In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Hallo, ik kom nog even vlug binnen waaien
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Was nogal laat uit bed.
Daarna met man en kinderen naar Duitsland geweest, ergens lunchen en daarna nog wat winkelen
En de auto had ook nog wat brandstof nodig
De dag is vlot omgegaan
Jadi, hier raden ze ook aan om niet het bos in te gaan met storm en eigenlijk ook niet de eerste dagen na een storm
Maar we hebben hier een stevige wind gehad, scheelt dat we in Drenthe wonen en tegen de Duitse grens zitten, waardoor de storm ons wat voorbij gegaan is
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Was nogal laat uit bed.
Daarna met man en kinderen naar Duitsland geweest, ergens lunchen en daarna nog wat winkelen
En de auto had ook nog wat brandstof nodig
De dag is vlot omgegaan
Jadi, hier raden ze ook aan om niet het bos in te gaan met storm en eigenlijk ook niet de eerste dagen na een storm
Maar we hebben hier een stevige wind gehad, scheelt dat we in Drenthe wonen en tegen de Duitse grens zitten, waardoor de storm ons wat voorbij gegaan is
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Laatst gewijzigd door mama-inge op 24 okt 2025, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond, het waait hier nog steeds met een windkracht 7.
Vanmorgen naar de yoga toegewaaid en vanmiddag wat boodschappen gedaan.
Nu lekker op de bank tv kijken.
Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.

Vanmorgen naar de yoga toegewaaid en vanmiddag wat boodschappen gedaan.
Nu lekker op de bank tv kijken.
Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, regen , regen en nog eens regen
Wind, wind en nog eens wind
Grauw, grijs , grauw , grijs en dit zal blijkbaar voor gans de dag zijn .
Maar we gaan niet klagen en zagen, we hebben een dak boven ons hoofd, en het is warm binnen ..
Wat mijn dag brengt , euch . . met zo'n weer zal het niet veel "soeps" zijn denk ik .
Hi Zonnebloemetje gisteren weer een drukke dag ,zo te lezen . Afspraak bij de dokter hopelijk goed afgelopen ?
mama-inge inderdaad wind en bomen zijn geen goede vrienden hé .. Een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn .. Fijn dat je zo dicht bij Duitsland woont . .Sommige dingen zijn echt lekker daar bij de buren ..
Jij zult intussen wat aan het bijslapen zijn .. maar straks genieten van het weekend
Anne_marie na mijn epistel maak ik de puzzel bedankt op voorhand .. Ik ga weer een tijdje zoet zijn er mee.. Dat moet daar inderdaad fijn zijn om er te wandelen ..
*Het katje onderaan met uw naam er bij , doet me denken aan één van de poezen van mijn dochter
An-W hi hi naar de yoga toegewaaid , boodschappen zijn ook binnen . Dit moet allemaal gebeuren. In een HH komt er veel bekijken, een mens staat daar net altijd bij stil
Bekske inderdaad het is weer zo ver . . Pfff , maar eerlijk mijn bioritme moet er zich aan aanpassen
Zo aan iedereen een fijne zaterdag
toedeloe
menu: kippenhaasjes met spinazie en patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond al bijna weer iedereen
gisteren druk druk druk en vandaag ook al zo'n drukke dag hier thuis
en nog bijna geen tijd gehad voor mijn pc , want tegen dat het HH gedaan is ben ik dan bekaf en moet ik noodgedwongen in mijn zetel met de voetjes omhoog en de beentjes plat , ja een vrouw heeft altijd werk in het HH , eten klaar maken , de wasjes doen , tussenin ook wat poetswerk , en nog zoveel meer
jadi onze afspraak van gisteren bij de dokter is zeker goed verlopen en we hebben ook ons griepvaccin gekregen en terwijl ik daar was ook wat bloed laten afnemen en maandag weet ik dan de uitslag
Bekske we zullen er dadelijk eens aan beginnen sè om de uurwerken te verzetten en morgen mogen we dan ook wat langer slapen
Inge , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige zaterdagavond

gisteren druk druk druk en vandaag ook al zo'n drukke dag hier thuis
en nog bijna geen tijd gehad voor mijn pc , want tegen dat het HH gedaan is ben ik dan bekaf en moet ik noodgedwongen in mijn zetel met de voetjes omhoog en de beentjes plat , ja een vrouw heeft altijd werk in het HH , eten klaar maken , de wasjes doen , tussenin ook wat poetswerk , en nog zoveel meer
jadi onze afspraak van gisteren bij de dokter is zeker goed verlopen en we hebben ook ons griepvaccin gekregen en terwijl ik daar was ook wat bloed laten afnemen en maandag weet ik dan de uitslag
Bekske we zullen er dadelijk eens aan beginnen sè om de uurwerken te verzetten en morgen mogen we dan ook wat langer slapen
Inge , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige zaterdagavond

