In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zucht, . . .ik plof hier letterlijk en figuurlijk neer op mijn stoel
Wat een al weer een chaotische morgen , een mail naar syndic over het dak dat bewoond wordt van kauwen .. Die brengen veel schade aan
Daar na gaan praten met onderbuur over het euvel enz ; enz .
Gisteren dus mijn administratie bij gewerkt ..
En zo blijven we bezig , en vliegt de tijd zo voorbij
Dag Zonnebloemetje en dag Bekske
Dag Inge , dag An , dag Anne_marie
En Dag allemaal die ik nu even onbewust vergeet
Aan iedereen een fijne woensdag verder
toedeloe
menu: kalkoen brochette , mie en mix groenten daar ga ik een wok van maken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie namiddag iedereen
een drukke voormiddag gehad , eerst naar de kiné en daarna gezellig een koffietje gaan drinken ( want daar kunnen wij echt van genieten ) en daarna nog voor de wekelijkse boodschappen naar de Colruyt , en dan was het al 13u en dus heb ik dan nog het middageten klaar gemaakt en het heeft gesmaakt
onze menu , eerst een lekker zelfgekookt soepje en daarna zuurkool met spek en worstjes en puree , een beetje winterkost zullen we maar zeggen hé
jadi oei problemen deze voormiddag , hopelijk word het rap verholpen maar jullie syndic kennende zal je waarschijnlijk wel wat geduld moeten hebben vrees ik , gelukkig hebben wij een andere
Bekske wauw zooo mooi die fotootjes die je bewerkt hebt van Myla en Elly en ook van Inge haar honden , bedankt hoor en hopelijk een aangename woensdag vandaag
allé tis bijna tijd voor mijn zetel om wat te rusten want ik heb deze voormiddag alweer meer dan genoeg rondgehuppeld of hoe moet ik het zeggen , maar ik voel het alweer goed
tot later

een drukke voormiddag gehad , eerst naar de kiné en daarna gezellig een koffietje gaan drinken ( want daar kunnen wij echt van genieten ) en daarna nog voor de wekelijkse boodschappen naar de Colruyt , en dan was het al 13u en dus heb ik dan nog het middageten klaar gemaakt en het heeft gesmaakt
onze menu , eerst een lekker zelfgekookt soepje en daarna zuurkool met spek en worstjes en puree , een beetje winterkost zullen we maar zeggen hé
jadi oei problemen deze voormiddag , hopelijk word het rap verholpen maar jullie syndic kennende zal je waarschijnlijk wel wat geduld moeten hebben vrees ik , gelukkig hebben wij een andere
Bekske wauw zooo mooi die fotootjes die je bewerkt hebt van Myla en Elly en ook van Inge haar honden , bedankt hoor en hopelijk een aangename woensdag vandaag
allé tis bijna tijd voor mijn zetel om wat te rusten want ik heb deze voormiddag alweer meer dan genoeg rondgehuppeld of hoe moet ik het zeggen , maar ik voel het alweer goed
tot later

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne middag
Vanmorgen gewerkt en daarna geslape, was laat uit bed.
Vanmiddag met man en honden naar het bos geweest te wandelen

De rest van de middag voor de tv gehangen, ben moe en kan niet op gang komen
Het is hier grijs buiten en af en toe wat motregen
Ik zet straks de oven aan en schuif er wat pizza's in
[img]uploads/a73a73b41e2a062d1aecf8837b02593f.png[/img
Mooie foto bewerkingen, bedankt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt en daarna geslape, was laat uit bed.
Vanmiddag met man en honden naar het bos geweest te wandelen

De rest van de middag voor de tv gehangen, ben moe en kan niet op gang komen
Het is hier grijs buiten en af en toe wat motregen
Ik zet straks de oven aan en schuif er wat pizza's in
[img]uploads/a73a73b41e2a062d1aecf8837b02593f.png[/img
Mooie foto bewerkingen, bedankt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
een goeie namiddag iedereen
efkes komen koekeloeren tussendoor
ik ben een koekenbroodje aan 't bakken en verder doe ik niks meer vandaag
want ik kan moeilijk stappen voor het ogenblik door een weerkerende pijn waar ik 6 weken geleden een inspuiting met cortisone voor heb gekregen , maar deze is nu helaas weer uitgewerkt en ik heb ook al meer dan een week erge rugpijn en ventje wrijft iedere dag mijn rug in met voltaren gel 2% en daardoor zijn de scherpe kantjes er een beetje af zodat het toch een beetje meer te doen is
maar toch moet ik mij heel voorzichtig bewegen
Inge wat een leuke foto's van in het bos en je zal toch niet ziek worden zeker
verzorg je maar goed
allé ik ben er mee weg sè
tot later

