de dag van vandaag , maar soit we zullen het betalen en onze auto is dan weer in orde
Bekske ook een goeie morgen en geniet van je maandag als dat kan
jadi zal naar de markt zijn zeker vandaag
Inge en alle andere leutertjes nog een gezellige maandag verder
allé ik ga verder doen , tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe ! ! ! , nu even pauze . .. Eerst naar de markt geweest, eigenlijk eerder een wandelingetje gemaakt , want ik had niks nodig . Wel een kipfilet mee voor de zoon en ik enkele kippenboutjes voor op de middag.
Gisteren mijn interieur wat verandert samen met de zoon ..een mini verhuizinkje dus .. Strepen op de parket euch door mijn toedoen
Intussen zijn strepen weg en is living weer spic en span .. Dus nu even weinig tijd en wil ik eerlijk gezegd ook verder doen na mijn koffietje
En of het smaakt , het is eens geen colaatje Z
Sorry , ik ga het kort houden
Ik wens jullie nog een fijne namiddag en avond toe
toedeloe
menu: zou kippenboutjes zijn , maar euch ze liggen nog op mijn aanrecht te blinken ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie zonnige namiddag iedereen
zojuist een koffietje gedronken en dat smaakte
en nu nog een klein werkje doen en tegen dan is het alweer bijna avond
jadi oeps jou infrastructuur veranderd samen met je zoon ????
ja soms is het wat zoeken voordat het goed is hé
Inge op den draai deze namiddag , groot gelijk hoor
en nu ga ik verder doen sè
want we gaan vroeg slapen vanavond en we moeten vroeg opstaan morgen
tot later

zojuist een koffietje gedronken en dat smaakte
en nu nog een klein werkje doen en tegen dan is het alweer bijna avond
jadi oeps jou infrastructuur veranderd samen met je zoon ????
ja soms is het wat zoeken voordat het goed is hé
Inge op den draai deze namiddag , groot gelijk hoor
en nu ga ik verder doen sè
want we gaan vroeg slapen vanavond en we moeten vroeg opstaan morgen
tot later

Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
een goeie dinsdagmorgen iedereen
wij zijn al vroeg wakker want mijn poetshulp is hier
tis hier bewolkt in Brugge en droog met 16° , niet koud dus want hier staan de vensters open
verder vandaag een rustig dag bij ons
Bekske gelukkig heb je nieuwe schoenen gevonden
wij hebben hier op wandelafstand een grote schoenen speciaalzaak waar ze schoenen verkopen voor mensen met probleem voeten en waar er steunzolen kunnen ingelegd worden , want zonder steunzolen kan ik niet deftig meer stappen
Inge ook alweer druk bezig zo te zien , en zijn de hondjes het alweer gewoon nu ze met drie zijn ?????
jadi , Anne-marie en alle andere leutertjes
nog een fijne dinsdag verder

wij zijn al vroeg wakker want mijn poetshulp is hier
tis hier bewolkt in Brugge en droog met 16° , niet koud dus want hier staan de vensters open
verder vandaag een rustig dag bij ons
Bekske gelukkig heb je nieuwe schoenen gevonden
wij hebben hier op wandelafstand een grote schoenen speciaalzaak waar ze schoenen verkopen voor mensen met probleem voeten en waar er steunzolen kunnen ingelegd worden , want zonder steunzolen kan ik niet deftig meer stappen
Inge ook alweer druk bezig zo te zien , en zijn de hondjes het alweer gewoon nu ze met drie zijn ?????
jadi , Anne-marie en alle andere leutertjes
nog een fijne dinsdag verder

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen morgen, goede dag iedereen
Het is nu al de 2de morgen op een rij dat ik me overslaap. Maar ik ga dan ook te laat naar mijn bed.. Oude gewoonte van mij die weer eens de kop opsteekt. Of zou de volle maan er voor iets tussen zitten
Intussen zit mijn wandeling naar de plaatselijke winkel er op . Staat mijn vuilbak container terug in de garage, en ben ik al naar de apotheek geweest om de griepspuit..
Nu nog een digitale afspraak maken met de dokter
Ook al een telefoontje naar de podoloog, die stopt er mee . En gevraagd of er al een vervanging is, anders moet ik op zoek naar iemand anders..
En nu even hier bij jullie , daarna zal het hoogtijd zijn om aan het eten te beginnen
Hallo Zonnebloemetje poetsje nu op dinsdag lees ik .. Ik ben benieuwd . . wordt vervolgd . .
Hier is mijn poetsje in ziekteverlof dus het loopt wat in het honderd hier . Maar er zijn ergere dingen . Deze namiddag ga ik (gisteren de living) keuken wc en badkamer doen . Hier "smukt" het een beetje en het is ook niet echt koud. Hier zegt de thermometer 15,3°C buiten
Anne_marie dank voor de puzzel die zal ik zeker maken .. Wens je alvast ook een fijne dag toe.. Wat een mooie vlinder trouwens
Bekske toch een beetje geholpen , jammer dat de dokter zo weinig gehoor heeft aan uw vragen
mama-inge vrij vandaag , niks moet alles mag .. inderdaad een lach kost niks maar kan zo'n deugd doen die te krijgen.
Verder aan iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu: witloof -hesp en kaas
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41