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie zonnige zondagmorgen iedereen
vannacht een uurtje langer geslapen en das welkom
mijn droogkast is al aan 't draaien en vandaag doe ik alleen het nodige want tis zondag
en nu ga ik nog langs de badkamer passeren sè
en daarna van een lekker koffietje genieten
voor iedereen geniet nog van jullie zondag
tot later

vannacht een uurtje langer geslapen en das welkom
mijn droogkast is al aan 't draaien en vandaag doe ik alleen het nodige want tis zondag
en nu ga ik nog langs de badkamer passeren sè
en daarna van een lekker koffietje genieten
voor iedereen geniet nog van jullie zondag
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen , een fijne zondag
Ik ben al gans de morgen bedrogen in het uur.
Voel me een zombie echt niet goed geslapen. Ik dacht ik ga even een mini wandeling doen .. Maar wat is dit een koude wind buiten .. Ik had het moeten weten want er was een man met rollator aan het wandelen en had een muts aan..
Zo mijn zondag is gestart , ik zit aan de cola Z met veel ijs ..
Zonnebloemetje goed nieuws bij de dokter , dat lees ik graag.. En nu zijn jullie ook gewapend tegen de griep . Hier is de droogkast ook haar werk aan het doen . Zoonlief heeft gisteren de goot gekuist en zijn wasgoed is duchtig aan het draaien met mijn donkere was . Het is het minste dat ik doen voor hem vind ik dan weer
Geniet van je koffietje ik geniet van mijn colaatje Z met ijs
mama -inge niet alleen kruimel krijgt zijn wandeling, maar jij hebt eer ook deugd van . Geniet er van deze namiddag bij uw broer . .
Ik zou beter ook dit verplicht invoeren voor mezelf een wandeling , zou er eerlijk gezegd ook deugd van hebben
An-W
Bekske jij ook geniet van de zondag
Mijn pagina is tot beneden gescrold , er rest me alleen nog te zeggen aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu: friet met restjes spek en spiegelei en een eenzame frikadel in de diepvries
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
een goeie avond al bijna weer iedereen
met dat winteruur is het nu al bijna donker maar hier is het gezellig met allerlei lampjes aan
en voor de kerstverlichting vind ik het echt nog véél te vroeg
tis hier nu nog droog maar er word voor vanavond regen voorspeld
en morgen ook regen en wind , maar morgen moeten wij waarschijnlijk niet buiten zijn
jadi morgen zal mijn huisdokter bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek , dus we zien wel
en ik denk dat jou zoon graag bij jou komt logeren , en hij heeft groot gelijk want dan zitten jullie alle twee niet alleen thuis hé
en ventje heeft daarjuist de filter van de droogkast uit gespoten zodat die niet verstopt geraakt
want een droogkast kan ik echt niet missen
Inge hopelijk heb je een leuke namiddag gehad op het verjaardagsfeestje
Bekske ook rustig aan vandaag bij jou zeker
An wat langer geslapen vandaag met dat uur er bij ????
allé voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

met dat winteruur is het nu al bijna donker maar hier is het gezellig met allerlei lampjes aan
en voor de kerstverlichting vind ik het echt nog véél te vroeg
tis hier nu nog droog maar er word voor vanavond regen voorspeld
en morgen ook regen en wind , maar morgen moeten wij waarschijnlijk niet buiten zijn
jadi morgen zal mijn huisdokter bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek , dus we zien wel
en ik denk dat jou zoon graag bij jou komt logeren , en hij heeft groot gelijk want dan zitten jullie alle twee niet alleen thuis hé
en ventje heeft daarjuist de filter van de droogkast uit gespoten zodat die niet verstopt geraakt
want een droogkast kan ik echt niet missen
Inge hopelijk heb je een leuke namiddag gehad op het verjaardagsfeestje
Bekske ook rustig aan vandaag bij jou zeker
An wat langer geslapen vandaag met dat uur er bij ????
allé voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***