NACHTUILTJES(12)2024
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Er zijn vooral in ons dorp al veel reacties gekomen op Niks camion met het eerbetoon aan zijn pa (foto's en verhaal postte ik al hierboven) Hij kreeg ook internationaal veel lof met zijn kunstwerkje dat alweer een gouden medaille verdiende, vooral omdat hij het helemaal zelf gemaakt heeft, er zijn daar geen bouwdozen van!
Gisteren met Christa naar Sluis, ze vond de 2 opblaasbare paspoppen voor het toneel in de grote seksshop en ik mijn vitamines en kalk bij Etos. We aten weer in Molenzicht lekker maar het was er niet warm.
Morgen mag ik 's middags bij Nik en Els eten en dan samen naar het 3e verjaardagsfeestje van Anna waar ik alle kleintjes nog eens terug zal zien! Joepie!
Gisteren met Christa naar Sluis, ze vond de 2 opblaasbare paspoppen voor het toneel in de grote seksshop en ik mijn vitamines en kalk bij Etos. We aten weer in Molenzicht lekker maar het was er niet warm.
Morgen mag ik 's middags bij Nik en Els eten en dan samen naar het 3e verjaardagsfeestje van Anna waar ik alle kleintjes nog eens terug zal zien! Joepie!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Zondagmorgen, postoleetjes zijn al binnen.
Gisteren verjaardag gevierd van ons klein hummeltje Mona.
Ivette alle bewondering voor je zoon, telkens weer sta ik in verstomming hoe mooi en natuurlel hij te werk ging.
Voor de rest niet veel te melden.
Nog een welgemeende groet
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede zondagmorgen iedereen
Maak er allemaal een fijne dag van
ook al is de zon niet van de partij
Ivette, Nick is een echte kunstenaar,
prachtig werk weerom, en zeker een
gouden medaille waard!!
Veel sterkte en moed aan hen die het
kunnen gebruiken....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
hallo goeie morgen iedereen
het is weer zondag, rustdag ,hier in elk geval
niet veel te vertellen
ik moet nog ontbijten dat ga ik nu doen

het is weer zondag, rustdag ,hier in elk geval
niet veel te vertellen
ik moet nog ontbijten dat ga ik nu doen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Klop klop ik kom even langs om iedereen een fijne zondag te wensen
Greetie weer rust , de bank heeft het opgelost .. Niks is er vervelender dan dat iets niet marcheert en wij die het niet kunnen oplossen
Broerlief langs geweest lees ik , fijn voor je .. Mijn broer of zus komen NOOIT langs ik heb namelijk geen van beide . ..
Oma-C het to do lijstje afgewerkt zoals ik kan lezen .. Hier draait de vaatwas ook nog .
Krakje dat is inderdaad goedkoop , veel leesgenot
Ivette dat is inderdaad een heel mooie camion, en al zeker eentje om te koesteren. Wat Nic zeker zal doen , hij stak er al zijn liefde en geduld in .. Uw zoon een gouden medaille , maar ook goud in zijn handen .. Die is echt heel creatief hoor. Chapeau ! ! !
Och Sluis dat is jaren geleden van mij .. Druk gehad en de kleintjes gezien .Het kan niet meer stuk Ivette, je kan nu genieten van de mooie momenten ..
Bekske oesje is dat al volgende week zondag weer die miserie van het uurwerk pfff . .
Corry pistoletjes gegeten dat kan smaken hé.. Ik lees dat je genoten hebt van het verjaardagsfeest van ukje Mona
meme-rietje smakelijk maar ik denk dat uw ontbijt al achter de kiezen zit .. Ik heb ook niet veel te vertellen .
Zo ik ben aan het einde van de pagina
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu:

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
bijna namiddag toch nog een fijne zondag avond gewenst,
in de hoop dat deze zondag jou helemaal gezind was,
voor mij toch, genoten van de rust die momenteel hier heerst,
bijna iedereen weg dus alleen met de poezen hier,
grtjs van krakje,

in de hoop dat deze zondag jou helemaal gezind was,
voor mij toch, genoten van de rust die momenteel hier heerst,
bijna iedereen weg dus alleen met de poezen hier,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Yorkske vroeg jullie op de hoogte te brengen wat haar overkwam.
Haar auto is aangereden door een bejaarde dame, ze hebben haar uit de auto moeten bevrijden.
Volgens diegene welke Yorkse auto ophaalde zou deze niet meer te herstellen zijn.
De reden van aanrijding noch niet bekend.