efkes komen koekeloeren tussendoor
ik ben een koekenbroodje aan 't bakken en verder doe ik niks meer vandaag
want ik kan moeilijk stappen voor het ogenblik door een weerkerende pijn waar ik 6 weken geleden een inspuiting met cortisone voor heb gekregen , maar deze is nu helaas weer uitgewerkt en ik heb ook al meer dan een week erge rugpijn en ventje wrijft iedere dag mijn rug in met voltaren gel 2% en daardoor zijn de scherpe kantjes er een beetje af zodat het toch een beetje meer te doen is
maar toch moet ik mij heel voorzichtig bewegen
Inge wat een leuke foto's van in het bos en je zal toch niet ziek worden zeker
verzorg je maar goed
allé ik ben er mee weg sè
tot later

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Hallo allemaal, het is ikke
Vers terug van vakantie en aan de bibber want het is hier 20 graden kouder dan daar
1 was in de machine en morgen de rest maar.
Heb nog niet bij gelezen, heb ik iets gemist?
Fijne avond allemaal.
Tot laters toedeloeeeee.

Vers terug van vakantie en aan de bibber want het is hier 20 graden kouder dan daar
1 was in de machine en morgen de rest maar.
Heb nog niet bij gelezen, heb ik iets gemist?
Fijne avond allemaal.
Tot laters toedeloeeeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, daar gaan we weer een spiksplinter nieuwe donderdag . Een dag om van te genieten. Het weer is nog goed dus we zullen er maar eens invliegen of uitvliegen . .
De witte nevel hangt over de velden , de koeien lopen er tussen door en ik zie alleen hun poten en een silhouet van hun lichaam . Mijn ballustrade is melkglas geworden .. En de spinnetjes weven een netten in een patroon om u tegen te zeggen .. In het luchtruim zie ik schuine lijnen die ruiten vormen .. Het drukke verkeer is een feit dus .. En verder geniet ik nog gezapig van mijn koffietje , en over denk ik wat mijn dag zal worden ..
Om te beginnen mag ik niet vergeten mijn bed op te maken. Boodschappen doen, ik heb niet veel nodig tot ik thuis komt en zie wat ik weer allemaal moet opbergen. Eten maken , daarna komt de Mijnheer van de syndicus kijken naar het plat dak .. Ik ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn
Het is niet plezant 's morgens verrast te worden met een maandverband op het terras, of een potje van mayonaise van de frituur .. Je zou verschieten wat kauwen allemaal in hun snavel kunnen houden .. Ik ga er over stoppen, want daarover zou ik al serieus epistel kunnen schrijven.
Tja wat wil je buur van gelijkvloers smijt brood, en de buur naast het gebouw houd kippen..
Soit genoeg daarover.. O ja om 16u moet ik dan aan de garage staan om zoon op te pikken. Zijn auto moet nagezien worden en naar de keuring .. Thuis komen is dan eten en ik breng hem dan naar zijn eigen appartement .. En dan is MIJN avond. .
Zonnebloemetje wat een toeval die mijnheer syndicus moet hier vandaag zijn in het andere gebouw voor hetzelfde probleem en "springt " dan ook hier eens binnen .. Van een moment geluk gesproken . Nu maar hopen dat er niks is .. blijkbaar is er in het andere gebouw al een groot gat te zien .. zucht. . Och rugpijn en cortisone uitgewerkt . Ik duim voor je dat alles vlug beter wordt.
Dat zijn toch mooie paddenstoelen hé mama-Inge. Het is zalig nu in het bos .. Het "plaagje" hangt overal goed rond .. Het is weer de tijd van het jaar .
Bekske het is waar wat ik lees op je plaatjes . .
Anne_marie ook een fijne dag voor je
Hé hé intussen komt het zonnetje al piepen..
Wens iedereen een fijne donderdag toe
toedeloe
menu: denk varkenshaasje met worteltjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.