Goedemorgen
Niet veel te melden, de dagen gaan voorbij zonder verveling en daar ben ik blij om.
Tot in den draai
Corry

Haar auto is aangereden door een bejaarde dame, ze hebben haar uit de auto moeten bevrijden.
Volgens diegene welke Yorkse auto ophaalde zou deze niet meer te herstellen zijn.
De reden van aanrijding noch niet bekend.

Goedemorgen
Niet veel te melden, de dagen gaan voorbij zonder verveling en daar ben ik blij om.
Tot in den draai
Corry

ik tel alleen de zonnige dagen.
-

Goedemorgen iedereen,
Ja slechte dagen gaan ook voorbij
en na regen komt zonneschijn....
We moet aanvaarden dat het herfst is
en dat de grond ook water nodig heeft
en niet alleen zon
Ik ga alvast proberen er het beste van te maken
we kunnen er toch niks aan veranderen
en als we zeuren regent het ook
Dank Corry voor de boodschap, triest!!
Wat erg voor Yorkske, dat menske heeft
toch ook al haar deel gekregen
Hopelijk is ze zelf niet teveel gekwetst
Wens haar héél veel sterkte en moed
en spoedig beterschap...méér kan ik niet wensen
Fijne dag allen en sterkte aan iedereen wie het kan gebruiken
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Goede morgen allemaal
Rummicub in het nieuwe cultuurhuis, ben benieuwd.
Oma-c, Yorkske waren thuis knusjes in de zetel, gelukkig, die mevrouw is tegen hun parkeerde auto gereden.
Hopelijk is die mevrouw niet te ernstig gekwetst. ,
T wordt hier donker, regen op komst?
Witte was is aan het draaien.
Groetjes
Greetie
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
idd. oma-c Yorkske heeft al haar deel miserie gehad! Raakt ze hier nog altijd niet binnen? Gelukkig is Corry haar engelbewaarder en blijven we zo op de hoogte, bedankt Corry! Vreselijke beelden van haar auto en de schrik die ze zal gehad hebben ! Bij mij begint het nu nog maar te beteren nadat ik tussen de schuifdeur in de Delhaize geprangd raakte, ik droom toch al weer normaal... gelukkig!
Veel sterkte aan Yorkske .
Gisteren veeeeel lekkere taart op Anna's 3e verjaardagsfeestje. Jammer dat Kobe ontbrak, koorts en verkouden, hij "loopt" nu eindelijk en ik kon het nog niet zien! Volgende keer beter. Nik had een trein mee die aanvankelijk voorbeeldig op de sporen tufte maar toen ze het beu werden ontspoorde die natuurlijk! In geen tijd was de living een waar speelplein, er zal veel opruimwerk geweest zijn.
Hier schijnt de zon, Christa brengt deze namiddag nog haar resten wortels, ajuin enz, ze vliegen dinsdag uit Schiphol naar Madeira dus voor mij 2 weken geen markt, zal er ook niet aan doodgaan, zal wel raar zijn!
Veel sterkte aan Yorkske .
Gisteren veeeeel lekkere taart op Anna's 3e verjaardagsfeestje. Jammer dat Kobe ontbrak, koorts en verkouden, hij "loopt" nu eindelijk en ik kon het nog niet zien! Volgende keer beter. Nik had een trein mee die aanvankelijk voorbeeldig op de sporen tufte maar toen ze het beu werden ontspoorde die natuurlijk! In geen tijd was de living een waar speelplein, er zal veel opruimwerk geweest zijn.
Hier schijnt de zon, Christa brengt deze namiddag nog haar resten wortels, ajuin enz, ze vliegen dinsdag uit Schiphol naar Madeira dus voor mij 2 weken geen markt, zal er ook niet aan doodgaan, zal wel raar zijn!
Ivette
-
Greetie, dank om het te melden....
Gelukkig zat Yorkske niet in de auto,
Het mag ondanks de stoffelijke schade
wel eens meevallen dat ze zelf niet gekwetst is
Stoffelijke schade is voor de verzekering.
Fijne dag allemaal, hier is de zon erdoor gekomen
voor efkes denk ik
Gelukkig zat Yorkske niet in de auto,
Het mag ondanks de stoffelijke schade
wel eens meevallen dat ze zelf niet gekwetst is
Stoffelijke schade is voor de verzekering.
Fijne dag allemaal, hier is de zon erdoor gekomen
voor efkes denk ik
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
oei oei yorkske dat klinkt niet goed
verzorg je maar goed
kom juist uit de regenkamer
en hoor de vuilkaren passeren
ze komen alle drie vandaag , rest - blauw en karton
alles weer opgeruimd
en donderdag komt de kringloopcamion voor oude kleren
dat is twee keer per jaar
menu: hutsepot met vogelnestje
verzorg jullie maar allemaal goed

oei oei yorkske dat klinkt niet goed
verzorg je maar goed
kom juist uit de regenkamer
en hoor de vuilkaren passeren
ze komen alle drie vandaag , rest - blauw en karton
alles weer opgeruimd
en donderdag komt de kringloopcamion voor oude kleren
dat is twee keer per jaar
menu: hutsepot met vogelnestje
verzorg jullie maar allemaal goed

Groetjes van meme-rietje,
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes ,om een goede morgen te zeggen ben ik een beetje te laat hé ..
Hier was er zon , en nu is het weer aan het omslaan. Er is wel veel wind , want mijn windmolentje draait overuren .
En ja ik ben naar de markt geweest , maar heb moeten terug keren .. Mijn heup en knie zeiden waar ze zitten .. Gisteren kreeg mijn dochter vroeger dan voorzien de sleutel van hun nieuwe "doeninghe" dus ik ben gaan helpen .. Mijn "Suzke" volgeladen en hen kennende was dit vol adrenaline verhuizen .. Ze zijn bijna terplekke . . Zoals ik zei , wou ik ook mijn steentje bijdragen . .
Hoe dan ook ik ben niet in slaap gewiegd moeten worden .. En toen het 8u was hoorde ik lawaai in de gang ..Ze kwamen de koepel herstellen , en biebie was dit vergeten. Gelukkig deed mijn vriendelijk buur de deur open ..
Oeps ik ben weer op dreef ..
Hallo krakje hoe fijn dat je kon genieten van een ZEN moment thuis . .Ze noemen dat zo tegenwoordig .. Wij oudjes noemen dat "rust". .
Dag Bekske een fijne dag hoor
Corry het is de moeite hé . . Gelukkig zat Yorkje er niet in ..Maar het is nu natuurlijk weer weg en weer lopen voor papieren , verzekering enz .. En vooral ze zitten nu zonder auto..En waarschijnlijk is het niet gelijk welke auto Yorkje krijgt als vervang auto.
En dat je niet verveelt dat kan ik beamen dat is heel heel veel waard .. Daar streef ik ook naar .
Hallo oma -C inderdaad we gaan er het beste van maken . Binnen lekker warm, we hebben op tijd ons natje en ons droogje .. meer moet dan niet zijn hé. Maar hier nog altijd zon , geen zon enz .. En heel veel wind
Greetie geniet van je namiddag
Ivette je schrijft echt als een boek , zo fijn te lezen dat je u "gejeund" hebt op het feest.. En ik wens uw dochter een super mooie reis toe .. Madeira .. onze zoon is er ook ooit naar toe geweest .. En ik weet dat zijn verhalen super waren ..
Hallo meme-rietje fijn om u te lezen .. Hier moet ik de containervuilbak buiten zetten . Daarom aten wij gisteren mosselen . Want die komt maar om de 14 dagen.Volgende week pmd en 1x per maand het papier..
Hmmm,. .. hutsepot ik eet dat zo vreselijk graag , met een stukje spek
Intussen is mijn colaatje Z leeg
Wens jullie allen een fijne dag toe
toedeloe
menu: gebakken gehaktbal/hamburger met de hand gemaakt
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.